סגירה אדומה בת"א: המעו"ף ירד 1.15%, טבע איבדה 2.4%, אופקו קפצה 4.3%

מדד הנפט-גז ננעל ללא שינוי, ת"א 75 ירד 1%, בזק איבדה 0.67% במחזור הגבוה בשוק
 |  (166)
ירידות, צילום: Getty images Israel

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר הראשון לשבוע השני של פברואר תחת לחץ מכירות כבד בכל המדדים המובילים, לאחר הנפילות ביום שישי בבורסות וול סטריט. מדד ה-S&P500 צלל 1.85% בשישי ומדד הנאסד"ק הגדיל לעשות עם נפילה של 3.15%. המפולת היומית הזו בוול סטריט באה לאחר דו"ח התעסוקה לחודש ינואר שאמנם פספס באופן משמעותי בשורה הקריטית של תוספת משרות אבל הפתיע לטובה בשיעור האבטלה (שירד ל-4.9%) ובעלייה בשכר השעתי.

מדד המעו"ף איבד 1.15%, ת"א 75 ומדד הבנקים ירדו בכ-1% כל אחד. נציין כי מדד ת"א נפט וגז -0.29% מדד ת"א נפט 1,057.38 -0.29% מדד ת"א נפט וגז בסיס:1,060.43 פתיחה:1,061.44 גבוה:1,064.73 נמוך:1,055.77 תמורה:15,563,783 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ביצע מהלך נאה מעלה, כשפתח את היום בירידות של 1.4%, ונסגר לבסוך ברמת הפתיחה.
מדד ת"א 35 -0.24% מדד ת"א 35 1,561.25 -0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,565 פתיחה:1,563.85 גבוה:1,573.56 נמוך:1,561.16 תמורה:435,535,915 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.42% מדד ת"א 90 1,101.64 -0.42% מדד ת"א 90 בסיס:1,106.31 פתיחה:1,101.22 גבוה:1,106.9 נמוך:1,100.32 תמורה:86,566,824 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.64% מדד ת"א בנק 2,141.16 +0.64% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,127.63 פתיחה:2,129.97 גבוה:2,159.47 נמוך:2,129.97 תמורה:198,384,258 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר נסגר על 530 מיליון שקל - מחזור נמוך גם לימי ראשון.
המניות הדואליות מכבידות על המדדים, כש- טבע +0.6% טבע 7,026 +0.6% טבע בסיס:6,984 פתיחה:6,984 גבוה:7,119 נמוך:6,981 תמורה:20,575,266 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , פריגו -0.61% פריגו 21,310 -0.61% פריגו בסיס:21,440 פתיחה:21,120 גבוה:21,530 נמוך:21,120 תמורה:6,606,705 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , {מיילן}ו- נייס +0.05% נייס 42,110 +0.05% נייס בסיס:42,090 פתיחה:42,400 גבוה:42,550 נמוך:42,090 תמורה:14,420,728 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללות. במקביל, בזק -1.54% בזק 388.9 -1.54% בזק בסיס:395 פתיחה:393 גבוה:397.7 נמוך:387.8 תמורה:37,133,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ממשיכה לאבד גובה במחזור הגבוה בבורסה. אופקו הלת' -1.22% אופקו הלת' 1,215 -1.22% אופקו הלת' בסיס:1,230 פתיחה:1,230 גבוה:1,244 נמוך:1,207 תמורה:965,662 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מזנקת 4.3%.
הנה המניות הגרועות במעו"ף:
בסיכום השבוע החולף מדד המעו"ף עלה 0.16% (מינוס 4.8% מתחילת השנה), מול נפילה של 3.1% במדד ה-S&P500 האמריקני (מינוס 8% מתחילת השנה) או קריסה של 5.2% במדד הדאקס הגרמני (מינוס 13.5% השנה).
רונן מנחם מבנק מזרחי טפחות מסביר בראיון ל-Bizportal כי אין להערכתו אינדיקטורים שאמורים להדליק נורה אדומה. (לראיון המלא - לחץ כאן)
הציבור הישראלי ממשיך לצאת משוק ההון, אך אפיק אחד דווקא מגייס כסף. לכתבה המלאה - לחץ כאן.
כלכלני סיטי מסבירים את המצב בשווקים כלולאה שלילית שמאיימת לחנוק את השווקים. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
בעוד הדולר נסחר כבר מתחת ל-3.9 שקלים, הכלכלנים עונים לשאלה: האם הלחץ יימשך ברקע העלאת הריבית בארה"ב. (לכתבה המלאה - לחץ כאן).
 


מניות במרכז:

בזק -1.54% בזק 388.9 -1.54% בזק בסיס:395 פתיחה:393 גבוה:397.7 נמוך:387.8 תמורה:37,133,844 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  איבדה 0.67% בהמשך לירידה של 6.4% בשבוע החולף ברקע למכירת המניות מצד אלוביץ' וממשיכה לרכז עניין.
{אי.טי.ויו מדיקל} זינקה 40% לאחר שדיווחה על מכירה ראשונה לצי המאמריקני. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
יו"ר {אסם} דן פרופר, טען הבוקר כי הבירוקרטיה של חברה ציבורית בישראל תרמה למכירת מלוא השליטה בחברה לנסטלה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.  
