שירות התעסוקה הישראלי
צילום: עמוד הפייסבוק של שירות התעסוקה
פרסום ראשון

מחפשים עבודה: תקציב הפרסום של שירות התעסוקה במכרז

מבחינת היקפי המחזורים - תנאי המכרז גמישים למדי ופתוחים לקשת רחבה של מציעים. התמודדות במכרז נדרש היקף מחזור כספי של 1.5 מיליון שקלים של המציע בכל אחת מ-3 השנים האחרונות
משה בנימין |

שירות התעסוקה הישראלי שבשנים האחרונות שם דגש רב על פעילות תקשורתית בדיגיטל, מוציא את תקציב הפרסום למכרז.

כפי שהיה בשנת 2015, כך מצוין בפרטי המכרז, כך גם בשנת 2017 התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. תקופת ההתקשרות תהא לשנתיים עם אופציה להאריך את ההתקשרות לתקופות נוספות עד לתקופה כוללת של 60 חודשים (5 שנים) כולל תקופת ההתקשרות הראשונה. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום קונספטיקה

למרות הפעילות הערה בדיגיטל, שירות התעסוקה הישראלי צפוי לגבש תכנית תקשורתית שתכלול גם פעילות ורכש מדיה במדיות מסורתיות כגון טלוויזיה, רדיו, חוצות, עיתונות ועוד. לאחרונה השיק שירות התעסוקה אתר אינטרנט חדש, כך שמטבע הדברים, בין המטרות התקשורתיות שאליהן הוא מכוון יהיו "הגדלת התעבורה לאתר, חיפוש עבודה באמצעותו, כניסה לקורסים מקוונים" ועוד. 

בתוך כך, המטרות התקשורתיות המרכזיות הן: "שדרוג מיצובו של שירות התעסוקה; שיפור בשביעות רצון הלקוחות; עלייה בכמות הכניסות לאתר האינטרנט כולל היקף נרשמים ראשוני לשירות; גידול בכמות המעסיקים שעובדים עם שירות התעסוקה בערוצים השונים ופעילים באתר האינטרנט; גידול במגוון ובכמות המשרות המוצעות בערוצים השונים ובאתר האינטרנט בפרט וגידול במספר החברים בפייסבוק".

מבחינת היקפי המחזורים - תנאי המכרז גמישים למדי ופתוחים לקשת רחבה של מציעים. התמודדות במכרז נדרש היקף מחזור כספי של 1.5 מיליון שקלים של המציע בכל אחת מ-3 השנים האחרונות: 2013, 2014 ו-2015 בתחומי הפרסום, שיווק ומדיה. בין שאר תנאי הסף: ניסיון של 3 שנים לפחות במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה בניהול רשתות חברתיות כגון פייסבוק, לינקדין, טוויטר, ובניהול קמפיין תוכן באמצעות אאוטבריין, גוגל וכו'; ניסיון של 3 שנים לפחות מתוך ה-5 האחרונות בניהול קמפיינים עבור גופים ציבוריים ועוד. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.