אבי נוסבאום אל על ינון לנדנברג
צילום: צילום מסך

אל על הפכה את הגולשים לכלי פרסומי - הקמפיין כבר חצה את רף 300 אלף הצפיות

'פה לאוזן' פרסם כבר 70 סרטונים בכיכובו של אבי נוסבאום, עם גולשים - חלקם רנדומלית ואחרים יותר מוכרים לתעשייה כגון ינון לנדנברג, הדר מרקס ויעל מונרוב. הנה הנתונים
אלכסנדר כץ | (6)

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מיכל 06/12/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    רק למה לא עשו לי אחד? /:
  • 5.
    אשששש!! (ל"ת)
    גרילאי 05/12/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלון 05/12/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    מה שמשנה זה התוצאות של הקמפיין. כמה קנו כרטיסים? עד כמה נעצרה מגמת נטישת הלקוחות שהיו נאמנים לחברה ועזבו בשל התדרדרותה. אמנם קמפיין דיגיטאלי זה עכשוי ומגניב אבל אי אפשר להדביק על חברה מיושנת וכבדה ערכים כאלה. זה פשוט לא יידבק. שיקחו אנשים שמבינים בייצור שינוי פנימי ולא ימשיכו לנסות לכסות את הבעיות מבחוץ.
  • 3.
    הכי גרועים שטסתי איתם בכל פרמטר (ל"ת)
    אחת שיודעת 04/12/2015 08:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קופיפי 03/12/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    נוסבאום תעשה לי סרטוןןןןןןןןןןן!
  • 1.
    מצויין 03/12/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    זה באמת מצוין, ופה לאוזן הם משרד דיגיטלי שיודע לעשות עבודה מצוינת ללקוחות שלו.