{אורתם סהר} דיווחה היום על מעילה בהיקף 5 מיליון שקל בכספי החברה על ידי שני עובדיה. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
אאורה -1.76% אאורה 206.2 -1.76% אאורה בסיס:209.9 פתיחה:208 גבוה:209 נמוך:206.2 תמורה:241,521 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה כי הוועדה המחוזית אישרה תכנית פינוי בינוי במתחם בר יהודה בקרית אונו. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)

תגובות לכתבה(166):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 76.
    איך ת״א שוחטת את טאוור כאילו זבל (ל"ת)
    בני 08/02/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    להזיכרכם אענני טועה ביכלל .ואם כן זה זמני (ל"ת)
    מיכה 08/02/2016 07:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    בזק לא שווה כלום.לא לגעת באל על שורט ענק ולא טאואר (ל"ת)
    מיכה 08/02/2016 07:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 73.
    כפי שאמרתי היום תיקון כלפי מעלה.לא לגעת בבזק ופרוטרום (ל"ת)
    מיכה 08/02/2016 07:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    אז בדיוק כפי שנאמר בזק תרד לא שווה .שוק יתקן למעלה (ל"ת)
    מיכה 08/02/2016 06:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    אופציות מעוף
    אילן 07/02/2016 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב מחר עליות השוק הפכפך
    סגור
  • 70.
    מפחיד הבורסה הארץ ירדה גם 3 אחוז. חחחחחח (ל"ת)
    לימור 07/02/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מה כוונתך? (ל"ת)
    ללימור גולם חחחחח 07/02/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יש כאלה שאמרו מפולת, איפה הם? (ל"ת)
    לימור 07/02/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 69.
    מצב המדינות..הכלכלות..והשווקים בכי רע. (ל"ת)
    אומר ועושה. 07/02/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • טען עוד
  • לפרופ' א
    אבנר בינתחומי 07/02/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    8 1
    1.שבוע טוב חבר יקר. 2.גם שבוע מוצלח?
    סגור
  • לאבנר שלום וברכה
    איציק 07/02/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    13 3
    1)שבוע מבורך. 2)כן. שבוע מוצלח מאד. תלוי למי..! (רק בהקשר של גורל תיק נ"ע)
    סגור
  • 68.
    וכותב וחושב ורושם ושוב כותב ורושם לכם פוטיםםםםם
    יושב מהבוקר וחושב 07/02/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה לתורמים בהצלחה
    סגור
  • יש גם אתרים טובים באינטרנט להימורים...
    2 07/02/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שם לא צריך לכתוב למכור ולקנות אופציות שם פשוטמהמרים כמוך בשיטה קלה יותר להפסיד את הכסף
    סגור
  • 67.
    מחק מתקנים את המימושון של היום (ל"ת)
    לימור 07/02/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תיקון
    c300 07/02/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לימור תתפכחי...כשתגיע ההתאמה בין ביצועים ריאליים. לבין בורסות מנופחות בכסף מונופול תביני מה המשמעות של תיקוןןןןן
    סגור
  • 66.
    ממש מפולת. ענקית תיזהרו!!!! חחחחחחח (ל"ת)
    אורן 07/02/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    מניות בשלבי עליה
    איילה 07/02/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיטוב ספאנטק
    סגור
  • 64.
    מפולת!!!!! חחחחחחחחחחיחח (ל"ת)
    ברז מים 07/02/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הלוואי מפולת.. חכה חודשיים שלושה (ל"ת)
    מישהו 07/02/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 63.
    איפה אני יכול לראות מתי חברות מהוול מדווחות
    נועםדבורה 07/02/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על דוח רבעון כולל שעה יש איזה אתר מומלץ?
    סגור
  • כנס ל-Yahoo Finance
    Yahoo 07/02/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאריכים מופיעים שם.
    סגור
  • 62.
    בורסה מורסה
    אורי 07/02/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבורסה שלנו צונחת כמובן בעקבות ניו יורק. הרי התופעה ידועה. מה שלא ברור מדוע שוק האג"ח לא מתנהג אצלינו כמו בניו יורק שם יש עליות בעקבות מקלט המשקיעים שבורחים מהמניות לאגחים . ואילו כאן העג"חים ממשיכים את מסעם דרומה..
    סגור
  • אולי הם מושכים את כספם מהבורסה בכלל, להשקעות אחרות.
    שמטוב 07/02/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזומן, או נדלן למשל. או לקניית מוצרי צריכה
    סגור
  • 61.
    מתי?
    שאלה 07/02/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי זה כבר קרה ?
    סגור
  • 60.
    לגזור ולשמור!!!
    המבין 07/02/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    3 מניות שירדו חזק ועכשיו הן הזדמנות קניה: רמי לוי, לאומי ובזק!
    סגור
  • לך תשדל נערת ליווי
    מוטי 07/02/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אולי יצליח לך יותר!!! אם תרצה הסבר למה אתה אהבל אזי שאל בני ונען!!!
    סגור
  • 59.
    אליום מנית זבל של נוכלים ומנפיקים
    דני משקיע 07/02/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוצים רק לגייס בלי לתת תמורה לבעלי מניות נכנסות להשקעות מסוכנות על חשבון גיוס אחד ועוד אחד כל הזמן 30 מיליון שקל גיוסיים בלי אקזיט
    סגור
  • אלפוביץ זה השם המדויק. (ל"ת)
    אלפרון 07/02/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העיקר לאלפרוביץ ונגר יש משכורת...
