יוסי לוי מור השקעות
צילום: יחצ

יוסף לוי הגדיל את אחזקתו במור ב-137 אלף שקל

שער בסיס המניה עמד הבוקר על 9.68 שקלים למניה. כאשר מבוצעת רכישה מהסוג הזה, כלומר - על ידי אדם שמכיר את התנהלות החברה - מדובר לא פעם בהבעת אמון בה. 
תומר אמן | (16)

יוסי לוי, אחד ממנכ"לי בית ההשקעות  מור השקעות -1.38% , הגדיל את אחזקתו בחברה לאחר שרכש 14,074 מניות בחברה ב-3 פעימות בשער של כ-9.65 שקלים למניה, דיסקאונט מינורי לעומת שער בסיס המניה, 9.68 שקלים.

הרכישה התבצעה תמורת סכום של כ-137 אלף שקל וכעת מחזיק מר לוי בכ-7.46% מהחברה, ובכ-6.83 בדילול מלא.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שילר הדילר 20/06/2022 14:29
    הגב לתגובה זו
    יש את זה ביותר פתטי?
  • זו אפילו לא משכוקת חודשית (ל"ת)
    מולי 20/06/2022 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    בשבילו זה כמו לקנות פיצה (ל"ת)
    כלכלן 20/06/2022 09:52
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    דניאל מהקבוצה לירן ה 20/06/2022 08:07
    הגב לתגובה זו
    בהרבה יותר כסף, למה לציין את מור? חנן מור קנה מנדלסון השקעות קנתה חד אסף קנה ישראכרט קנתה קצת בוול סטריט קנו גם..
  • 11.
    מה זה בדיחה? (ל"ת)
    137אלף? 20/06/2022 06:35
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מבין 19/06/2022 21:07
    הגב לתגובה זו
    ואף יכולה להיות משיקולים טקטיים
  • כי הוא מאמין במניה ואתה לא ! (ל"ת)
    מור 20/06/2022 07:29
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מבין2 19/06/2022 16:20
    הגב לתגובה זו
    אז המניה הייתה ב 4 שקלים? הקורונה הרסה את הכלכלה, השווקים בהתרסקות, סין לא מייצרת, רוסיה ואוקראינה במלחמה ואנשים מושכים השקעות. לדעתי המניה צריכה להיות ב 1.5 ש"ח
  • 8.
    אבישי 19/06/2022 16:07
    הגב לתגובה זו
    אתם לא נורמאליים, 76 אלף סהכ!!!
  • 7.
    נו טוב 19/06/2022 15:44
    הגב לתגובה זו
    אם היה בעל עניין רציני היה מחזיק 30%-40% ולא 6.8%
  • 6.
    דניאל 19/06/2022 15:35
    הגב לתגובה זו
    ממתי עושים כתבה על קניית מניות בסכום כזה נמוך ? מביך מאוד
  • 5.
    אלונשו 19/06/2022 15:22
    הגב לתגובה זו
    יש לו בערך 50 מליון שח במניות...76 אלף זה משכורת יומית שלו...
  • 4.
    משקיע 19/06/2022 15:06
    הגב לתגובה זו
    5 מליון ש"ח ולא ציינתם את זה. על 76 א' ש"ח אתם עושים כתבה שלמה :-)
  • 3.
    אנונימי 19/06/2022 15:00
    הגב לתגובה זו
    מה השטויות האלה? 76 אלף שח זה הבעת אמון בחברה??? זה סכום בדיחה
  • 2.
    טוב שלא שיתפתם שהוא קנה מסטיק במכולת (ל"ת)
    שדגכדש 19/06/2022 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כסף קטן...לא להתרגש (ל"ת)
    אדם אליוט 19/06/2022 14:35
    הגב לתגובה זו
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני

אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל

אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה מכרז אלקטרה

קבוצת אלקטרה אלקטרה 4.29%  , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.

לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.


220 שערים בשלוש טבעות

הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.

מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.


מה זו אגרת גודש ולמה בכלל הולכים לשם

אגרת גודש היא מס תחבורתי שנגבה מנהגים שנכנסים עם רכב פרטי לאזורים עמוסים, בדרך כלל בשעות השיא. הרעיון פשוט: מי שנכנס למרכז המטרופולין בתקופות העומס משלם יותר, ומי שנוסע בשעות אחרות או בוחר בתחבורה ציבורית משלם פחות או לא משלם כלל.

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

זינוקים בביטוח - הראל כבר גדולה מהבנק הבינלאומי; קמהדע נפלה 5%

בדקנו: מי 3 המניות הכי טובות של דצמבר (בינתיים) ומה הסיבות?  אוריון זינקה ב-18% ביומה הראשון בבורסה, סוגת עלתה 2%

מערכת ביזפורטל |

  


מניות הביטוח ממשיכות לזנק. מדד הביטוח טס - מדד ת"א-ביטוח  

הראל כבר עולה בשווי על השווי של הבנק הבינלאומי - תראו כאן את השווי של חברות הביטוח הגדולות מודגש בצהוב, ואת המיקום שלהן בטבלת החברות הגדולות בבורסה: 

דו"ח חדש של אגף הכלכלן הראשי במשרד האוצר מציג תמונת מצב חיובית של ההשקעות הזרות בישראל. בעוד שנת 2024 הסתיימה בירידה מתונה, הנתונים לחציון הראשון של 2025 מצביעים על התאוששות משמעותית בזרימת ההון הזר למשק. על פי הדו"ח, בחציון הראשון של שנת 2025 נרשמו בישראל השקעות זרות ישירות בהיקף של כ-10.2 מיליארד דולר. מדובר בחציון החזק ביותר מאז שנת 2021, שבה נרשמו השקעות בהיקף של כ-14 מיליארד דולר באותה תקופה. נתון זה מייצג עלייה של 35% לעומת החציון המקביל בשנת 2024, שבו הסתכמו זרמי ההשקעות הנכנסות בכ-7.5 מיליארד דולר בלבד. ד"ר שמואל אברמזון, הכלכלן הראשי במשרד האוצר, מציין בדבריו הפותחים את הדו"ח: "ההתאוששות נתמכת בהתפתחויות אזוריות חיוביות ובהסרת איומים ביטחוניים, אשר תרמו להפחתת פרמיית הסיכון של ישראל, לירידה בתשואות האג"ח לטווח ארוך, לחזרת חברות תעופה זרות ולעלייה במדדי המניות המקומיים." - השקעות זרות בישראל: המחצית הראשונה של 2025 החזקה ביותר מזה ארבע שנים