ארכייב M
צילום: סריקה

תתאמנו, ולא תצטרכו לעשות "אפ-סלפי": מודעה של M&C Saatchi תופיע בארכייב

מודעה של משרד M&C Saatchi Tel-Aviv למועדון כושר וספא, תופיע בגיליון ארכייב הקרוב, רגע לפני פסטיבל קאן, שם היא גם תתמודד
אלכסנדר כץ | (7)

עוד נציג ישראלי במגזין הפרסום הבינ"ל ארכייב. בגיליון הקרוב תופיע מודעה של משרד הפרסום M&C Saatchi Tel-Aviv עבור מועדון הכושר והספא VIM Gym & Spa. זוהי המודעה הראשונה של המשרד שנכנסת לארכייב, האורים והתומים של עולם הפרסום העולמי.

 

במודעה רואים יד המונפת מעלה בתנוחת סלפי, בזווית הנחשבת למרזה יותר מצילום פרונטלי רגיל. בהמשך היד יורדת ויורדת עד לזווית הרגילה – וזאת לאחר שהאדם עצמו התאמן במכון ובטוח יותר בעצמו ובמראה שלו.

 

לדברי צור גולן, שותף ומנהל הקריאטיב ב-M&C Saatchi Tel-Aviv, "המודעה נוגעת בנושא כל כך שחוק לכאורה - בדרך מקורית ועם תובנה שפוגעת בול ברוח הזמן. הרבה מאד מתעסקים בנושא ההרזיה וחיטוב הגוף לכל מיני מודעות, והיופי של המודעה הזו היא הזווית הזאת מלמעלה, עם ההגדרה שהמצאנו – 'from upperselfie to frontselfie'".

 

המודעה עצמה הוגשה גם לתחרות בפסטיבל הפרסום בקאן, והפרסום בעת הזאת – לפני הפסטיבל שיתקיים ביוני, עשויה להגביר את סיכויי הזכייה. גולן אומר כי "בהרבה פעמים לפני שמגישים עבודות לפסטיבל קאן או פסטיבלים אחרים בינ"ל, אתה מנסה להגיע למצב בו המודעה תקבל חשיפה בבלוגים, מגזינים, אתרים ורשתות החברתיות, במקומות בהם נמצאים כל אנשי הקריאייטיב הבינ"ל, כדי ליצור הכרות עם העבודה ולתת לה עוד דחיפה".

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ערן 05/05/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    תגיבו כבר לרעיון לביצוע יא אנשי קריאטיב ממורמרים.
  • 4.
    חיימון 05/05/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    הנה כל הקנאים יוצאים מהחורים, מכירות? לקוחות? כולם בהישגי מכירות נפלאים. דברו עם הלקוחות של M&C ותבינו. צור, תמשיך להוביל קריאטיבית, פרסומית ואל תתרגש... כשמתחילים טוקבקים כאלו סימן שאתה על הסוס.
  • 3.
    bu 05/05/2016 02:39
    הגב לתגובה זו
    די בואו נפסיק לשקר לעצמנו
  • 2.
    תמיד רדף אחרי פרסים... מכירות? לקוח? עזבו אתכם, שטויות (ל"ת)
    מפוכח 04/05/2016 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גימל 04/05/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    אפילו בפייסבוק לא ראיתי אותה. עוד גוסט מתאמץ ליחסי ציבור שאין לו קשר לפרסום
  • בקול הקריות (ל"ת)
    אלף 04/05/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
  • אז גם בהגשות של קאן 04/05/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    כתוב שזה נשלח גם לקאן
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.