    עוד משקיע 07/02/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרחבת פעילות בטרם יש הצלחה שתהווה בסיס להרחבה זו. קודם צריך לספור תמזומנים מגרדה. אחר כך לפזר תכסף. מה קרה? פשוט המטרה לדלל את המשקיעים במחיר נמוך וכנראה בהפסד, ואז לעשות את האקזיט מגרדה ולבטל במועד נוח את עסקת המסתם. מי שיכול שיצביע אלקטרונית נגד... ולא לברוח, שבו להם על השיבר.
    סגור
  • 58.
    ישראל ולהנהלת הבורסה והרשות לני״ע ומבקש מכם לסגור לאלתר
    אני פונה בזה למשטרת 07/02/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את הפורום הזוועתי של גבעות עולם הנקרא: פורום ספונסר גבעות עולם. הפורום הזה מלא בגידופים ובקללות חמורות מאוד, הכפשות והשמצות של אנשים חפים מפשע, איומים על אנשים, לשון הרע חמור ביותר!!!! אין כרגע מנהל לפורום שיסנן את הרוע שיש שם, וזה חמור מאוד שרשויות החוק לא טיפלו בנושא עד כה! אנא מכם, מנו במיידית מנהל לפורום שיהיה אחראי עליו, או שתדאגו מיידית לסגירת הפורום הרע הזה! בברכה, אזרח שומר חוק.
    סגור
  • אין לנו משטרה..... (ל"ת)
    ל-58 07/02/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • בראשות מפכ״ל נהדר ואם הוא קרא את מה שכתבתי לעיל בשם
    דווקא יש משטרה 07/02/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזרח שומר חוק, קרוב לוודאי שהוא גם ידאג לטפל בנושא כפי שצריך וגם בהקדם האפשרי!!! בברכה, מגיב מס׳ 58.
    סגור
  • מי מטפל בזאת הוא האינטרופול עם עזרה מאף. בי. איי. (ל"ת)
    טעית בכתובת 07/02/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 57.
    למה דורי בניה יורדת כל כך? (ל"ת)
    אני 07/02/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לאני
    אתה 07/02/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא? ואתה רוצה שתרד אחרת ולא כך?
    סגור
  • מכרו בזול יתקן בסגירה (ל"ת)
    בלה 07/02/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    ב9.2 כנס בניו יורק תציג
    רדהיל 07/02/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תציג בכנס BIO CEO & INVESTOR בניו יורק ביום 9.2.16 ותמיד לפני יוצאת איזה הודעה הצלחות לכולם
    סגור
  • 55.
    המעוף המדד החזק במערב
    עופר 07/02/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    איך כול העולם מרוסק לחלוטין ארהב 10 אחוז מינוס מתחילת השנה דקס - 15 אחוז.בנקים גדולים סיטי בנק בנק אוף אמריקה בנקים באירופה מינוס 30 אחוז כבר. בלי אינטיפאדה יומיומית .ופה הבנקים על מי מנוחות בקושי ירדו קצת.בשביל מה יש מסחר בפוטים אם אין להם שום סיכוי לשלם לא משנה כמה העולם יתרסק זה הונאת משקיעים
    סגור
  • הבורסה בארץ מווסתת. אי אפשר לווסת לנצח. (ל"ת)
    שמטוב 07/02/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • עם ניבחחרא
    מוטי 07/02/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חכה בובה זה יגיע ....
    סגור
  • כשתגיע ההתפתחות היא תהיה כואבת (ל"ת)
    מישהו 07/02/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    בורסה
    שמואל 07/02/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מנסיון רב שנים אין השקעה לטווח ארוך טובה יותר מכל השקעה אחרת כמו סלי מניות בחול ובארץ.
    סגור
  • 53.
    אני ממתין לתקופת עליות שנגיד כמה טוב שאספנו בירידות
    משקיע קטן 07/02/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם בכלל יגיע היום הזה בקרוב?!
    סגור
  • אחרי החושך בא האור סבלנות תמשיך להסוף ... (ל"ת)
    2 07/02/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יגיע בעוד 20, לא , 30 , לא אולי 40 שנה (ל"ת)
    מוטי 07/02/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    הודעה חשובה למחזיקי שיכון ובינוי
    דורי 07/02/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודעה לחשובה למחזיקים במניות שיכון ובינוי. רכשתם מניות של שיכון ובינוי בתקופה שבין התאריכים 1.1.2015 ל- 31.1.2016? מוזמנים ליצור קשר במייל למיצוי זכויותיכם. DOR123DORI@WALLA.COM
    סגור
  • 51.
    עוד קצת ולקנות
    אלכסיי 07/02/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 7
    עוד קצת למטה ולקנות, לקנות, לקנות...
    סגור
  • תיקנה ליושנקה
    מוטי 07/02/2016 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותודה לתורמית בהמשך!!!
    סגור
  • 50.
    כיטוב
    שמואל 07/02/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל שקל שנכנס משכורת . החזרי מס.. אני קונה כיטוב.
    סגור
  • 49.
    הדבר היחידי שעובד 100% בביזפורטל זה הפרסומות שכל הזמן
    יובל 07/02/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קופצות
    סגור
  • איך לא??? (ל"ת)
    מוטי 07/02/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    כיטוב
    אילנה 07/02/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    7 7
    התפתחות חיובית . ניראה שיש עסקה.
    סגור
  • אני מת לדעת מאיפה המידע?!
