מדיוי מעדכנת את ההסכם עם המשקיעים: הסכומים הוכפלו

מדיוי תספק 200 דונם שטחי גידול קנאביס במקום 100 דונם, המשקיעים ישלמו 224 מיליון דולר במקום 110 מיליון דולר 
נועם בראל | (10)

חברת הקנאביס הרפואי, מדיוי, מעדכנת את מזכר העקרונות עליו חתמה עם חברת המשקיעים רפאל הלברטל ורוברט קלטיאה, כאשר במזכר החדש סכומי ההשקעה יותר מכפולים לעומת המזכר הקודם.

במזכר העקרונות הקודם סוכם כי מדיוי תספק שטח של כ-100 דונם, בישראל או במדינה אחרת, לפי שיקול דעתה, ותעביר למשקיע הפיננסי 50% מתוצרת הקנאביס הרפואי שתגדל בשטח במסגרת הפעילות עד לכמות מקסימאלית של 50 טון בשנה, כאשר בתמורה, ישלמו המשקיעים למדיוי סכום של עד ל-110 מיליון דולר והחל מהשנה השנייה, ישלם סכום של 80 מיליון דולר אשר ייפרס באופן שווה על פני 4 שנים.

הבוקר, מעדכנת החברה כאמור את מזכר העקרונות, כאשר לפי הסיכום החדש, מדיוי תספק שטח כפול, של כ-200 דונם שישמש לגידול קנאביס, ובתמורה המשקיעים ישקיעו 224.4 מיליון דולר שייפרסו על פני 6 שנים ויקבלו 50% מהתוצרת וכמובן מההכנסות. 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    א.כ. 09/05/2018 15:14
    הגב לתגובה זו
    לקנות. עכשו יורדת3% והיד נטוייה.
  • 9.
    לכוכבה 09/05/2018 14:37
    הגב לתגובה זו
    טס למטה ....היית צריכה לספר להם
  • 8.
    חארטה- החברה הוירטואלית הזו מיצתה כבר מזמן את שוויה (ל"ת)
    יוני 09/05/2018 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    כוכבה המשקיענית 09/05/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    הודעה חשובה ומעניינת,שמעידה על כך שלמדיוי פוטנציאל עצום בקאנביס.מנייה זו תטוס בחדות היום ועד סוף השנה,היא צפוייה לעלות באלפי אחוזים.בהצלחה לכל משקיעי מניות הקאנביס ובעיקר:מדיוי וטוגדר. לגבי אייסקיור מדיקל-חברה זו פיתחה מכשיר רפואי חדש לטיפול בסרטן.עד לפני כשבוע נהייה זו קרסה ב-99%,עקב כישלון בניסוי רפואי,כך שבכדי שמניית אייסקיור תגיע לשווי שלה,לפני הקריסה,היא צפוייה לעלות באלפי אחוזים.כדאי להחזיק את מניית אייסקיור בתיק ההשקעות שלכם,על מנת להתעשר ולגרוף רווחים גבוהים מאוד!בהצלחה לכל המשקיעים!
  • 6.
    אבי 09/05/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    אחרי העליה בכמויות כמובן. מכאן שהשוק מעריך את החברה בלי העסקה הזאת בכ-130 מיליון ש"ח. מי שמהמר עליהם ומרגיש נוח עם המספר הזה, שיבושם לו.
  • 5.
    ירון פרוכזט 09/05/2018 11:40
    הגב לתגובה זו
    קבוצת ההנהלה החדשה צריכה ללמוד ממדיוי הצוות הקודם בטוגדר קודם המיזוג ידע לפרסם הודעות חיוביות ולשמור קשר עם המשקיעים בחברה דבר שהביא לזינוק במניה ולמחזורי ענק. ההנהלה החדשה לעומת זאת אינה משמיעה את קולה לא בהודעות ולא במסרים חיובים וכך נראית היום המניה מדשדשת מחזורים קטנים ושחיקה. חבל שכך הם הרסו את המומנטום במניה זה נראה רע אפילו רע מאד.
  • 4.
    גידול הקנאביס הוא לא אורך זמן רב והרווחים גבוהים (ל"ת)
    רמי 09/05/2018 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    איזה פצצה היום 300 אחוז לפחות באופ (ל"ת)
    רמי 09/05/2018 10:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עבודה בעיינים 09/05/2018 10:29
    הגב לתגובה זו
    עד שהם יגדלו קנביס יעברו עוד שנים
  • 1.
    מידוי 09/05/2018 10:10
    הגב לתגובה זו
    כדי להספיק לקנות
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.