מנכ"ל מחלבות שטראוס איש השיווק של 2018; הוקרה לקובלנץ
איגוד השיווק הישראלי בחר באלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, כאיש השיווק של שנת 2018. הבחירה בו התקבלה על הובלת אסטרטגיית "צמיחה אחראית" (Responsible Growth) שהפכה את שטראוס למחלבה הצומחת ביותר בקרב המחלבות הגדולות, ולדברי אנשי האיגוד, "הוכיחה שאחריות כלפי הצרכן מניבה בסופו של דבר גם ערך עסקי לחברה"
על רקע הקיפאון ששרר בשנים האחרונות בענף המזון בכלל ובשוק החלב בפרט, מחלבת שטראוס ניצבה בפני אתגר אסטרטגי כפול: יצירת צמיחה עסקית בריאה לאורך זמן לצד בנייה מחודשת של אמון הצרכנים, הן מתוך ה-DNA של שטראוס והן מתוך הבנה שאמון הוא תנאי בסיסי לקיימות העסק לאורך זמן. מתוך תובנה זו, באיגוד השיווק אומרים כי החברה התוותה אסטרטגיה עסקית הדוגלת ב"צמיחה אחראית" - צמיחה עסקית בריאה מתוך אחריות לכלל בעלי העניין ובראשם - הצרכנים.
"איצקין הוביל מהפיכה במחלבות שטראוס, החל מהסתכלות מחודשת על הרכב המוצרים, נחישות בשיפור תהליכי עבודה מול החקלאים, תקשורת שיווקית נועזת אבל בגובה העיניים, פניה ומתן פתרונות לקהל צרכנים מגוון בעל צרכים שונים והפיכת החדשנות למנוע צמיחה עיקרי, במסגרתה הושקו ב-3 השנים האחרונות כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה", נמסר מאיגוד השיווק. "כנגד כל הסיכויים ובניגוד לתפיסה הרווחת שאחריות כלפי הצרכן עולה כסף ואינה מייצרת צמיחה רווחית, הוכיח אלי איצקין שבאמצעות אסטרטגיה וניווט נכון של המהלכים אפשר להיטיב הן עם הצרכנים והן עם חברת שטראוס".
בנוסף, יעניק האיגוד תעודת הוקרה להצטיינות מיוחדת בשיווק לשנת 2019 ל-2 מהלכים שהגיעו קרוב מאד לקו הגמר: הוקרה מיוחדת על הצטיינות בשיווק לשנת 2019 למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן, אלדד קובלנץ, ולצמד סילבן אדאמס ודני בנעים על הבאת הג'ירו ד'איטליה לישראל בקיץ האחרון.
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קובלנץ יקבל את תעודת ההוקרה בזכות מהפכת השיווק של התאגיד וחזון ה"דיגיטל תחילה", עם מאפייני קהל שונים מאלה של הטלוויזיה והרדיו. שידורי המונדיאל בכאן 11 רשמו נתוני צפייה מרשימים, ולראשונה בשידור הציבורי נרשמה חשיפה מרשימה בדיגיטל ובטלוויזיה גם אחרי המשחקים.
אדאמס ובנעים יקבלו את תעודת ההוקרה על הפקת אירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בארץ. הג'ירו משך לארץ עשרות אלפי תיירים וחשף מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל. אדמס ובנעים ראו בהצלחת קיומו של האירוע עדות חיה ליכולותיה של מדינת ישראל לארח אירועים בסדר גודל כזה גם בעתיד, והצליחו במהלך שיווקי מבריק למצב את המרוץ כאירוע לאומי.
- 5.VIP2 16/01/2019 12:56הגב לתגובה זותענוג וכבוד לעבוד איתו
- 4.מילקי 16/01/2019 08:39הגב לתגובה זונשמע כמו ליקוק של האיגוד לחברים שמממנים אותו
- יוסי 16/01/2019 17:52הגב לתגובה זומה זה הקשקוש הזה
- Joy היה לפני איצקין (ל"ת)ג'וי היה לפניו 16/01/2019 12:11הגב לתגובה זו
- קנאי JOY בכלל לא שלו 16/01/2019 12:08הגב לתגובה זואיצקין התותח
- שוב 16/01/2019 12:03הגב לתגובה זוקודם כל כי זה לא הוא בג'וי. הוא הגיע אחריי. חוץ מזה אתה לא ממש השפיץ של העיפרון.... נכון?
- 3.קובלנץ...הצחקתם.... 15/01/2019 22:34הגב לתגובה זואחרי שהתברר לי שנותנים פרס לאלדד קובלנץ, אדם שלדעתי (ולדעת הרייטינג...) כשל בתפקידו לגמרי, לא התעצלתי, נכנסתי לאתר של "איגוד השיווק הישראלי", בדקתי מי זו "הנהלת האיגוד" שקבלה את ההחלטות הרות הגורל על בחירת אנשי השיווק. . מציע לכולכם לעשות זאת. אחרי זה לא נותר אלא לחזור על המשפט של אילנה דיין - "מה אומרים? -לא אומרים".
- 2.נדב 15/01/2019 19:36הגב לתגובה זואיש השיווק של העשור
- 1.עדה 15/01/2019 16:48הגב לתגובה זוהורס כל חלקה טובה. דיקטטור שלא רואה אף אחד מלבד עצמו ושלטונו הבלעדי. התאגיד בהנהגתו נהיה מהתחלה לגוף מושחת מהיסוד! אבל עדיין יש קשר שתיקה. הלוואי שיהיה מי שיתעורר בממשלה ולא ייתנו לו להמשיך. כל אחד אחר שיגיע יהיה טוב יותר למקום הזה, לעובדים ולתרבות ניהולית נקייה ולא מושחתת. חבל על העובדים שם שצריכים לשרת מישהו כזה. הוא כמו מושחתיהו, בול. והכי בושה אלה חברי המועצה ובראשם הכלבלב גיל עומר. בדיחה
- דודלי 16/01/2019 14:28הגב לתגובה זולא בטוח שבכלל ימשיך
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