    לאילנה 07/02/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    7 1
    האם את כותבת כותרות להנאתך או שאת מנסה לגרום למניה לעלות? מה שכנראה לא יקרה מטוקבק בביזפורטל. הלוואי ואת צודקת כן... אבל זה קצת מעצבן לגלות שמאחורי כל ההודעות האלה מסתתר כלום ושום דבר. הו אילנההההה
    סגור
  • לאילנה
    רמזור 07/02/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא נמאס לך ולכם עם החברות זבל הללו שגורמות לכם רק צער והפסדים ואתם משלהבים אחד את הני בעיסקות וחרטאבונא. נראה שיש עיסקה? משפט מטומטם לאללא. ואם יש היא תהיה טובה למשקיעים או אולי גרועה? לפני שיהיה מאוחר. נתקו מגע מכל הבולשיטים.
    סגור
  • אם מקבלת אישור FDA גם שער 500 יהיה בדיחה
    כיטוב KTOV 07/02/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זה יביא אותה לשווי שוק של כ 100 מיליון, שזה בערך 1/25 ממזחור המכירות השנתי של התרופה. לדעתי חברת פארמה גדולה תרכוש אותה עוד לפני האישור. אגב,הסיכון מאד נמוך לדברי המנכל כי fda כבר אישר את התהליך וקבע שיידרש רק שלב 3 אחד שכאמור כבר הסתיים. אין לראות בכך המלצה כלשהיא.
    סגור
  • אין שום התפתחות שם כבר כמה חודשים אז למה לבלבל את השכל (ל"ת)
    ראובן 07/02/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ההתפתחות היחידה בינתיים זה סיום בהצלחה שלב 3
    לראובן 07/02/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני חודשיים בערך.שזה החלום הרטוב של כל חברת ביו.
    סגור
  • 47.
    נראה לי שמי שמצפה לירידות של 2% צפוי להתאכזב (ל"ת)
    סוחר קטן 07/02/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • הירידות היום זה לא הדבר האמיתי
    ריאלי 07/02/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    12 3
    הירידות האמיתיות יגיעו כשהעולם יפנים שהוא בבעיה אמיתית הרצינית הרבה יותר מ 2008. וזה יגיע בטווח החודשים הקרובים
    סגור
  • אילנה (ל"ת)
    מה קשורים היפנים ?? 07/02/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כבר ירידה למעלה מאחוז והירידות נמשכות
    שמטוב 07/02/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הדיווחים מקרטעים וזה סימן של חוסר שליטה או יד מכוונת להעלמת מידע על ירידות ת(מיד בימים של פעילות קריטית המידע מפסיק לזרום באופן רציף).
    סגור
  • מווסתי הבורסה הצליחו לייב ירידות חריפות לפי שעה (ל"ת)
    שמטוב 07/02/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    כיטוב
    ריטש 07/02/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    6 6
    יש המלצות קניה. תטוס בקרוב.
    סגור
  • 45.
    יום מצויין לקניות לסוחרים לטווח הקצר
    עוקב אחרי הזקן חכם 07/02/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 4
    הסנופי דווקא החזיק יפה את 1870 כלומר המוכרים הולכים ופוחתים כרגע. עדיין אני חושב שפברואר יסתיים ירוק כלומר סנופי מעל 1950 ולכן זה יום טוב לקניות למי שסוחר לטווח קצר.
    סגור
  • יש סיכוי אבל זה 50/50
    מוטי 07/02/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי, התמיכה של סנופי נשברה ב-1860 כבר יותר מפעם אחד במהלך האינטראדיי ובסגירה.
    סגור
  • לזקן ולעוקב
    רמזור 07/02/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתם ממשיכים לחרבש ולהתחרבש. מצבכם ממש לא טוב בתחזיות. אז נא להיות זהירים כיוון שיש לכם קהל קטן כאן שרץ אחריכם למרות שלא הרוויח איתכם מאז בואכם ועכשיו מפסיד לאט אבל בטוח. אתפ הולכים ודומים לאחת ש ותוקעים מה בא לכם. לא צודקים. טועים ומטעים וממשיכים כאילו כלום. אני מצפה מכם להרבה יותר לפחות לפי הכתרים שרקמת לזקן.
    סגור
  • זקן חכם תמיד היה חד וברור
    עוקב אחרי הזקן חכם 07/02/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    באוגוסט הזהיר לגבי סין וטען שמתחיל שוק דובי. מי שהקשיב חסך את כל הירידות מאז. באוקטובר/סוכות כשכולם צעקו מפולת ונכנסו לשורט הזהיר ואמר שהשוורים מחזירים מלחמה ושסנופי יחזור ל 2100 וכך קרה. בסוף דצמבר כשכולם שפשפו ידיים לראלי ינואר, הזהיר בשלוש הודעות מפורטות שינואר יהיה מסוכן למשקיע הקטן. מאז לא כתב. אני מבין שהוא בדעתו שאנחנו בירידות של שוק דובי. אני שונה. אני סוחר ולא מסתיר זאת. אני מנסה להרוויח בכל מצב ומודיע את עמדתי קבל עם ועדה. לדעתי השוק טכנית באוברסולד ובשבועות הקרובים יבוא תיקון מעלה כמו שכתבתי לעיל. הצלחות לכולם
    סגור
  • 44.
