פרסום ראשון

בחירות לוועד המנהל בוועדה למדרוג: כסא היו"ר יוקצה לנציג ענף הפרסום

אחרי 'פטרשוקה' חוזרים לעניינים. בעוד כשבוע ייערכו בחירות לוועד המנהל. על תפקיד היו"ר יתמודדו נציגים מזניט, פובליסיס, dsay, מדיה קום, מקאן ו-JWT
משה בנימין |

ועדת המדרוג לאינטרנט שעוד חוגגת את תוצאות קמפיין פטרושקה שכיכב בשבוע שעבר, נוחתת לקרקע מהר מאוד. ב-24 בדצמבר תפגש האסיפה הכללית ובמועד זה ייערכו הבחירות לוועד המנהל של הוועדה, ובעקבותיהם ייערכו הבחירות ליו"ר הוועד המנהל.

בוועד המנהל של הוועדה למדרוג האינטרנט מכהנים 10 נציגים. 6 מייצגים את האתרים, כאשר 2 מקומות משוריינים לאתרים שאינם נמנים על הגדולים, דהיינו מהווים פחות מ-5% מזכות ההצבעה באסיפה הכללית. 4 מקומות נוספים שמורים לנציגי משרדי הפרסום. החלוקה נועדה להעניק ייצוג הולם לכל החברים בוועדת המדרוג.

על 10 המקומות בוועד המנהל מתמודדים 14 נציגים. 8 מהאתרים ו-6 נציגים ממשרדי הפרסום. המועמדים מטעם האתרים הם: דודו בקר מוואלה, אודי מילנר מאתר one, שירלי בכר מאתר נענע10, ברק קלמנוביץ' מ-ynet, גדעון אוזן מגלובס, זיו רוזן מ-mako, דן חן מתפוז ואופיר שטויאר מקבוצת קו מנחה. נציגי המשרדים הם: אמיר וייס ממקאן, עמית אוחיון ממדיה קום, גיא שמחון מפובליסיס, יואב צוקר מזניט, תימור בראון מ-dsay ורון בן חיים מ-jwt.

בוועדה למדרוג האינטרנט נהוגה רוטציה שנתית בתפקיד יו"ר הוועד המנהל. בשנה האחרונה כיהנה בתפקיד יו"ר הוועד מירב שיפמן - מנהלת המחקר של קשת/mako. שיפמן החליפה בתפקידה את אמיר וייס וגיא שמחון שכיהנו יחד (כל אחד חצי שנה) בשנת 2011, לאחר שזכו למספר קולות זהה. כעת, בשנת 2013 חוזר כסא היו"ר של הוועד המנהל לאחד מנציגי משרדי הפרסום. היו"ר ייבחר על ידי האסיפה הכללית, מתוך 4 הנציגים שייבחרו לוועד המנהל.

בנוסף לבחירות צפויה האסיפה הכללית לאשר את המלצות הסטנדריזציה העצמית שמבקשים אתרי האינטרנט להחיל על השוק בו הם פועלים. בין הסוגיות שיעלו לדיון יהיו גדלי הבאנרים המופיעים באתרים, כמות הבאנרים וכמו כן תופעות פרסום מציקות כדוגמת פופ אנדרים, פופ אוברים ועוד. בוועדה תכננים לפרסם מדד אתיקה חודשי שיסקור את העמידה של הגופים החברים בנהלים החדשים.

* גילוי נאות: אופיר שטויאר הוא מנכ"ל קבוצת קו מנחה המחזיקה בין היתר באתר אייס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״