שת"פ של איגוד השיווק וקשת: מי יהיה איש השיווק של השנה?
כנס השיווק 2022 של איגוד השיווק הישראלי בשיתוף קשת 12 ו-MAKO, יוצא לדרך זו השנה השנייה ברציפות וישודר ביום חמישי הקרוב בקשת 12 ובאפליקציות MAKO ו-N12. את הכנס ינחה ניב רסקין, טאלנט של קשת. בכנס יוכרז על איש השיווק של 2021 מבין 12 האישים שזכו כאנשי השיווק החודשיים במהלך השנה שחלפה.
השנה הכנס יתקיים בסימן "פורצים דרך", ויארח בכירים בקהילת העסקים והשיווק בישראל, בהם מנכ"ל תנובה אייל מליס, מנכ"לית HOT טל גרנות, מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך, מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מיקרוסופט רונית אטד, סמנכ"ל שיווק פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes דרור בהט, סמנכ"ל שיווק יונילוור ישראל ישי מנדיל, מנכ"ל סיבוס איתן זינגר, מנהל משותף דלויט רני ארגוב, מנכ"ל טיקטוק ישראל אסף שגיא, מנהל השיווק הקמעונאי והאסטרטגיה בבנק הפועלים עמרי גיטר, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אמדוקס גיל רוזן, בעלי SabanDigital Marketing יניב סבן, שותף במשרד הפרסום מנצ' יניב מלינרסקי, ובכירות איגוד השיווק המנכ"לית תלמה בירו והמשנה למנכ"לית סיגלית הורן גלפרין.
הכנס יעסוק בפריצות דרך, באתגרים ובהזדמנויות מנקודת מבט עסקית ניהולית ושיווקית, וייערך במתכונת של שיחות אחד על אחד עם המנחה ניב רסקין, הרצאות טד ופאנלים מרכזיים. בסיומו תכריז בירו על איש השיווק לשנת 2022 ותיחשף הפרסומת המובילה של 2022.
מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו ציינה: "לאחר ההצלחה הגדולה של הכנס בשנה שעברה, אנו גאים ושמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם קשת 12. בשנה שעברה, הכנס היה בסימן זזים קדימה, נושא שאפיין את תקופת חוסר הוודאות שהייתה בגלים הראשונים של הקורונה. השנה, הכנס יעסוק בפריצות דרך בעולם משתנה ללא-הרף, באפשרויות לצמיחה ולחדשנות, ובמגוון סוגיות רלוונטיות המעניינות את עולם השיווק בפרט ואת עולם העסקים בכלל, מנכ”לים ובכירי שיווק, אנשי פרסום, מדע, טכנולוגיה, תרבות ותקשורת ידונו בשאלות אלה וינסו להשיב עליהן בכנס השיווק החגיגי של 2022".
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