    לא לצפות לדרמה
    סוחר בנגזרים 07/02/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השוק מכוון ל- 1430-1450. אם המעוף יעלה או יירד מתחת לטווחים האלה הוא יחזור לשם בהתאם לפוזיציות הפתוחות בשוק. רק ארוע דרמתי יגרום לשחקנים להזיז את הפוזציות הגדולות שנפתחו ב-1450/1460 עוד בסוף ינואר כדי לנצל את הסטיות תקן הגבוהות יחסית. יום אדום בוול סטריט לא ארוע מספיק דרמתי בשביל זה. לכן אל תיתנו לכותרות להפחיד אותכם. אם יתחיל אדום מידי המעוף יצמצם ירידות במשך היום (קלי קלות ביום ראשון) ואם יתחילו ירידות עייפות (מה שאני מעריך כי קל להחזיק את הבנקים ובזק בראשון) אז כך יישאר המצב.
    סגור
  • כי בראשון המסחר דליל וקאקה (ל"ת)
    מוטי 07/02/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המשך לגזור
    לסוחר ניגזרים 07/02/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם ממש לא רלוונטים.
    סגור
  • אני אמשיך לגזור
    סוחר בנגזרים 07/02/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעיקר קופונים ממי שהשוק לא בשבילו בימים אלה. ואני בטוח שאתה מאוד רלוונטי לשוק.
    סגור
  • אתה צודק. הפסדתי רק השבוע האחרון 20 מליון שקלס. (ל"ת)
    לסוחר 07/02/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • שכחת את יום שני והפחד בשווקים
    תומר 07/02/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ימי שני בדרכ אדומים. מי שכתוב על פוטים רחוקים שייסגור פוזיציה. היום הם נותנים הזדמנות לברוח....
    סגור
  • 43.
    אם ירדו אחוז תגידו תודה. ירד חצי אחוז היום
    אמוק 07/02/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 5
    זאת הבורסה החזקה בכל העולם, גם הכלכלה החזקה בעולם
    סגור
  • ישראל חזקה בזיוף המציאות. המדדים מווסתים כל עוד
    שמטוב 07/02/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המדדים ניתנים לוויסות כל עוד נפח הפעילות קטן. ברגע שנפח הפעילות גדול המווסטים מאבדים שליטה בוויסות. זה עלול לקרות היום מחר או מחרתיים.
    סגור
  • 42.
    מניית ספאנטק
    אחד שיודע 07/02/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנייה חמה לפני התפוצצות
    סגור
  • 41.
    בורסות
    אמיר 07/02/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    S
    סגור
  • 40.
    השוק עצבני מאד בזמן האחרון
    קולע. למטרה 07/02/2016 07:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואין מנוס מירידות חדות ולהיצטייד בפוטיםעול השוק עוד צפוי לרדת בארץ ובעולם
    סגור
  • יש באמתחתנו תרופות הרגעה מצויינות.
    אומר ועושה(גם 69) 07/02/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עצבנות יתר עלולה להביא לפגיעות במערכות שונות בגופנו. שמור על עצמך.
    סגור
  • 39.
    השוק יפתח ירידה של אחוז יתקן קצת כלפי מעלה ויתחיל לצלול
    רונן 07/02/2016 07:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין תוכלת לשווקים רק פק"מ בלטה.
    סגור
  • ויעוף באוויר יעשה לופ ויתייצב על המח שאין לך (ל"ת)
    יעקב 07/02/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 38.
    היום השוק ידגדג את ה 1400 תכינו חגורות הצלה
    מיקי 07/02/2016 07:01
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אל תתייחסו לנתונים הטובים על המשק שהתפרסמו ביום שישי כי השוק כבר חזה את זה כשהיינו ב 1700 , השוק מסתכל חצי שנה קדימה והוא רואה האטה חזקה בצמיחה , היום יבואו הירידות הקשות.
    סגור
  • 37.
    בנקים
    רבינוביץ 06/02/2016 23:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ביום א הדואליות חוטפות , ומניות הבנקים מאזנות בעליה .
    סגור
  • 36.
    עם אילו תעודות סל כדי להצטייד במפולת הבאה עלינו לטובה? (ל"ת)
    שלום 06/02/2016 22:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • תועודת מוול סטרייט בארץ לא שווה
    אחד שיודע 07/02/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    7 1
    Tviz תעודה ממונפת עם שחיכה קלה Tvix תעודה ממונת עם שחיכה כבדה בארץ יש לך כל מיני מגדל כפליים הפוך וים שטויות
    סגור
  • מה עם תעודות סל על מדדים בחול? (ל"ת)
    תודה רבה 07/02/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 35.
    יתחיל בירידות וייסגור יציב (ל"ת)
    חברה להירגע 06/02/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • ציב. ציב. ציב. אך אך כיסחו אותי המתנייקים. איזב יציב? (ל"ת)
    לחברה להרגע 07/02/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    אלון ריבוע כחול
    מוטי 06/02/2016 21:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שבוע טוב. מעניין כיצד תגיב והמניה ומשקיעים לאור ההתפתחויות האחרונות של גד זאבי ושיפור ההצעה מהזרמת הון של גינדי
    סגור
  • שבוע מאוד קריטי וחשוב למניה
    אילנה 07/02/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בתקווה כי מגה תמכור את 127 הסניפים שלה במחיר טוב וזכויות העובדים יישמרו , הרי בכל זאת מדובר בפרנסה של 3500 עובדים. בנוסף, ההצעה של גד זאבי מאוד מעניינת וצפוי התפתחויות חיוביות
    סגור
  • 33.
