אל על הפכה את הגולשים לכלי פרסומי - הקמפיין כבר חצה את רף 300 אלף הצפיות
קמפיין הגרילה הדיגיטלי של אל על רשם ב-7 הימים מאז עלה לאוויר כבר יותר מ-300 אלף צפיות, נכון להבוקר (יום ה'). בשבוע זה פורסמו 70 סרטונים – עשרה בכל יום, כאשר מדי יום נרשמה עלייה של 20% בממוצע לכל סרטון. משך צפייה ממוצע בסרטון עומד על כ-97%.
אל על החליטה לצאת במבצע לציון 67 שנה להקמתה, במסגרתו כל מי שמזמין כרטיס טיסה באתר אל על, יכול לזכות בכרטיס טיסה אחד חינם למשך 25 שנה. הקמפיין ברשת שהפיק משרד השיווק הדיגיטלי פה לאוזן, כלל מהלך גרילה בכיכובו של אבי נוסבאום הפונה ישירות לגולשי פייסבוק רנדומאליים באמצעות סרטונים אישיים שהופקו במיוחד עבורם.
המהלך הופך את הגולשים למדיה, על ידי שיתוף תוכן ייחודי שהוכן עבורם, הם חושפים את המהלך לחבריהם שהם בעצם קהל היעד של הקמפיין. מהצצה לגולשים שנבחרו, ניתן להטיל ספק בסוגיית הרנדולמליות, לפחות לגבי הגולשים המוכרים שברשימה, כגון שדרנית הרדיו הדר מרקס, איש העסקים בן מוסקל, מנכ"ל ויו"ר חברת אינפיניטי ינון לנדנברג, מועמד הליכוד לכנסת אמיר אוחנה, מייסדת אתר מה וזה, יעל מונרוב ומנכ"ל אל על עצמו דוד מימון, שהסרטון שלו זכה ל-45 אלף צפיות. וזו רק ההתחלה: עד יום ראשון מתוכננים עוד 30 סרטונים, כולל כמה בכיכובם של גולשים נוספים מהתעשייה, עולם התרבות וידוענים בזכות עצמם.
במסגרת הקמפיין הדיגיטלי, בסרטון מופיעה תמונת הפרופיל של הגולשים ובמהלך חצי דקה מגולל נוסבאום שיחה אישית עימם המבוססת על מידע שחשפו ושיתפו בדף הפייסבוק שלהם. בסיום הסרטון, קורא להם נוסבאום להשתתף בהגרלה המתוקשרת.
ב'פה לאוזן' טוענים כי מדובר בקמפיין מצליח מאד, וזאת בשל הבחירה באושיות פייסבוק ובקידום אורגני בלבד שמביא חברים שלהם לצפות בסרטונים עד הסוף ולהיחשף למסר השיווקי. "רצינו לייצר חשיפה אורגנית, איכותית וישירה לקהל היעד של פעילות אל על", אומר אבי קסוטו רוזנברג, מייסד ובעלים פה לאוזן. "להבדיל מקמפיינים בהם הפרסונליזציה מתבטאת במוצר פיזי שקיבל הגולש, פה המוצר הוא תוכן מותאם אישית שבכדי להשיגו נדרש תחקיר עומק על הגולש".
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על, הוסיפה כי "עולם התיירות הוא אחד המרכזיים והגדולים ביותר בזירה הדיגיטלית, בארץ ובעולם ולכן החלטנו לצאת בקמפיין ויראלי פרסונלי שיפתיע את הצרכנים ויפגוש אותם במסע הדיגיטלי שלהם בדרך לחופשה הבאה".
- 6.מיכל 06/12/2015 17:00הגב לתגובה זורק למה לא עשו לי אחד? /:
- 5.אשששש!! (ל"ת)גרילאי 05/12/2015 17:32הגב לתגובה זו
- 4.אלון 05/12/2015 15:15הגב לתגובה זומה שמשנה זה התוצאות של הקמפיין. כמה קנו כרטיסים? עד כמה נעצרה מגמת נטישת הלקוחות שהיו נאמנים לחברה ועזבו בשל התדרדרותה. אמנם קמפיין דיגיטאלי זה עכשוי ומגניב אבל אי אפשר להדביק על חברה מיושנת וכבדה ערכים כאלה. זה פשוט לא יידבק. שיקחו אנשים שמבינים בייצור שינוי פנימי ולא ימשיכו לנסות לכסות את הבעיות מבחוץ.
- 3.הכי גרועים שטסתי איתם בכל פרמטר (ל"ת)אחת שיודעת 04/12/2015 08:55הגב לתגובה זו
- 2.קופיפי 03/12/2015 15:41הגב לתגובה זונוסבאום תעשה לי סרטוןןןןןןןןןןן!
- 1.מצויין 03/12/2015 14:27הגב לתגובה זוזה באמת מצוין, ופה לאוזן הם משרד דיגיטלי שיודע לעשות עבודה מצוינת ללקוחות שלו.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
