מנכ"ל מחלבות שטראוס איש השיווק של 2018; הוקרה לקובלנץ
איגוד השיווק הישראלי בחר באלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, כאיש השיווק של שנת 2018. הבחירה בו התקבלה על הובלת אסטרטגיית "צמיחה אחראית" (Responsible Growth) שהפכה את שטראוס למחלבה הצומחת ביותר בקרב המחלבות הגדולות, ולדברי אנשי האיגוד, "הוכיחה שאחריות כלפי הצרכן מניבה בסופו של דבר גם ערך עסקי לחברה"
על רקע הקיפאון ששרר בשנים האחרונות בענף המזון בכלל ובשוק החלב בפרט, מחלבת שטראוס ניצבה בפני אתגר אסטרטגי כפול: יצירת צמיחה עסקית בריאה לאורך זמן לצד בנייה מחודשת של אמון הצרכנים, הן מתוך ה-DNA של שטראוס והן מתוך הבנה שאמון הוא תנאי בסיסי לקיימות העסק לאורך זמן. מתוך תובנה זו, באיגוד השיווק אומרים כי החברה התוותה אסטרטגיה עסקית הדוגלת ב"צמיחה אחראית" - צמיחה עסקית בריאה מתוך אחריות לכלל בעלי העניין ובראשם - הצרכנים.
"איצקין הוביל מהפיכה במחלבות שטראוס, החל מהסתכלות מחודשת על הרכב המוצרים, נחישות בשיפור תהליכי עבודה מול החקלאים, תקשורת שיווקית נועזת אבל בגובה העיניים, פניה ומתן פתרונות לקהל צרכנים מגוון בעל צרכים שונים והפיכת החדשנות למנוע צמיחה עיקרי, במסגרתה הושקו ב-3 השנים האחרונות כ-100 מוצרים חדשים מדי שנה", נמסר מאיגוד השיווק. "כנגד כל הסיכויים ובניגוד לתפיסה הרווחת שאחריות כלפי הצרכן עולה כסף ואינה מייצרת צמיחה רווחית, הוכיח אלי איצקין שבאמצעות אסטרטגיה וניווט נכון של המהלכים אפשר להיטיב הן עם הצרכנים והן עם חברת שטראוס".
בנוסף, יעניק האיגוד תעודת הוקרה להצטיינות מיוחדת בשיווק לשנת 2019 ל-2 מהלכים שהגיעו קרוב מאד לקו הגמר: הוקרה מיוחדת על הצטיינות בשיווק לשנת 2019 למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי כאן, אלדד קובלנץ, ולצמד סילבן אדאמס ודני בנעים על הבאת הג'ירו ד'איטליה לישראל בקיץ האחרון.
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קובלנץ יקבל את תעודת ההוקרה בזכות מהפכת השיווק של התאגיד וחזון ה"דיגיטל תחילה", עם מאפייני קהל שונים מאלה של הטלוויזיה והרדיו. שידורי המונדיאל בכאן 11 רשמו נתוני צפייה מרשימים, ולראשונה בשידור הציבורי נרשמה חשיפה מרשימה בדיגיטל ובטלוויזיה גם אחרי המשחקים.
אדאמס ובנעים יקבלו את תעודת ההוקרה על הפקת אירוע הספורט הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בארץ. הג'ירו משך לארץ עשרות אלפי תיירים וחשף מאות מיליוני צופי טלוויזיה ברחבי העולם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל. אדמס ובנעים ראו בהצלחת קיומו של האירוע עדות חיה ליכולותיה של מדינת ישראל לארח אירועים בסדר גודל כזה גם בעתיד, והצליחו במהלך שיווקי מבריק למצב את המרוץ כאירוע לאומי.
- 5.VIP2 16/01/2019 12:56הגב לתגובה זותענוג וכבוד לעבוד איתו
- 4.מילקי 16/01/2019 08:39הגב לתגובה זונשמע כמו ליקוק של האיגוד לחברים שמממנים אותו
- יוסי 16/01/2019 17:52הגב לתגובה זומה זה הקשקוש הזה
- Joy היה לפני איצקין (ל"ת)ג'וי היה לפניו 16/01/2019 12:11הגב לתגובה זו
- קנאי JOY בכלל לא שלו 16/01/2019 12:08הגב לתגובה זואיצקין התותח
- שוב 16/01/2019 12:03הגב לתגובה זוקודם כל כי זה לא הוא בג'וי. הוא הגיע אחריי. חוץ מזה אתה לא ממש השפיץ של העיפרון.... נכון?
- 3.קובלנץ...הצחקתם.... 15/01/2019 22:34הגב לתגובה זואחרי שהתברר לי שנותנים פרס לאלדד קובלנץ, אדם שלדעתי (ולדעת הרייטינג...) כשל בתפקידו לגמרי, לא התעצלתי, נכנסתי לאתר של "איגוד השיווק הישראלי", בדקתי מי זו "הנהלת האיגוד" שקבלה את ההחלטות הרות הגורל על בחירת אנשי השיווק. . מציע לכולכם לעשות זאת. אחרי זה לא נותר אלא לחזור על המשפט של אילנה דיין - "מה אומרים? -לא אומרים".
- 2.נדב 15/01/2019 19:36הגב לתגובה זואיש השיווק של העשור
- 1.עדה 15/01/2019 16:48הגב לתגובה זוהורס כל חלקה טובה. דיקטטור שלא רואה אף אחד מלבד עצמו ושלטונו הבלעדי. התאגיד בהנהגתו נהיה מהתחלה לגוף מושחת מהיסוד! אבל עדיין יש קשר שתיקה. הלוואי שיהיה מי שיתעורר בממשלה ולא ייתנו לו להמשיך. כל אחד אחר שיגיע יהיה טוב יותר למקום הזה, לעובדים ולתרבות ניהולית נקייה ולא מושחתת. חבל על העובדים שם שצריכים לשרת מישהו כזה. הוא כמו מושחתיהו, בול. והכי בושה אלה חברי המועצה ובראשם הכלבלב גיל עומר. בדיחה
- דודלי 16/01/2019 14:28הגב לתגובה זולא בטוח שבכלל ימשיך

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.