ערוץ 1 מחזיר את 'שום, פלפל ושמן זית' לסיבוב פרידה
אחר שעזב את ערוץ 1 והפך לכוכב פריים-טיים בזכיינית קשת בערוץ 2, חוזר השף חיים כהן חוזר עם 10 פרקים חדשים של תכנית הבישול המיתולוגית, שתיקרא 'בחזרה אל שום, פלפל ושמן זית' ותעלה לאוויר ב-4 בנובמבר בשעה 19:30.
התכנית 'שום, פלפל ושמן זית' זכתה לפופולאריות רבה עם עלייתה לאוויר ב-1999, ועד היום משודרים שידורים חוזרים שלה. ב-2010 החל להגיש תכניות בקשת, ורק בדיעבד התברר - עם פרסום תחקיר המקור בחודש יוני השנה על התנהלות רשות השידור, כי עזיבתו את ערוץ 1 קשורה לכך שנדרש להעביר את ההפקה דרך שירותיו של יעקב מנדל, יו"ר אמ"י ומי שהיה בעל מהלכים רבים ברשות וחברם של בכיריה, שחלקם הודח לפני כשנתיים.
במסגרת חזרתו, עורך כהן מסע דילוגים נוסטלגי, מארח אורחים מהעונות הקודמות ומבשל איתם מתכונים חדשים ומחודשים. לאורך הסדרה, יצפה כהן עם אורחיו בקטעי ארכיון מאז וידבר על חלוף הזמן, על פרספקטיבות, על חכמת חיים דרך האוכל שעשו מאז ועד היום ברמה האישית והמקצועית.
בין אורחיו של כהן בעונה החדשה יהיו קרין גורן, שאת הופעתה הטלוויזיונית הראשונה ערכה אצל כהן בתכנית. עוד יתארחו אבי קושניר, אורלי לוי-אבקסיס, נורמן עיסא, יאיר ניצני, פבלו רוזנברג, הילה אלפרט, איציק כהן ורן שמואלי. כמו כן, בתכנית יוזכרו גיבורי אוכל שהתארחו בעבר והלכו לעולמם, כגון חברו הטוב של כהן הד"ר אלי לנדאו, והשף שאול אברון.
חזרה של התכנית היא חלק מלוח שידורים נוסטלגי של ערוץ 1 לקראת פירוקה וסגירתה של רשות השידור. במסגרת לוח שידורים זה, יוחזרו תכניות עבר רבות שכיכבו על המסך, גם בעידן החד-ערוצי, כגון סיבה למסיבה ועוד.
- 4.ענת ג. 26/08/2017 06:52הגב לתגובה זובמשך שנים אני עקבתי באדיקות אחרי שום פלפל, למדתי ממנה רבות ובישלתי בזכותה. השתמשתי גם באתר של התכנית עם כל המתכונים. כעת אני לא מוצאת את אתר המתכונים של שום פלפל. האם הסירו אותו או שהגישה היא מלינק אחר? אשמח לתשובה. מתגעגעת למתכונים המדהימים.
- 3.מבפנים 25/10/2016 17:31הגב לתגובה זושידרו ומשדרים תוכניות שהתאגיד לא יגיע אליהן לעולם. ארדן השחצן ולפיד הקברן חיסלו את השידור הציבורי בשליחות נתניהו ובשיתוף ניסנקורן ויותר לא יהיה דבר דומה.
- 2.תמים 25/10/2016 17:14הגב לתגובה זוומה עם יוני וזליג החברים של... ובראל שהוא האבות המייסדים... אם כן, איזה אוכל הוא יגיש? וביאזיה תיבול?
- 1.ירון 25/10/2016 16:24הגב לתגובה זוכנראה שלא הבנתם מה שהולך להסגר זה " תאגיד השידור " זה שמבשל לנו יום יום סרטונים מטופשים בפייסבוק שמתאימים למתנ"ס רמת אביב ג' ולא לשידור ציבורי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
