רעיונות ליום הולדת לילדים

תוכן בחסות |

אם בעבר הסתפקנו  בליצן או די ג'יי שירקיד את הילדים כיום המצב שונה. באמצעות השכרת מתנפחים ליום הולדת ניתן לעשות לילד מסיבת יום הולדת שלא ישכח שנים רבות. ילדים בגילאים צעירים מאוד נהנים מהמתקנים המתנפחים משתוללים ממש כמו מבוגרים. מתנפחים להשכרה יכולים להיות בכל מיני גדלים, צורות וצבעים בין אם זה במקום יבש או אפילו בבריכה.

מתנפחים ליום הולדת ומסיבות בריכה

אם אתם רוצים לחגוג את יום ההולדת של ילדכם בצורה כייפית ומהנה עם שאר החברים לכיתה או לגן, אתם חייבים השכרת מתנפחים. עם מתנפחים להשכרה תוכלו לגרום לילדכם לחוויה שיזכור שנים רבות כיום הולדת הטוב ביותר שהיה לו. מתנפחים להשכרה הם אטרקציה מהנה לילדים ואף למבוגרים. הקפיצה, העמידה והפעילויות השונות שהילדים מבצעים עושים את המתנפחים לפעילות הכי מהנה שתוכלו לתת לילדים שלכם. עם מתנפחים להשכרה תוכלו לחגוג לא רק עם הילדים הקטנים שלכם, אלא גם הילדים הבוגרים יותר כמו לדוגמא מסיבות בריכה עם מתנפחי מים ומתנפח וואיפאוט, מסיבות בריכה אלו  מסיבות פופולאריות ביותר בשנים האחרונות והשימוש במתנפחים הוא שכיח עד מאוד בעיקר כשחוגגים בר מצווה או בת מצווה.

השכרת מתנפחים בצורות שונות

עם השכרת מתנפחים ליום ההולדת תוכלו לבחור מבין מגוון עצום ומרשים של מתנפחים את המתנפח האהוב ביותר על ילדכם. המתנפחים מגיעים במגוון נרחב של צורות הכוללות: בתים, טירות, עולם הספורט, דלמטים, עולם קסום, פילפילון ועוד. מעבר לכך ישנם מתנפחים להשכרה עם שילובים מיוחדים הכוללים משחק כדורסל, קיר טיפוס, מגלשת מים וקצף, מתקן בייסול ועוד.

מה חשוב שתדעו על המתנפחים לפני שאתם שוכרים?

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.