צילום: צילום מסך
אל על הפכה את הגולשים לכלי פרסומי - הקמפיין כבר חצה את רף 300 אלף הצפיות
'פה לאוזן' פרסם כבר 70 סרטונים בכיכובו של אבי נוסבאום, עם גולשים - חלקם רנדומלית ואחרים יותר מוכרים לתעשייה כגון ינון לנדנברג, הדר מרקס ויעל מונרוב. הנה הנתונים
- 6.מיכל 06/12/2015 17:00הגב לתגובה זורק למה לא עשו לי אחד? /:
- 5.אשששש!! (ל"ת)גרילאי 05/12/2015 17:32הגב לתגובה זו
- 4.אלון 05/12/2015 15:15הגב לתגובה זומה שמשנה זה התוצאות של הקמפיין. כמה קנו כרטיסים? עד כמה נעצרה מגמת נטישת הלקוחות שהיו נאמנים לחברה ועזבו בשל התדרדרותה. אמנם קמפיין דיגיטאלי זה עכשוי ומגניב אבל אי אפשר להדביק על חברה מיושנת וכבדה ערכים כאלה. זה פשוט לא יידבק. שיקחו אנשים שמבינים בייצור שינוי פנימי ולא ימשיכו לנסות לכסות את הבעיות מבחוץ.
- 3.הכי גרועים שטסתי איתם בכל פרמטר (ל"ת)אחת שיודעת 04/12/2015 08:55הגב לתגובה זו
- 2.קופיפי 03/12/2015 15:41הגב לתגובה זונוסבאום תעשה לי סרטוןןןןןןןןןןן!
- 1.מצויין 03/12/2015 14:27הגב לתגובה זוזה באמת מצוין, ופה לאוזן הם משרד דיגיטלי שיודע לעשות עבודה מצוינת ללקוחות שלו.