מי יתמודד עם אלון חסן? 6 משרדים בגמר מכרז היח"צ של נמל אשדוד
6 משרדים הגיעו לשלב הסופי במכרז על תקציב הייעוץ האסטרטגי והתקשורתי של נמל אשדוד - כך נודע לאייס. המשרדים הם רימון כהן שיינקמן, גלאי תקשורת, פרץ תקשורת (בבעלותו של שלמה פרץ, פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס, ארד תקשורת ,ופרו-אסטרטגיה שמטפל בתקציב הנמל בחודשים האחרונים.
על פי הערכות, הריטיינר עומד על כ-15-18 אלף שקלים בחודש, כאשר תקופת המכרז היא לתקופה של חצי שנה, עם אופציה להערכה ב-5 תקופות נוספות של שנה כל אחת, ובכך למעשה עד 5.5 שנים. כעת המכרז נמצא בישורת האחרונה, בשלב הפרזנטציות שהחלו המשרדים להציג בשבוע שעבר, והערכה היא כי בתוך חודש ייבחר המשרד הזוכה.
במשך שנים רבות טיפל משרד ארד תקשורת בתקציב הנמל, וזאת לצד סמנכ"ל תקשורת ודוברת אין-אהוס. ואולם לאחר שהתמודד על מכרז מחודש, החליטה ההנהלה לבטל ב-2013 את המכרז ממש בסיומו.
במשך מספר חודשים פעל הנמל ללא משרד יח"צ, עד שבתחילת השנה קיבלה ההנהלה אישור להעסיק את 'פרו-אסטרטגיה' כיועצי תקשורת, עד לקיומו של מכרז. המכרז יצא לדרך בחודש אפריל, ונמשך כ-5 חודשים, כולל הקפאה של כחודשיים בעקבות מבצע צוק איתן. בשבועות האחרונים נבחרו 6 המשרדים הסופיים.
על פי המכרז, הזוכה צריך לסייע "בגיבוש אסטרטגיות הדוברות והתקשורת בשגרה ובאירועי חירום, כולל ליווי תקשורתי למערך המקצועי הפנימי, ניתוח משותף של אסטרטגיות פעולה, סיוע בבניית תכנית תקיפה אופרטיבית וסיוע בניהול מתואם של הפעילות התקשורתית". בנוסף לימים רגילים ועיתות משבר, המשרד צריך לסייע גם "בתכנון וביזום אירועי תקשורת יחסי ציבור והסברה, ליווי תקשורתי למערך התקשורת השיווקית וההסברה של החברה, סיוע בניהול מערך יחסי הציבור". שירותים נוספים שיסופקו לחברת הנמל על ידי הזוכה, וזאת על פי דרישה ותשלום נפרד, הם רכישת שטחי פרסום תומכי קמפיינים בתחום יחסי הציבור, עבור ועל פי דרישת הנמל.
נמל אשדוד נמצא בכותרות מזה תקופה ארוכה, בעיקר בשל כוחו של ועד העובדים שלו, העסקת מקורבים ובני משפחה, וכמובן - מעצרו לאחרונה של יו"ר ועד העובדים אלון חסן, ומעצרו של עו"ד רונאל פישר. כל זאת לצד החלטת המדינה להקים את נמל היובל, כדי שיתחרה בנמל אשדוד. תיק יח"צ שכזה טומן בחובו גם לא מעט משברים, בין היתר בדיקות של מבקר המדינה, חקירות משטרה ועוד.
מחברת נמל אשדוד נמסר: "הנתונים אינם נכונים. החברה מנועה מלהתייחס בשל היותה בהליך מכרזי".
- 1.נאווה 09/09/2014 11:44הגב לתגובה זוזו חבורה של אהבלים גמורים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