    השבוע הוא שבוע ההתפכחות העולמי
    מישה 06/02/2016 21:17
    הגב לתגובה זו
    14 4
    השבוע ייפול למשקיע הקטן האסימון שזה לא סין לא הנפט ולא הדולר ולא האיחוד האירופי. זה הכל ביחד בדרך לשידוד מערכות בינלאומי כלכלי לשנים הקרובות. אנחנו בתקופה האחרונה שאפשר עוד לצאת בהפסדים קטנים יחסית
    סגור
  • יוסי
    יוסי 07/02/2016 00:43
    הגב לתגובה זו
    0 5
    נ.ב כי בשבוע שעבר הנפט הגולמי עלה ב 26%
    סגור
  • וזה בדיוק ההוכחה לבעיה רצינית ומהותית (ל"ת)
    ריאלי 07/02/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    באמת שאני מנסה להבין
    צ׳יקו 06/02/2016 21:05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מה הקטע של האתר הזה כל הזמן להיות דרמתי?!? אז ירד 2 אחוז בארה״ב נו ??? יירד עוד 5 אוקיי נו???? יאללה כבר ..זה פאקינג כולה משחק פעם עולה פעם יורד וצריך לדעת מתי להיות על הנדנדה. כל הזמן פה תמונות של ציפורניים ודובים ואנשים שתופסים את הראש , וסיני המום מול מסכים, ותמונה של נציג השקעות בוכה עם מיקרופון מדונה, יאללה כבר תתקדמו..פשוט אתר כזה צהוב ומעצבן , ועוד יותר מרגיז שאני כל פעם מחדש נכנס אליו ומתעצבן מחדש...
    סגור
  • לצ'יקו
    גבאי 07/02/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה רציני ומתמיד ומשקיען. זורק קיטורי חרטא לאוויר וממשיך. זורק קיטורי ברטא לאוויר וממשיך. אז מה נהיה איתך? לשם מה אתה מטריד את עצמך ואותי בשטויות? והאם זה באמת פאקינג שיט משחק בלבד? או שאם אתה מפסיד חצי זה כבר לא משחק נכון? אלו החיים אחי. פאקינג שיט מפסידים וממשיכים מתוך תקווה ליום יותר טוב שלא מגיע ולא יגיע. פאקינג שיט יאללה תתקדם אחא. ואם אתה מתעצבן וממשיך. כנראה זה טוב לך הסבל הזב. אז הפסק ליילל אחינו. תן בראש או שיתנו לך ושתוק.
    סגור
  • 31.
    למה אין תזכורת לדרוג האשראי של ישראל?
    יואב 06/02/2016 20:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש כאן מגמה ברורה לא להתייחס לנתון משמעותי על דרוג הכלכלה של ישראל ואני שואל למה?
    סגור
  • את מי אתה שואל?
    מוטי 06/02/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הרי יודע! אתה באמת מצפה שב-MAINSTREAM יספרו לך את האמת?! הם לא צייצו ב-2000-2001 ולא ב-2008 אז מה עכשיו אתה מצפה שהם יגידו?
    סגור
  • 30.
    וסגירה צרפתית -4% (ל"ת)
    מחר פתיחה תורכית -2% 06/02/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 29.
    מודיעין והכשרה
    הסקרן 06/02/2016 20:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האם מישהו יודע מה פשר העליות בימים האחרונים?
    סגור
  • יוסי
    רציו 06/02/2016 20:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תשאר במודעין היא שווה בעוד 0 לפחות
    סגור
  • 28.
    הכשרה
    ערן 06/02/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שימו לב, מהר מאוד הולכת להכפיל את שערה, הודעה מאוד מאוד מהותית בדרך... אולי עוד השבוע
    סגור
  • השווי שלה ממש בדיחה
    מוטי 07/02/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אין ספק שבימים האחרונים מישהו החל לטפל בה. פוטנציאל מטורף. מומלץ
    סגור
  • 27.
    איזו תקופה מגעילה בבורסה ,אין אפילו אור בקצה המנהרה
    רם 06/02/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    6 4
    זה נראה כמו תהום ללא תחתית.
    סגור
  • לרם. יש וגם ראיתי..אבל ניזהרתי..
    אומר ועושה(גם 69) 07/02/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זה האור של הקטר הדוהר לקראתנו ולא קרן אור השמש.
    סגור
  • כאשר הבורסה נופלת המשקיעים חושבים שאין ....
    יוסף פותר החלמות 07/02/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אור בקצה המנהרה הכותרות קודרות ונביא הזעם יוצאים מהחורים דבר דומה קורה שהבורסה עולה במשקעים חושבים שהכל וורוד וזה רק ימשיך וימשיך לעלות זה טבע האדם . אבל במכלכלה (כמו כל דבר בחיים י) ש מוסג שקוראים לו תסוגה לממוצע רצף אירועים נותים להזן את עצמם על ציר הזמן ומתכנסים לממוצע חוק המקבץ מראה לך שרצף האירועים מתקבצים בצרורות על הציר הארוך טווח של הזמן (מקבץ של אירועים לא טובים ישמור השם ולאחריו מקבץ של אירוע טובים בעזרת השם . כל זה מתכנס לאיזה ממוצע של אינטרוולים טובים ורעים .לכן תזכור האינטרוול החיובי עתיד להגיע באיזה נקודת זמן שאף אחד לא יכול לחזות אבל היא תגיע ולכן באינטרוולים השלליים יש להגדיל את הפוזיציה על ציר הזמן .
