אשת השיווק של מרץ: מנכ"לית "שוות" על קמפיין שבוע הנערה
מנכ"לית העמותה מעיין ארזי מלינרסקי השיקה את קמפיין "שבוע הנערה הישראלית" במרכזו חשיפה של מודלים נשיים מעוררי השראה כדי לעודד נערות להכיר בערך עצמן ולהגשים שאיפותיהן. החשיפה ברשת הייתה גדולה, והקמפיין זכה לפולואפים בתקשורת
מעיין ארזי מלינרסקי (יח"צ)
איגוד השיווק בחר במנכ"לית עמותת "שוות" מעיין ארזי מלינרסקי, לאשת השיווק של חודש מרץ 2022, בזכות פעילות העמותה ב"שבוע הנערה הישראלית". ארזי מלינרסקי (נשואה+2), החלה במסלול קריירה במשרדי פרסום כתקציבית, ובהמשך עשתה תפקידי יעוץ אסטרטגי בעמותות ורשויות מקומיות מתוך רצון לתרום ולפתח את המקום החברתי והקהילתי. לפני התפקיד בעמותת "שוות", הייתה סמנכ"לית שיווק בעמותה חינוכית גדולה שם למדה לנהל ארגון חברתי ולהטמיע חשיבה עסקית ומודלים ניהוליים לצד אתגרים מקצועיים. לבסוף, הגיעה הזדמנות עבורה ב"שוות" והיא הלכה על זה בכל הכוח, ו"זה בעצם השיעור הראשון של "שוות", להכיר בערך של עצמי ולהרגיש ראויה לאתגרים".
קידום נשים וצמצום פערי מגדר הוא נושא שהולך ותופס מקום מרכזי בשיח הציבורי. יחד עם זאת, עיקר העשייה מוקדשת לקידום שוויון מגדרי בדגש על נשים בוגרות - החל מתוכניות העצמה שונות, תמיכה ועזרה בקידום תעסוקה, מיגור אלימות פיזית וכלכלית ואפילו מהלכי חקיקה. לעומת זאת, אין דגש רב לקידום נערות כאשר קיימות עמותות הפועלות בעיקר לחשיפת נערות לתחומי הטכנולוגיה ועשייתן בהחלט חשובה ומשמעותית. עם זאת, נראה כי השיח החינוכי והציבורי מחמיץ את ההיבטים הרגשיים, ואת הקשר הלינארי שבין האופן שבו נערה מתבגרת לבין האישה שהיא הופכת להיות. מחקרים מצביעים על כך שבגיל ההתבגרות בטחון עצמי של נערות צונח ב-30%, הן חוששות מאתגרים חדשים ומכישלון באופן כללי, ודפוסי הימנעות מתחילים להתפתח בגיל זה. בגיל זה נערה נוטה לוותר על לקיחת משימות מאתגרות ובכך מונעת מעצמה מימוש פוטנציאל.
עמותת שוות השיקה בדצמבר האחרון את "שבוע הנערה הישראלית" במרכזו חשיפה של נערות ונערים למודלים נשיים מעוררי השראה, במטרה לעודד נערות ישראליות להכיר בערך עצמן ולהגשים את שאיפותיהן. המהלך לווה בקמפיין תקשורתי תחת הסיסמה "תראי אותך!" שרתם נשים בכירות ומובילות במשק ונחנך בטקס השקה בבית הנשיא, במעמד רעיית הנשיא מיכל הרצוג. "שוות" הצליחה לרתום כ-1,500 נשים מתנדבות מכלל ענפי המשק הישראלי, והן קיימו מפגשים עם כ-50 אלף נערות ונערים מכל הארץ ולקחו בעצמן חלק בקמפיין ויראלי ברשת. והתוצאות? יותר מ-3 מיליון חשיפות לקמפיין אונליין, חשיפה אורגנית יוצאת דופן בבולטות ובהיקפים שלה, ו-18 אייטמים שונים בתקשורת במהלך שבוע אחד.
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
.
.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.