טאואר בשת"פ עם אלסיון פוטוניקס: יספקו פתרונות תקשורת אופטית
חבר השבבים הישראלית הודיעה על שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברה ספרדית המתמחה בתכנון מתקדם של רכיבים לתקשורת אופטית; אלסיון תספק מעגלים אופטיים המבוססים על פלטפורמת הסיליקון פוטוניקס של טאואר, עבור יישומים מתקדמים בתחומי הדאטה-קום, הטלקום והחיישנים
חבר השבבים הישראלית טאואר הודיעה על שיתוף פעולה טכנולוגי עם אלסיון פוטוניקס (Alcyon Photonics), חברה המתמחה בתכנון מתקדם של רכיבים לתקשורת אופטית. במסגרתו, אלסיון פוטוניקס תספק מעגלים אופטיים המבוססים על פלטפורמת הסיליקון פוטוניקס של טאואר, עבור יישומים מתקדמים בתחומי הדאטה-קום, הטלקום והחיישנים.
על פי הודעת החברה, המודולים של אלסיון, אשר פותחו במיוחד עבור פלטפורמת ה-SiPho של טאואר, מאפשרים ללקוחותיה לבצע אינטגרציה של אותם בלוקים אופטיים באופן מהיר, אמין, וחסכוני – תוך קיצור זמן הפיתוח ושיפור יעילות המעבר לשלב הייצור. מודולים ייחודים וחדשניים אלו מספקים יתרונות תחרותיים משמעותיים לרבות יציבות גבוהה במיוחד בתהליך הייצור, תוך שמירה על סטייה של פחות מ-3 ננומטר, גם בשונות ייצור של עד 30 ננומטר. כלומר תכנון השבב כה יציב ומדויק, שהוא לא מושפע משינויים בתהליך הייצור ושומר על תוצאה עקבית.
בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה פותחו גם פתרונות חדשניים לתקשורת אופטית מהירה במרכזי נתונים, בהם מערכות Coarse Wavelength Division Multiplexing - CWDM - טכנולוגיה המאפשרת שידור של מספר ערוצים אופטיים על גבי סיב יחיד באמצעות אורכי גל שונים בתחום ה -O band (התחום האופטי המשמש בעיקר לקישוריות פנימית במרכזי נתונים, כגון חיבורי שרתים בתוך ובין מתקנים). בנוסף, פותחו פתרונות קוהרנטיים מתקדמים בתחום ה C+L –שהוא תחום תדרים רחב המשמש לתקשורת אופטית קוהרנטית למרחקים ארוכים ובקצבים גבוהים – המאפשרים הגדלת קיבולת של העברת הנתונים, שיפור יכולת ההתרחבות והתאמה מיטבית ומדויקת לדרישות העתיד של רשתות אופטיות מתקדמות.
"אנו נרגשים לשתף פעולה עם טאואר ולהביא לשוק מעגלים ואבני בנין אופטיים חדשניים," אמרה ג'ימנה גרסיה-רומאו, מנכ"לית אלסיון פוטוניקס. "השילוב בין טכנולוגיית הייצור של טאואר ליכולות התכנון שלנו יאפשר ללקוחות לבצע אינטגרציה מדויקת ויעילה של מודולים אופטיים ולפתח יישומים חדשניים ביעילות תוך קיצור זמן הפיתוח של שבבים לתקשורת אופטית."
- טאואר תיפול - נייס תזנק; המניות הבולטות מחר בבורסה
- טאואר זינקה ב-17% - מה אמר ראסל אלוונגר שהרים את המניה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"טאואר מחויבת לטיפוח ותמיכה במערך הפיתוח הטכנולוגי באופן המאפשר ללקוחותיה להאיץ חדשנות במגוון תחומים ובתחום התקשורת האופטית בפרט," אמר ד"ר סמיר צ'ודרי, סמנכ"ל מערך התכנון בטאואר סמיקונדקטור. "שיתוף הפעולה שלנו עם אלסיון פוטוניקס מרחיב את היצע הפתרונות שלנו לרכיבים אופטיים מאומתים ועתירי-ביצועים לשבבי התקשורת האופטית. פתרונות מסוג זה תורמים לקידום הדור הבא של יישומי התקשורת המהירה ומחזקים את מעמדה המוביל של טאואר סמיקונדקטור בענף זה."
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
הונאה ברשת (AI)המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?
על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור
בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת.
צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים.
מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך TrueScontrol.
הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון.
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- רשות ני"ע מזהירה: כך תזהו הונאות השקעה בעידן ה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אובדן אמון = אובדן הכנסות
מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממש. עסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.