    סגור
  • לחבר יוסף
    אומר ועושה(גם 69) 07/02/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה כותב לאחרונה דברים מעניינים. מהי השכלתך? נ.ב: אני חושב שיש לי מעט מאד הערות לשטף הידע שאתה מפגין. הצלחות.
    סגור
  • מסכים איתך (ל"ת)
    משקיע קטן 07/02/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    בזק.תמיכה תחתית תעלה. (ל"ת)
    ותיק 06/02/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 25.
    הבורסה ירדה כ 13 אחוז ,כשיגיע לדרוג פיבונצ׳י נדבר ש.טוב (ל"ת)
    זרנוגה 06/02/2016 19:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שיטת פיבונאצ'י .........
    יוסף פותר החלמות 07/02/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה שלעצמה בסדרות שחוזרות על עצמם באופן עקבי בטבע כגון רצפים במבנה DNA , בקרני הצבי, בגלי הים , בפרחים , במצבים שונים שבגוף האדם , במערכת של כוכבים ובדברים רבים בטבע . אבל מערכות אקראיות רבות משתנים כמעט והם לא נוטות לחזור על עצמם בתבניות קבועות (לפחות לא בקדנציית החיים שלנו) ובאופן עקבי ובנקודות זמן עוקבות מכוון שהם מכילות בתוכם רבבות של משתנים בלתי תלויים לכן שיטת פיבונאצ'י לא יכולה לחזות לך שום דבר בשוק ההון חוץ מאשלייה של ידע .
    סגור
  • 24.
    אין קשר בין הנפט לבורסות בעולם , הבורסות קורסות והדולר (ל"ת)
    זרנוגה 06/02/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 23.
    יוארדי היום אדום מחר אדום
    הפועל 06/02/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    2 7
    צובעים את העיר באדום גם בבורסה אני אדום יוארדי אוהד מכבי תישאר בבית קר בחוץ
    סגור
  • נסחרת יוארדי? מומלצת? (ל"ת)
    היכן 07/02/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    מעוף
    לאומי 06/02/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מחר פתיחה _1% ו סגירה _0.2%
    סגור
  • קלעת
    נכון 07/02/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בול.
    סגור
  • 21.
    עבודה בעיניים
    בורסה 06/02/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מחזיק 15 מניות 6 בארהב 9 בארץ בכולם בהפסדים של עשרות % אורכית לפני מס שנים נמחכה גם השבוע לצערי אלויריון מצב על הפנים לאממאמין יותר בבורסה בעיקר בארץ מי שמרוויח שיגיד מתעסק בבורסה כ_ 30 שנה
    סגור
  • צריך לדעת מתי לשבת על הגדר
    זה הטעות 07/02/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שלא הרבה ישבת על הגדר ו30 התעסקת עם הבורסה נכנסת יצאת אני מכיר את זה משנים פוזיציה כל שבוע
    סגור
  • יש לך הסטרטגיית השקעות שההסתברות שלה ...
    יוסף פותר החלמות 07/02/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפסד כמעט ודדאית לטווח הארוך . לצאת ולהכנס זה לנסות לתזמן את השוק , את זה גדולים ממך לא מצלחים לעשות אלה רק במזל
    סגור
  • 20.
    מפולת זה 4 אחוז ועוד 4 אחוז , זה ניקרא ירידות קלות (ל"ת)
    אורן 06/02/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כל הירידות האחרונות הן רק גישושים
    מישהו 06/02/2016 19:20
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לקראת הדבר האמיתי שיקרה בטווח החודשים הקרובים. הגופים הגדולים מחזיקים מלאכותית את הבורסות כדי להיפטר מכמה שיותר סחורה לפני המפולת. הדשדוש הזה מכוון ומלאכותי ומסכנים הנאיביים שנכנסים לשוק עכשיו
    סגור
  • 19.
    מחר 1%למעלה..דירוג אשראי חיובי בחרמון יש שלג הכל טוב.. (ל"ת)
    משקיע מחצור הגלילית 06/02/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • תגיד לי . חצור הגלילית נמצאת בעמק הירדן או בבקעת
    למשקיע 07/02/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בית שאן?
    סגור
  • אתה מתכוון 1% צלסיוס בחצור?! (ל"ת)
    מוטי 06/02/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    טבע
    דן 06/02/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה קורה עם מניית טבע
    סגור
  • 17.
    לא לגעת בבזק לא באל עלמולא פרוטרום (ל"ת)
    עדי 06/02/2016 18:08
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 16.
    יאלה לשער 60 !!! (ל"ת)
    יאלה רציו 06/02/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • 15.
    אני חוזר ואומר: תשקיעו רק בדירות ! תעזבו את הבורה שהיא
    ר' יוסי הגלילי 06/02/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    6 13
    בסה"כ מורסה !
    סגור
  • קונה רק דירות בת״א ופוטים על מעוף 25 בהצלחה לכולם!!! (ל"ת)
    לקוח מוגבל 06/02/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 14.
    גם אם לא תיכתבו דבר ברור שהכיוון חזק למטה והפוטים למעלה (ל"ת)
    ברוך 06/02/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 13.
