ביונד מיט
צילום: gettyimages

ביונד מיט זינקה ביותר מ-11% ברקע להודעה על שיתוף פעולה

לאחר שהיה נדמה כי הבאז סביב החברה מתפוגג, רשת מקדונלד'ס הודיעה היום כי היא צפויה לפתוח בפיילוט עם חברת ביונד מיט, כאשר במסגרתו היא תחל לשווק את ההמבורגר של החברה 
עמית נעם טל | (1)

לאחר שהשלימה בימים האחרונים ירידה של כ-45% מהשיא שנקבע בסוף יולי האחרון, מניית רשת תחליפי הבשר ביונד מיט (סימול:BYND) עלתה הערב 11.3% וריכזה עניין רב. מניית החברה פתחה את יום המסחר בעליות של יותר מ-13%, אך הסנטימנט בשוק מעיב עליה כעת.

הסיבה לזינוק היא הודעה של רשת מקדונלדס (סימול:MCD) על שיתוף פעולה עם ביונד מיט, כאשר היא צפויה להתחיל לשווק לתקופת ניסיון של ההמבורגר הטבעוני של ביונד מיט. לפי ההודעה שהתפרסמה, תקופת הניסיון צפויה להימשך 12 שבועות החל בסוף החודש הקרוב, והניסוי יתבצע בכ-28 מחנויות החברה. 

"עבדנו על התפריט שלנו, ועכשיו אנחנו מוכנים לשמוע משוב מהלקוחות שלנו", טענה אן ווהלרן, סגנית נשיא במקדונלד'ס. בכך מצטרפת רשת מקדונלד'ס, רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם, למותגים כמו טים הורטונס, KFC, ו-Dunkin שהחלו לשלב בתפריטים שלהם מוצרים שהם תחליפי בשר. 

עבור ביונד מיט מדובר כמובן בחדשות מצוינות, שכן אם הפיילוט יצליח, החברה תוכל להגדיל בצורה דרמטית את שורת ההכנסות. נזכיר כי בדו"חות האחרונים דיווחה החברה על הכנסות של 67.7 מיליון דולר, עלייה שנתית של 287%, כאשר ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-24 סנט למניה. בתוך כך, נזכיר כי האירוע שהעיב על מניית החברה בחודשים האחרונים היה הדילול שבוצע מיד לאחר פרסום הדו"חות (לכתבה המלאה). 

החברה צפויה לפרסם את תוצאותיה לרבעון השלישי ב-4 בנובמבר.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יופי 26/09/2019 16:20
    הגב לתגובה זו
    אבל הייתה יפה שעה אחת קודם

החברה הסינית שזינקה 9.8% בניו יורק לאחר דו"ח חיובי במיוחד

אלמוג עזר |
נושאים בכתבה עליות
היום מתקיים בוול סטריט מסחר מקוצר כאשר הוא מסתיים בשעה 19:00 בעקבות חג ההודיה. אם כי לעיתים גם מסחר מקוצר ישנן תנועות חריגות במסחר. מניית חברת סיטריפ (Ctrip) זינקה 10.8% במסחר ברקע לפרסום הדו"ח הרבעוני שלה. בנוסף מניית החברה זכתה להעלת דירוג מקרב אנליסטים. סיטריפ הינה חברה בעלת אתר לרכישת חופשות בסין והנהלתה ממוקמת בהונג קונג (סימול: CTRP).  בשורה התחתונה החברה הרוויחה 17 סנט למניה, לעומת צפי השוק שעמד על 11 סנט. בשורה העליונה החברה הכניסה 835.5 מיליון דולר, לעומת צפי שוק של 801.8 מיליון דולר. החברה מסרה כי מכירת כרטיסי הנסיעות צמחה ב-101% בתוך שנה. בתוך כך, HSBC העלו את דירוג מניית החברה לרמה של "רכוש" מ"החזק". יעד מחיר מניית החברה עלה מ-53 דולר ל-46.  סיטריפ הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת סקיסקנר (Skyscanner), שתרכוש את אתר החופשות הסקוטי. שווי הרכישה עומד על 1.74 מיליארד דולר.  מניית חברת סיטריפ עלתה מתחילת השנה כ-23%. מתוך כך שווי השוק שלה מגיע לכ-34 מיליארד דולר.