ארכייב M
צילום: סריקה

תתאמנו, ולא תצטרכו לעשות "אפ-סלפי": מודעה של M&C Saatchi תופיע בארכייב

מודעה של משרד M&C Saatchi Tel-Aviv למועדון כושר וספא, תופיע בגיליון ארכייב הקרוב, רגע לפני פסטיבל קאן, שם היא גם תתמודד
אלכסנדר כץ | (7)

עוד נציג ישראלי במגזין הפרסום הבינ"ל ארכייב. בגיליון הקרוב תופיע מודעה של משרד הפרסום M&C Saatchi Tel-Aviv עבור מועדון הכושר והספא VIM Gym & Spa. זוהי המודעה הראשונה של המשרד שנכנסת לארכייב, האורים והתומים של עולם הפרסום העולמי.

 

במודעה רואים יד המונפת מעלה בתנוחת סלפי, בזווית הנחשבת למרזה יותר מצילום פרונטלי רגיל. בהמשך היד יורדת ויורדת עד לזווית הרגילה – וזאת לאחר שהאדם עצמו התאמן במכון ובטוח יותר בעצמו ובמראה שלו.

 

לדברי צור גולן, שותף ומנהל הקריאטיב ב-M&C Saatchi Tel-Aviv, "המודעה נוגעת בנושא כל כך שחוק לכאורה - בדרך מקורית ועם תובנה שפוגעת בול ברוח הזמן. הרבה מאד מתעסקים בנושא ההרזיה וחיטוב הגוף לכל מיני מודעות, והיופי של המודעה הזו היא הזווית הזאת מלמעלה, עם ההגדרה שהמצאנו – 'from upperselfie to frontselfie'".

 

המודעה עצמה הוגשה גם לתחרות בפסטיבל הפרסום בקאן, והפרסום בעת הזאת – לפני הפסטיבל שיתקיים ביוני, עשויה להגביר את סיכויי הזכייה. גולן אומר כי "בהרבה פעמים לפני שמגישים עבודות לפסטיבל קאן או פסטיבלים אחרים בינ"ל, אתה מנסה להגיע למצב בו המודעה תקבל חשיפה בבלוגים, מגזינים, אתרים ורשתות החברתיות, במקומות בהם נמצאים כל אנשי הקריאייטיב הבינ"ל, כדי ליצור הכרות עם העבודה ולתת לה עוד דחיפה".

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ערן 05/05/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    תגיבו כבר לרעיון לביצוע יא אנשי קריאטיב ממורמרים.
  • 4.
    חיימון 05/05/2016 08:59
    הגב לתגובה זו
    הנה כל הקנאים יוצאים מהחורים, מכירות? לקוחות? כולם בהישגי מכירות נפלאים. דברו עם הלקוחות של M&C ותבינו. צור, תמשיך להוביל קריאטיבית, פרסומית ואל תתרגש... כשמתחילים טוקבקים כאלו סימן שאתה על הסוס.
  • 3.
    bu 05/05/2016 02:39
    הגב לתגובה זו
    די בואו נפסיק לשקר לעצמנו
  • 2.
    תמיד רדף אחרי פרסים... מכירות? לקוח? עזבו אתכם, שטויות (ל"ת)
    מפוכח 04/05/2016 23:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גימל 04/05/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    אפילו בפייסבוק לא ראיתי אותה. עוד גוסט מתאמץ ליחסי ציבור שאין לו קשר לפרסום
  • בקול הקריות (ל"ת)
    אלף 04/05/2016 20:12
    הגב לתגובה זו
  • אז גם בהגשות של קאן 04/05/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    כתוב שזה נשלח גם לקאן
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.