מאז תחילת מבצע 'צוק איתן': האתרים הישראלים באנגלית זינקו במאות אחוזים
זינוק של מאות אחוזים במספר היוניקים, טראפיק גדול מארה"ב והעולם הערבי, וקללות בפייסבוק - כך מסכמים ראשי האתרים הישראלים בשפה האנגלית, את החודש הראשון של מבצע צוק איתן.
"כבר עכשיו, יולי הוא החודש הכי חזק בתולדות אתר
קודנר מסרב לנקוב במספרים, אולם גורמים בקבוצה מעריכים הגרסה האנגלית של 'הארץ' עברה ביולי את רף 5 מיליון היוניקים לחודש, כאשר היו ימים בשבועיים האחרונים בהם רשם האתר כחצי מיליון יוניקים ביום.
עוד עולה כי גם בכל רגע נתון, נמצאים פי 3-4 יותר גולשים מאשר ביום רגיל, כאשר חל זינוק של 400% בגולשים שמגיעים לאתר ישירות על ידי הקשת הכתובת שלו. גם הכניסות דרך גוגל ניוז והטוויטר זינקו. לדברי קודנר, "'הארץ' הוא מותג חזק מאד באנגלית, ולמרות שעברנו מודל בתשלום, מספר הגולשים גבוה בהרבה ממבצעים קודמים של צה"ל".
- אדם שתביעתו נדחתה ניסה להגישה בבית משפט אחר - מה נפסק?
- רגע לפני קמפיין ההשקה: ynet משנה את שם הרדיו האינטרנטי שלו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם
לדבריה, "רוב החומר של ynet באנגלית זה תרגום של האתר בעברית, אבל יש גם פרשנות שמביאה הרבה מאד גלישה. אנחנו צוות די קטן, ואנחנו משתדלים לתרגם כמה שאפשר, אבל אנחנו שמים תשומת לב מיוחדת על הפרשנים של קבוצת ידיעות - רון בן ישי, נחום ברנע, שמעון שיפר, סבר פלוצקר. התחלנו לעבוד מול האולפן - לפני כמעט 3 שבועות אירחנו את טוני בלייר באולפן, ולפני שבועיים את הקולונל ריצ'רד קמפ, קצין בריטי שיצא להגנת ישראל".
"בשבועות האחרונים, אני רואה שהשם של ynet באנגלית רק מתחזק", מאמינה מילר, שלדבריה "רוב הכניסות הן מארה"ב, כ-60%, ומקנדה, אבל יש גם לא מעט גולשים דוברי אנגלית מישראל, ויש גם מאירופה והעולם הערבי".
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
מילר מונתה לתפקיד בתחילת השנה, אז היו לדף הפייסבוק של ynet באנגלית כ-70 אלף לייקים. בשבוע שעבר המספר עמד על 182 אלף, ואמש (מוצ"ש) - כמעט 200 אלף. "קיבלנו יותר מ-50 אלף לייקים רק בחודש האחרון", היא מספרת, "אנשים מקבלים את החדשות שלהם בפייסבוק ומטוויטר. לפני כשבועיים עברנו מבחינת הריץ' (חשיפה, א"כ) את האתר באוויר - ריץ' של 7.2 מיליון איש".
האתר הצעיר ביותר ברשימה, הוא
בחודש הלחימה עשה times of israel - שמעסיק כ-35 עובדים, כמעט כולם כתבים ועורכים - לייב-בלוג מיוחד, לצד עלייה בתפוקה של מערך הבלוגים באתר, המורכב מאלפי כותבים שמפיצים את תכניו. "כמעט לא השקענו כסף בשיווק, אבל עשינו עבודה טובה בגוגל ובפייסבוק, והבלוגים שלנו מביאים טרפיק, כך שזינקנו בכניסות".
גם אתר
לצד הזינוק במספר הכניסות והגלישה בפייסבוק, בחלק מהאתרים מזהים גם הקצנה בשיח בטוקבקים ובפייסבוק, כפי שאפשר לראות גם באתרים בעברית וברשת. קודנר מ'הארץ-TheMarker' מודה כי "הטוקבקים מאד אלימים, גם בפייסבוק", ומילר מ-ynet מאנגלית, מספרת כי "אנשים מאד עצבניים ורואים את זה בטוקבקים". אבל לדבריה, "מה שמעניין בפייסבוק זה שאנחנו נותנים לאנשים לדבר בינם לבין עצמם, ונוצרים גם דיונים בין פרו-פלסטינאים לפרו-ישראלים, שמצליחים להתעלות מעל הרמה הזאת של הקללות".
"כמות התגובות היא חריגה, ועלתה ב-1,000% בהשוואה לתקופות רגועות", אומרת רונית חסין-הוכמן, מנכ"לית קבוצת 'ג'רוזלם פוסט'. "מטבע הדברים, כגוף ישראלי שמהווה מקור עיתונאי מוביל בעולם היהודי, רוב התגובות מביעות תמיכה במדינת ישראל. מעבר לזה אנו עדים למעורבות רגשית גבוהה מאד שגורמת לאנשים לרצות ולהביע עצמם הרבה יותר מאשר בשגרה".
- 1.תודה על הסקירה (ל"ת)אליהו 03/08/2014 09:29הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
