הג'וב החדש של עופר נאור: סמנכ"ל המוצרים של mako
עופר נאור יהיה ה-VP Product (סמנכ"ל למוצרים דיגיטליים) של אתר mako - כך נודע לאייס. במסגרת תפקידו יהיה נאור אחראי על ניהול כל המוצרים הדיגיטליים של קבוצת mako ועל סטודיו העיצוב של האתר. הוא מחליף את יפתח יאיר שעבר לגוגל.
ב- 3 השנים האחרונות ניהל נאור את הפעילות הדו-מסכית של קשת והיה אחראי על פיתוח מוצרים דיגיטליים עבור תכניות קשת והמחלקה המסחרית. הניסיון המקצועי שלו הולך הרבה שנים אחרונה, עוד לסוף שנות ה-90, אז ערך את אתר חדשות 2. בשנת 2000 הצטרף לקשת והיה ממייסדי 'קשת אינטראקטיב', אתר הזכיינית שלימים הפך ל-mako.
נאור הקים בין השאר את אתר mooma ולאחר מכן שימש כמנהל התוכן של קשת אינטראקטיב. בהמשך, היה ממקימי ערוץ המוזיקה ושימש בתפקיד מנהל התכניות. לאחר מכן היה סמנכ"ל התוכן והפיתוח של ביט אינטראקטיב, שם הקים וערך את פורטל הדור ה- 3 של פלאפון, ערוצי טלוויזיה אינטראקטיביים בכבלים ובלוויין, ואתרי אינטרנט כדוגמת סלונה. במקביל, פיתח פורמטים טלוויזיוניים וערך סדרות דוקומנטריות בהן 'גולשי ספות' ב-HOT ו'הנרגנים' ב-yes.
- 3.אחת שיודעת 29/06/2017 16:40הגב לתגובה זויפתח יאיר לא הבין שום דבר בדיגיטל. עופר שם שנים, בנה פרוייקטים מרשימים ומקווה בשבילו שיצליח
- בגלל זה גוגל לקחו אותו (ל"ת)הגיוני 25/11/2017 13:47הגב לתגובה זו
- אחת שפוטרה התכוונת (ל"ת)אהבלה 15/11/2017 14:43הגב לתגובה זו
- 2.הכי טוב בתחומו, מינוי מעולה (ל"ת)דיגיטל 27/06/2017 09:50הגב לתגובה זו
- 1.בן אדם זהב (ל"ת)בחירה נכונה 25/06/2017 18:57הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
