בזכות הגבינה בלי החומר המשמר: איש השיווק במארס - סמנכ"ל השיווק של טרה
איגוד השיווק הישראלי בחר בניר קניאס, סמנכ"ל השיווק של חברת טרה, בזכות מהלך הוצאת החומרים המשמרים מהגבינה הצהובה 'נעם' ומכלל מוצרי טרה. בהודעת האיגוד נכתב כי "קניאס בחר לתקשר את הבשורה החדשנית באמצעות המוצר החדש - 'נעם', גבינה צהובה ללא חומרים משמרים.
קניאס עובד בחברה המרכזית כבר 12 שנים, וב-5 השנים האחרונות מכהן כסמנכ"ל השיווק של מילקו - מותגי טרה, מולר ומשק צוריאל. בתחילת 2013 טרה עברה למחלבה חדשה בנגב שהקנתה לה יתרון מוצרי - היכולת לייצר את כל המוצרים במחלבה ללא חומרים משמרים. לדברי האיגוד, עד כה לא היה שיח ציבורי רחב סביב נושא החומרים המשמרים בגבינה הצהובה, "וכדי שהצרכן יעשה פעולה אקטיבית וישנה הרגלי צריכה הוא היה חייב להבין את החדשנות שבמוצר", כדברי איגוד השיווק.
טרם המהלך, החזיקה טרה בכ-1.5% נתח שוק, וכעת הוא עומד על 15.4%. בנוסף, ועל פי נתוני סטור-נקסט לחודש מארס 2014, הגיעה טרה במדפי רשתות השיווק לנתח שוק של 23.6%.
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- פרויקט "הקשיבי לקולך" זכה בפרס החדשנות של איגוד השיווק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי יפעת מחקרי מדיה, נרשמה עלייה של 100% בשיח התקשורתי בנושא חומרים משמרים, ופעילות יחסי הציבור יצרה הד תקשורתי גדול להשקת 'נעם' בשווי חשיפה של 3.5 מיליון שקלים.
מנימוקי ועדת השיווק: "הקמפיין אותו הוביל קניאס, העלה מודעות לנושא חומרים משמרים והפך לנושא שיחה, ועל פי הנתונים - גם לנושא שעל סדר היום התקשורתי. הוצאה לפועל באופן מוצלח של מהלך מורכב זה, על רקע פעילות במחלבה חדשה, אינה טריוויאלית".
- 7.איש מקצוע 28/03/2014 18:49הגב לתגובה זוהאחת היא "לא תנובה", בדיוק כמו No Logo , אם אתה לא תנובה אנשים רק מחפשים תחליף למוצריה, יש טינה עצומה לחברה ולמה שהיא מייצגת. השני הוא הטרנד הבריאותי בגינו אנשים מוכנים לעשות הרבה. ועוד גורם שלישי - פרסומת טובה ושחקן מוכשר ואהוב , אבל זה באמת בשוליים.
- 6.תחזרו לרעיון קטן וחכם בפרסומות ,יותר אפקטיבי (ל"ת)ארץ זבת חלב חלב חלב 27/03/2014 19:18הגב לתגובה זו
- 5.בוקי 27/03/2014 14:30הגב לתגובה זוקצת מוזר שהוא נבחר לאיש השיווק של מרץ כשטרה מפסידה מיליונים http://www.themarker.com/news/macro/1.2255285
- 4.שיווקית צעד נבון 27/03/2014 09:09הגב לתגובה זולבדל עצמך מאחרים אבל... מה רע בחומרים משמרים? להיפך ללא חומר משמר המוצר מתקלקל הרבה יותר מהר. היצרן מרויח 3 פעמים : נחסכות עלויות של חומר,המוצר כנראה יקר יותר(לא בדקתי) ומתקלקל מהר יותר (ואז זורקים ורוכשים חדש) לא הוכח שחומר משמר מזיק יותר מעשן מכוניות חומרי הדברה על פירות וירקות וכל מיני זיהומים שאנו חשופים אליהם ביום יום
- 3.גיל 27/03/2014 08:17הגב לתגובה זוללמוד וליישם!
- 2.רן 26/03/2014 18:24הגב לתגובה זושאפו ענק קניאס!!
- 1.בן אדם אפס. אפס תגובות. (ל"ת)אהבתי 26/03/2014 16:58הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
