מתנות מקוריות לחגים שניתן לעצב בעצמנו
מחפשים רעיונות למתנה אישית עם רושם שנשאר לכל השנה? הגעתם למקום הנכון. כך תפתיעו את ההורים ויתר בני המשפחה עם מתנה שימושית ולא שגרתית, בעלת ערך מוסף
shutterstock
לפני שנשים לב החגים שוב יגיעו לפתחנו, ויחד איתם השאלה איזו מתנה לתת לאנשים היקרים לנו. כל מי שרוצה לשמח את משפחתו, נתקל בהתלבטות זהה מדי שנה – איך מוצאים מתנה שתקלע להעדפות המקבלים, ולא תהיה זהה למתנות של אחרים? הפעם, אתם הולכים להגיע מוכנים עם מתנות מעוצבות שקשה להוריד מהן את העיניים.
מדפיסים, מעצבים ומתרגשים – איך זה עובד?
השנה מורכבת מאינספור מועדים מיוחדים, רגעים משמחים וגם מטלות שאנחנו לא רוצים לשכוח. ועל אף קיומם של מוצרים דיגיטליים, אין תחליף ללוח השנה שנתלה על הקיר או ליומן שאפשר לשלוף מהתיק לפני פגישות. בדיוק בגלל זה, לרגל החגים, תרצו להדפיס מוצרים כמו לוח שנה בעיצוב אישי או יומן בעיצוב אישי, ולהוסיף להם מגע מיוחד בעזרת שילוב תמונות של בני המשפחה.
על ידי הוספת התמונות האישיות, תקבלו עיצוב מרגש וחד פעמי שמחליף את הגרסה הסטנדרטית והמשעממת. כך שתעניקו למקבלי המתנה סיבה לעבור מול לוח השנה ולהציץ ליומן, ותעלו אצלם חיוך בכל פעם. כל זה, בתהליך עיצוב מהיר, נוח ופשוט – בלי לצאת מהבית.
טיפים להכנת מוצרים מודפסים עם תמונות של בני המשפחה
בחרו במידות המתאימות – מוצרים מודפסים מגיעים בגדלים שונים, וכדאי לבחור בגודל שישמש את מקבל המתנה. לוח שנה בעיצוב אישי למשל, יכול להגיע בפורמט שולחני ובפורמט שמתאים לתלייה, כך שכדאי להחליט אם אתם רוצים להעניק מתנה שתתאים לשולחן העבודה בבית או לכזו שצפויה להיתלות על הקיר.
- מחוות קטנות שמחוללות שינוי גדול – מתנות לעובדים שמייצרות ערך אמיתי
- לקוחות מספרים: הארנק הדיגיטלי ששינה את שיטת תגמול העובדים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אל תיבהלו מנושא העיצוב – עיצוב מתנה שתלווה אדם אחר לאורך שנה שלמה נשמע מורכב מדי? אין לכם מה לדאוג. תוכלו להיעזר בבית דפוס דיגיטלי שמציע אתר אינטרנט עם עיצובים מוכנים שזמינים לשימוש אונליין, כדי שהאתגר העיקרי שלכם יישאר לבחור את התמונות עצמן.
תכננו קונספט – אז איך בוחרים את התמונות המתאימות עבור המתנה? אפשרות מומלצת היא לבחור בנושא עיקרי אחד שילווה את היומן או את לוח השנה. אם לאחרונה התחתנתם, ההורים ודאי ישמחו לקבל לוח שנה עם תמונות מהחתונה; ואם יצאתם לטיול שנתי בהרכב מלא של בני הבית, אין ספק שמדובר בבחירה נהדרת שתעלה אצל כולם זיכרונות מתוקים. מאחר שמדובר במתנה שמיועדת לשימוש ממושך, תוכלו גם לבחור קונספט שונה עבור כל חודש, ולצרף תמונות מאירוע שהתרחש במהלכו. החל מתמונה של שולחן החג ועד ליום הולכת שנחגג במהלכו.
אפשרו גמישות – רוצים להכין לוח שנה שישרת את מקבלי המתנה לשנים רבות? אתם מוזמנים להכין לוח עד, שמאפשר לזכור תאריכים חשובים, ולהשתמש בו פעם אחר פעם מבלי לקנות לוחות נוספים. לוח עד נועד לתת מקום של כבוד לתאריכים שחוזרים על עצמם מדי שנה ואתם לא רוצים לפספס, כמו למשל ימי הולדת, ימי נישואין וכדומה. השילוב בין לוח כזה לבין התמונות של בני המשפחה, הופך למתנה מרגשת ומלכדת מאין כמותה.
חשבו לטווח הרחוק – יומן או לוח שנה בעיצוב אישי צפויים להיות בשימוש קבוע, ולכן צריכים לכלול הדפסות איכותיות שייראו במיטבן גם כעבור תקופה ארוכה. בחירה בבית דפוס שמתמחה במתנות מודפסות תעניק לכם שקט נפשי, לצד אפשרות לבחור במוצר המדויק ביותר עבורכם.
רגע לפני שניגשים לעבודה, מה לגבי הדפסת תמונה על קנבס? המוצרים שהזכרנו הם כמובן רק חלק מהמתנות הרבות שניתן לעצב ולהדפיס לקראת החג. אפשרות נוספת שתמיד זוכה למחמאות היא הדפסת תמונה על קנבס איכותי, עם זיכרון משמעותי שתרצו לתת לו מקום מיוחד בשנה הקרובה. אז אם יש רגע מרכזי שתמיד כיף או מרגש להיזכר בו, הגיע הזמן לשים עליו את הפוקוס.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
