אל על הפכה את הגולשים לכלי פרסומי - הקמפיין כבר חצה את רף 300 אלף הצפיות
קמפיין הגרילה הדיגיטלי של אל על רשם ב-7 הימים מאז עלה לאוויר כבר יותר מ-300 אלף צפיות, נכון להבוקר (יום ה'). בשבוע זה פורסמו 70 סרטונים – עשרה בכל יום, כאשר מדי יום נרשמה עלייה של 20% בממוצע לכל סרטון. משך צפייה ממוצע בסרטון עומד על כ-97%.
אל על החליטה לצאת במבצע לציון 67 שנה להקמתה, במסגרתו כל מי שמזמין כרטיס טיסה באתר אל על, יכול לזכות בכרטיס טיסה אחד חינם למשך 25 שנה. הקמפיין ברשת שהפיק משרד השיווק הדיגיטלי פה לאוזן, כלל מהלך גרילה בכיכובו של אבי נוסבאום הפונה ישירות לגולשי פייסבוק רנדומאליים באמצעות סרטונים אישיים שהופקו במיוחד עבורם.
המהלך הופך את הגולשים למדיה, על ידי שיתוף תוכן ייחודי שהוכן עבורם, הם חושפים את המהלך לחבריהם שהם בעצם קהל היעד של הקמפיין. מהצצה לגולשים שנבחרו, ניתן להטיל ספק בסוגיית הרנדולמליות, לפחות לגבי הגולשים המוכרים שברשימה, כגון שדרנית הרדיו הדר מרקס, איש העסקים בן מוסקל, מנכ"ל ויו"ר חברת אינפיניטי ינון לנדנברג, מועמד הליכוד לכנסת אמיר אוחנה, מייסדת אתר מה וזה, יעל מונרוב ומנכ"ל אל על עצמו דוד מימון, שהסרטון שלו זכה ל-45 אלף צפיות. וזו רק ההתחלה: עד יום ראשון מתוכננים עוד 30 סרטונים, כולל כמה בכיכובם של גולשים נוספים מהתעשייה, עולם התרבות וידוענים בזכות עצמם.
במסגרת הקמפיין הדיגיטלי, בסרטון מופיעה תמונת הפרופיל של הגולשים ובמהלך חצי דקה מגולל נוסבאום שיחה אישית עימם המבוססת על מידע שחשפו ושיתפו בדף הפייסבוק שלהם. בסיום הסרטון, קורא להם נוסבאום להשתתף בהגרלה המתוקשרת.
ב'פה לאוזן' טוענים כי מדובר בקמפיין מצליח מאד, וזאת בשל הבחירה באושיות פייסבוק ובקידום אורגני בלבד שמביא חברים שלהם לצפות בסרטונים עד הסוף ולהיחשף למסר השיווקי. "רצינו לייצר חשיפה אורגנית, איכותית וישירה לקהל היעד של פעילות אל על", אומר אבי קסוטו רוזנברג, מייסד ובעלים פה לאוזן. "להבדיל מקמפיינים בהם הפרסונליזציה מתבטאת במוצר פיזי שקיבל הגולש, פה המוצר הוא תוכן מותאם אישית שבכדי להשיגו נדרש תחקיר עומק על הגולש".
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על, הוסיפה כי "עולם התיירות הוא אחד המרכזיים והגדולים ביותר בזירה הדיגיטלית, בארץ ובעולם ולכן החלטנו לצאת בקמפיין ויראלי פרסונלי שיפתיע את הצרכנים ויפגוש אותם במסע הדיגיטלי שלהם בדרך לחופשה הבאה".
- 6.מיכל 06/12/2015 17:00הגב לתגובה זורק למה לא עשו לי אחד? /:
- 5.אשששש!! (ל"ת)גרילאי 05/12/2015 17:32הגב לתגובה זו
- 4.אלון 05/12/2015 15:15הגב לתגובה זומה שמשנה זה התוצאות של הקמפיין. כמה קנו כרטיסים? עד כמה נעצרה מגמת נטישת הלקוחות שהיו נאמנים לחברה ועזבו בשל התדרדרותה. אמנם קמפיין דיגיטאלי זה עכשוי ומגניב אבל אי אפשר להדביק על חברה מיושנת וכבדה ערכים כאלה. זה פשוט לא יידבק. שיקחו אנשים שמבינים בייצור שינוי פנימי ולא ימשיכו לנסות לכסות את הבעיות מבחוץ.
- 3.הכי גרועים שטסתי איתם בכל פרמטר (ל"ת)אחת שיודעת 04/12/2015 08:55הגב לתגובה זו
- 2.קופיפי 03/12/2015 15:41הגב לתגובה זונוסבאום תעשה לי סרטוןןןןןןןןןןן!
- 1.מצויין 03/12/2015 14:27הגב לתגובה זוזה באמת מצוין, ופה לאוזן הם משרד דיגיטלי שיודע לעשות עבודה מצוינת ללקוחות שלו.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
