סערת הסרטון עם אדיר מילר: מחצית מהגולשים נגד 'מכבי', 7% קוראים לנטוש את הקופה
נתונים: Vigo
כזכור, שלשום עלתה 'מכבי' בקמפיין שכלל 5 סרטונים שהופקו על ידי על ידי משרד הפרסום יהושע TBWA וטורגטו ליוטיוב, פייסבוק ואתרי האינטרנט המובילים בארץ. הביקורת לא איחרה להגיע בעקבות הסרטון ספציפי בו מילר שמתחזה ל"אנטולי" ממוקד שירות הלקוחות של הקופה, מנהל שיחה עם לקוחה אמיתית בשם "אולה", ולדברי גולשים – הפרסומת פוגענית ולא ראויה. דף הפייסבוק של 'מכבי' זכה לשלל תגובות קשות בנושא, כולל מם שקבע: "יש קופת חולים, ויש גזענים".
סרטון "אדיר". חובת צפייה לאשדודים:מכבי שירותי בריאות
Posted by גבריאל כנפו - Gabriel Knafo on Tuesday, February 23, 2016
- 14.קופה מזורגגת לעזוב אותה בלי קשר לפרסומת הגזענית (ל"ת)דני 26/03/2016 12:29הגב לתגובה זו
- 13.חיפוש הכבוד גומר את האזור (ל"ת)מזרח תיכון 29/02/2016 11:25הגב לתגובה זו
- 12.ילדותי מיותר ולא מצחיק (ל"ת)פריצל 29/02/2016 00:15הגב לתגובה זו
- 11.דן 28/02/2016 19:35הגב לתגובה זומי שנעלב - אדיוט
- 10.משה 28/02/2016 14:42הגב לתגובה זוגם יצפאן עשה אותו דבר ואז זה היה מצחיק... התקשורת אלופה בלהמציא כותרות בלי בסיס. קשה לי להאמין שזה מעסיק את האנשים...
- 9.קצת הומור לא הרג אף אחד. הסרטונים מעולים. (ל"ת)נדב 27/02/2016 14:03הגב לתגובה זו
- 8.פוטין 26/02/2016 15:32הגב לתגובה זואפס הבנה במודעות
- 7.האמת לפעמים כואבת.רק מכבי (ל"ת)אורי 25/02/2016 19:44הגב לתגובה זו
- 6.קשקוש וזה הכול. אין כמו התקשורת להלהיב המונים הדיוטים (ל"ת)HAKY1 25/02/2016 17:24הגב לתגובה זו
- 5.אני לא מבין מה הבעיה??? סתם מצחיק. אף אחד לא צריך להפגע. (ל"ת)מילר 25/02/2016 16:44הגב לתגובה זו
- 4.ישראלי 25/02/2016 16:21הגב לתגובה זוהוא עשה ממנה מטומטמת. בכך פגע בעדה שלימה.
- 3.א.ט. 25/02/2016 16:09הגב לתגובה זונו שוינט, מילר מתלוצץ עם הלקוחה... מעליב זה בטוח לא (וכן, אני עולה, לא חדש, מרוסיה) ולכן חברי הכנסת יכולים ממש להירגע. להיפך, לדעתי, הפרסומאים בחרו "להתעלל" ברוסים מתוך הציפיה שיבינו את הצחוק... הדבר היחיד שלא הבנתי, זה מה בדיוק המסר מהפרסומת? שמדי פעם במקום לקבל נציג שירות מקבלים את אדיר מילר? מה מכבי ניסתה לפרסם בזה?
- 2.רבותי זה לא מעליב - זה היה מצחיק אבל לא מתאים לפרסום (ל"ת)משה ראשל"צ 25/02/2016 16:00הגב לתגובה זו
- 1.תנו חיוך הכל לטובה... (ל"ת)אחלה סרטון 25/02/2016 15:59הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
