תתאמנו, ולא תצטרכו לעשות "אפ-סלפי": מודעה של M&C Saatchi תופיע בארכייב
עוד נציג ישראלי במגזין הפרסום הבינ"ל ארכייב. בגיליון הקרוב תופיע מודעה של משרד הפרסום M&C Saatchi Tel-Aviv עבור מועדון הכושר והספא VIM Gym & Spa. זוהי המודעה הראשונה של המשרד שנכנסת לארכייב, האורים והתומים של עולם הפרסום העולמי.
במודעה רואים יד המונפת מעלה בתנוחת סלפי, בזווית הנחשבת למרזה יותר מצילום פרונטלי רגיל. בהמשך היד יורדת ויורדת עד לזווית הרגילה – וזאת לאחר שהאדם עצמו התאמן במכון ובטוח יותר בעצמו ובמראה שלו.
לדברי צור גולן, שותף ומנהל הקריאטיב ב-M&C Saatchi Tel-Aviv, "המודעה נוגעת בנושא כל כך שחוק לכאורה - בדרך מקורית ועם תובנה שפוגעת בול ברוח הזמן. הרבה מאד מתעסקים בנושא ההרזיה וחיטוב הגוף לכל מיני מודעות, והיופי של המודעה הזו היא הזווית הזאת מלמעלה, עם ההגדרה שהמצאנו – 'from upperselfie to frontselfie'".
המודעה עצמה הוגשה גם לתחרות בפסטיבל הפרסום בקאן, והפרסום בעת הזאת – לפני הפסטיבל שיתקיים ביוני, עשויה להגביר את סיכויי הזכייה. גולן אומר כי "בהרבה פעמים לפני שמגישים עבודות לפסטיבל קאן או פסטיבלים אחרים בינ"ל, אתה מנסה להגיע למצב בו המודעה תקבל חשיפה בבלוגים, מגזינים, אתרים ורשתות החברתיות, במקומות בהם נמצאים כל אנשי הקריאייטיב הבינ"ל, כדי ליצור הכרות עם העבודה ולתת לה עוד דחיפה".
- 5.ערן 05/05/2016 09:01הגב לתגובה זותגיבו כבר לרעיון לביצוע יא אנשי קריאטיב ממורמרים.
- 4.חיימון 05/05/2016 08:59הגב לתגובה זוהנה כל הקנאים יוצאים מהחורים, מכירות? לקוחות? כולם בהישגי מכירות נפלאים. דברו עם הלקוחות של M&C ותבינו. צור, תמשיך להוביל קריאטיבית, פרסומית ואל תתרגש... כשמתחילים טוקבקים כאלו סימן שאתה על הסוס.
- 3.bu 05/05/2016 02:39הגב לתגובה זודי בואו נפסיק לשקר לעצמנו
- 2.תמיד רדף אחרי פרסים... מכירות? לקוח? עזבו אתכם, שטויות (ל"ת)מפוכח 04/05/2016 23:41הגב לתגובה זו
- 1.גימל 04/05/2016 19:02הגב לתגובה זואפילו בפייסבוק לא ראיתי אותה. עוד גוסט מתאמץ ליחסי ציבור שאין לו קשר לפרסום
- בקול הקריות (ל"ת)אלף 04/05/2016 20:12הגב לתגובה זו
- אז גם בהגשות של קאן 04/05/2016 19:57הגב לתגובה זוכתוב שזה נשלח גם לקאן
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
