חברת קומסיין מתרחבת לאירופה, תפעל גם באנגליה ובמדינות נוספות
חברת קומסיין (Comsign), העוסקת בתחום החתימה האלקטרונית, מתרחבת לאירופה. החברה תפעל מעתה גם באנגליה, אסטוניה וקפריסין.
קומסיין היא חברת בת של קומדע (מחזור שנתי של 70 מיליון שקל), שפועלת בתחומי אבטחת מידע כבר 38 שנים ובעיקר בתחומי הזדהות חזקה, מערכות PKI ומערכות ביומטריה.
3 החברות החדשות באירופה צפויות להיפתח במהלך הרבעון הראשון של 2023 ותחילת פעילות צפויה ברבעון השני. מתקני המחשב של הפעילות הבינ"ל יהיו בישראל באמצעות הענן המאובטח של קומסיין, שמשרת כיום גם משרדי ממשלה, גופי ביטחון, תעופה, בריאות, חברות גלובליות ועוד. כל סניף מקומי יכלול כ-5-6 אנשי צוות שיכללו את אנשי המכירות וההנפקות.
מה המשמעות של המסמכים שהיא מנפיקה? כל מסמך החתום בחתימה אלקטרונית שהונפקה על ידי החברה, יוכר בכל מחשב בעולם. כך אפשר לבצע טרנזקציות בין חברות ותאגידים ישראליים. כיום, זו הינה החברה היחידה בישראל המוכרת כגורם מאשר לפי eIDAS - התקינה האירופית. לכן, התעודות הדיגיטליות המאושרות של Comsign קבילות בכל מדינות אירופה.
עם הקמת הסניפים החדשים, החברה מתכוונת להיות ספק הפתרונות לחתימה הדיגיטלית המוביל באירופה. סל מוצרי המערכות חתימה של קומסיין, כולל את המוצרים Signer-1 ו-WeSign.
זאב שטח, מנכ"ל ומייסד קומסיין: "חברת קומסיין צברה לעצמה שם ומוניטין בינ"ל באיכות וברמת החתימות הדיגיטליות. בישראל כמעט לכל גוף גדול יש מערכת חתימה שלנו לצורך שרות מסמכים דיגיטליים. היציאה לחו"ל בעת הזו היא מתוך מענה עצום לצורך של גופים רבים להמשיך ולפעול בזירה עסקית מאתגרת, לעיתים מסוכנת בעידן הסייבר בו אנו חיים".
- 1.נעומי 04/03/2024 14:57הגב לתגובה זומונופול מספר אחד בישראל!!
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
