
מחפשים עבודה: תקציב הפרסום של שירות התעסוקה במכרז
שירות התעסוקה הישראלי שבשנים האחרונות שם דגש רב על פעילות תקשורתית בדיגיטל, מוציא את תקציב הפרסום למכרז.
כפי שהיה בשנת 2015, כך מצוין בפרטי המכרז, כך גם בשנת 2017 התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. תקופת ההתקשרות תהא לשנתיים עם אופציה להאריך את ההתקשרות לתקופות נוספות עד לתקופה כוללת של 60 חודשים (5 שנים) כולל תקופת ההתקשרות הראשונה. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום קונספטיקה.
למרות הפעילות הערה בדיגיטל, שירות התעסוקה הישראלי צפוי לגבש תכנית תקשורתית שתכלול גם פעילות ורכש מדיה במדיות מסורתיות כגון טלוויזיה, רדיו, חוצות, עיתונות ועוד. לאחרונה השיק שירות התעסוקה אתר אינטרנט חדש, כך שמטבע הדברים, בין המטרות התקשורתיות שאליהן הוא מכוון יהיו "הגדלת התעבורה לאתר, חיפוש עבודה באמצעותו, כניסה לקורסים מקוונים" ועוד.
בתוך כך, המטרות התקשורתיות המרכזיות הן: "שדרוג מיצובו של שירות התעסוקה; שיפור בשביעות רצון הלקוחות; עלייה בכמות הכניסות לאתר האינטרנט כולל היקף נרשמים ראשוני לשירות; גידול בכמות המעסיקים שעובדים עם שירות התעסוקה בערוצים השונים ופעילים באתר האינטרנט; גידול במגוון ובכמות המשרות המוצעות בערוצים השונים ובאתר האינטרנט בפרט וגידול במספר החברים בפייסבוק".
מבחינת היקפי המחזורים - תנאי המכרז גמישים למדי ופתוחים לקשת רחבה של מציעים. התמודדות במכרז נדרש היקף מחזור כספי של 1.5 מיליון שקלים של המציע בכל אחת מ-3 השנים האחרונות: 2013, 2014 ו-2015 בתחומי הפרסום, שיווק ומדיה. בין שאר תנאי הסף: ניסיון של 3 שנים לפחות במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה בניהול רשתות חברתיות כגון פייסבוק, לינקדין, טוויטר, ובניהול קמפיין תוכן באמצעות אאוטבריין, גוגל וכו'; ניסיון של 3 שנים לפחות מתוך ה-5 האחרונות בניהול קמפיינים עבור גופים ציבוריים ועוד.