שיהיה לנו מתוק וטעים
ראש השנה ממש עומד בפתח, וכולנו תרים אחר המתנה המיוחדת הזו שתותיר טעם טוב בפיו של מי שנשלח לו אותה. הבעיה היא שכולנו מתחבטים בנושא התקציבי. כן זה יכול להיות יקר. אז זהו שלא בהכרח... ישנן לא מעט דרכים לוודא שנוכל לברך את מי שנרצה בשנה טובה ומתוקה כדבש מבלי לקרוע את הכיס.
באתר אולגיפטס הכנו בשבילכם מספר מארזים ייחודיים עם טעם מתוק וטעים במיוחד, אך עם מחיר שווה לכל כיס.
יין ישמח לבב אנוש
הרבה מאוד מימרות שנונות נכתבו בשבחו של היין, אבל אין ספק כי בשעה שאנו יושבים לשולחן החג היין הוא אחד מכוכבי הסעודה. לא רק כי מברכים עליו, אלא גם כי טעמם של הישראלים השתבח עם השנים ולמד לאהוב ולצרוך יין. אנו מציעים את סדרת היינות של יהונתן. זו מציגה יינות ישראליים רעננים ואיכותיים השופעים טעמים עשירים ואלגנטיים. היינות הללו מעניקים חווית שתייה מהנה וישתלבו נהדר בכל סעודה או אירוע. הענבים מסדרה זו גודלו וטופחו בכרמים מובחרים באזור יהודה וטופלו בקפידה רבה. את היינות, לבחירה מתוך כמה סוגים, תוכלו לעטוף בעטיפה חגיגית. ניתן להוסיף לוגו לעיצובים הקיימים – בתוספת תשלום או לעצב אריזה מקורית, ברוח חזון השנה החדשה שלכם, והנה לפניכם מתנה ראויה.
אצלנו גם תוכלו למצוא יין מסדרת יהונתן כשהוא אינו עטוף ולצידו שוקולדים בקופסת מתנה חגיגית מקרטון. כמובן שאת המארז הזה ניתן למתג בתוספת תשלום, ובהתאם לבחירתכם.
אפשרות אחרת היא להוסיף ליין דבר מה נוסף לדוגמה חטיף קריספי טבעי של המעדניה ומשאבת ואקום ליין, או לחילופין גריסיני איטלקי באפיה - ללא חומר משמר, ותפוחן הפורס תפוחים, או קונפיטורת מעדן- 0 פרי של 'המעדניה- גורמה ישראלי' ללא תוספת סוכר, מארז בוטנים או אגוזים מצופים שוקולד של עמותת שווים. את כל אחת מהאפשרויות הללו ניתן לארוז במארז חגיגי. אפשרות אחרת היא להשתמש במארז נוסטלגי שמחזיר אותנו 40 שנה לאחור לארץ ישראל פשוטה ותמימה. ובשביל מי שרק רוצה להוסיף כרטיס הכנו במיוחד תוספת 4 גלויות שנה טובה של פעם ושקית נצנצים לקישוט.
- מחוות קטנות שמחוללות שינוי גדול – מתנות לעובדים שמייצרות ערך אמיתי
- מתנות מקוריות לחגים שניתן לעצב בעצמנו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שנה ומתוקה כדבש
מאחר והדבש יהיה עוד אחד מהמרכיבים שיעלו בגאון על שולחן החג שלנו. הוא יכול בהחלט להיות אחת מהמתנות המועדפות שלכם, לכן הכנו במיוחד מארז ארבעה סוגי דבש איכותי. זן הפרחים בשדות בהן אוספות הדבורים את הצוף משפיע על טעם הדבש, תכונותיו, מרקמו וצבעו. כדי לאפשר לכם להנות ממבחר זה דאגנו שמארז זה יכיל חוויה קולינרית ייחודית ויכלול אפשרות לטעימתם של ארבעה סוגי דבש ישראלי איכותי מאזורי רדייה שונים. סוגי הדבש במארז זה מופקים באמצעות רדייה ידנית, בדרך הטבעית והעתיקה ביותר. הדבש הזה אינו עובר חימום והדבורים ניזונות מצוף בלבד ללא תוספת של סוכר מלאכותי. עצתנו לכם היא טעמו את הדבשים, השוו אותם, התנסו בהן למטרות שונות וגבשו דעה מה אתם אוהבים ומעדיפים. לשם כך דאגנו שהמארז יכיל ארבע צנצנות דבש של 140 גרם ויכלול דבש אבוקדו, דבש פרחי בר, דבש אקליפטוס, ודבש הדרים.
על הדבש ועל העוקץ
דבש לא חייב להגיע לבדו. ולכל מי שרוצה להכניס קצת טעם אחר למתנה שלו הכנו מספר מארזים הכוללים את סדרת הפלפלים הכבושים של המעדניה, אשר בוודאי יכניסו טעם וצבע לכל ארוחה. אפשר לבחור בין פלפלים מסוג חלפיניו או צ'יפוטלי או פלפלים קלויים וכמובן פלפלים פיקנטיים. במארז המקסים שלנו דאגנו לצרף שלושה סוגי פלפלים ברמות חריפות שונות ושני סוגי דבש.
השילוב שבין המתוק לחריף קיים בעוד מספר מארזים חגיגיים שהכנו במיוחד בשבילכם. מארז ההתחלות שלנו כולל מעדנים כמו גריסיני איטלקי באפייה,פלפל איכותי קלוי וקלוף, ריבת מעדן 100% פרי כשאת כולם ניתן למצוא במארז מתנה ייחודי שלנו אותו תוכלו למתג במידה הצורך. מארז אחר הוא של זוג ריבות גורמה 100% פרי ללא תוספת סוכר וזוג מארזי עמותת "שווים" עם פקאן ובוטנים מצופים בשוקולד איכותי.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
מתנה אחרת שאף אחד לא יוכל לפקפק במתיקות טעמה ואומרת הכל היא של מארז טבלת שוקולד שנה טובה. זהו מארז נוסטלגי שמחזיר אותנו 40 שנה לאחור לארץ ישראל פשוטה, ותמימה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