    מפולת בעיצומה,זה כבר ברור,אומנם עד 20% תיקון,אך כל הסימ
    יואל 06/02/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    25 7
    כל הסימנים מראים מפולת
    סגור
  • ליואל
    יקי 06/02/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    3 9
    20 אחוז זה בקטנה וזה כואב וסביל. אבל כנראה שיהיה 80 אחוז וזאת כבר בעיה. מה אתה אומר?
    סגור
  • 12.
    הבורסות מתות בסתר. אין בהן צורך יותר!!!!!!
    יעקב 06/02/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    10 8
    נגמרה תקופת הבורסות!!!!!!!! אין יותר צורך בבורסות, כאשר מחיר הכסף הוא 0. להפך , החברות מתחילות להימחק מהמסחר והופכות להיות פרטיות או שייכות לקבוצות משקיעים סגורות . זה לא שייך למצב הכלכלי, דוח תעסוקה או מחיר הנפט. מחיר הכסף קובע!
    סגור
  • 11.
    יורדים מחר בקושי אחוז, הבנקים יעלו (ל"ת)
    לימור 06/02/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    10 17
    סגור
  • ללימור
    יקי 06/02/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    את בטוחה. יודעת. שואפת. מבינה. מתפללת או מה? איך אפשר לשפוך דעה בטוחה כל כך. ואם יעלה אחוז או ירד ארבעה אחוז אז מה תגידי? סתם שופכת חארטות ומצפה שיתגשמו.
    סגור
  • לימור זה בחור...
    בולוך 06/02/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היום כבר אי אפשר לדעת. יש בחורים עם שמות של כוסיות... מורן... לימור... לילך... (כן לילך, נשבע לכם!) עוד מעט יהיה רמטכ"ל סיגלית... ואחרי אלשייך יהיה מפכ"ל רננית... מחר קונה פוט ושוכח ממנו עד הפקיעה. להתראות בפקיעה.
    סגור
  • 10.
    לצעוק מפולת. לא שומעים אותנו זה מפולת.חחחחח (ל"ת)
    מפלון 06/02/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 9.
    מחר
    פפה 06/02/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יש לי 14 יחידות put1450 מי יכול לייעץ לי למכור מייד או להישאר?
    סגור
  • Put
    Life 06/02/2016 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תישאר עם הסחורה
    סגור
  • יוסי
    יוסי 06/02/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמכור בהדרגה הרווחתה מיד תמכור חצי והשאר לאט לאט
    סגור
  • תמכור חצי בפתיחה כדי להסיר את הסיכון.
    אא 06/02/2016 20:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואז שאתה כבר רגוע כי טין לך מה להפסיד. תעקוב ואולי כדאי לך להשאיר עד לפדיון. מי יודע אולי החודש המעוף יגמור ממש רע (טוב לך).
    סגור
  • עצה
    תסתכל על קול 1580 06/02/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם נשברת התמיכה .עד שתעצור היירידה זה הזמן למכור
    סגור
  • פוט
    רפי 06/02/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מנסיון אם פותח חזק למעלה תדלל בהדרגה ..אם פותח ללא שינוי קיצוני תפעל בהתאם למגמה..בהצלחה..אני ההייתי שמח.
    סגור
  • תהיה מבסוט
    משקיע ותיק 06/02/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני בטוח הרבה מקנאים בך עכשיו
    סגור
  • שיחק לך המזל
    סבא 06/02/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בתור שחקן ותיק מאוד במעוף, אם אתה שואל את השאלה הזו אז ממש אין לך מה לחפש בתחום הזה...תמכור הכול ואל תיגע שוב באופציות אלה רק אחרי שאתה לומד טוב טוב את השוק...אתה משחק באש
    סגור
  • 95 אחוז מהמהמרים באופציות מפסידים את כספם...
    יוסף פותר החלמות 07/02/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה 5 אחוז שמרווחים הם אלה עם מידע פנים וכאלה שמסוגלים עם ההון שלהם להזיז מדדים בפקיעה והרובוטים שגם הם מפסידים בסוף
    סגור
  • 8.
    קנו בנקים הרי ממולצים אל תתקרבונלפרוטרום ובזק (ל"ת)
    חיים ליכט 06/02/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • מה פרוש הארוך הזה?:תתקרבונלפרוטרום.
    לחיים 07/02/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה טוב או רע?
    סגור
  • 7.
    לא עהעו ירידות חדות גג 1אחוז (ל"ת)
    פיני 06/02/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • בטוח שעהעו יציל את העולם. (ל"ת)
    לפיני 06/02/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 6.
    מחר ירידות המשך השבוע תיקון חד (ל"ת)
    יורם 06/02/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    12 12
    סגור
  • ליורם
    גבאי 07/02/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מתכוון מחר ירידות קחות 2 באחוז והמשך הבוע תיקון חד ל4 אחוז ליום למטה? לא הגזמת?
    סגור
  • 5.
    עוד 8 ימים ראש הממשלה יופיע בבג"ץ , על מתווה הגז
    מקורב 06/02/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    12 7
    זיכרו את דבריי הפעם! עד אז יתפרסמו כתבות מצויינות על ליויתן.יש מתחת לפני השטח עבודה מטורפת ,חיובית לליויתן ,חבל שהציבור לא יודע, בכל מקרה עד יום ראשון הבא כתבות מצויינות. מקורב
    סגור
  • לוויתן מת והעבודה בקשר אליו היא בניית חלקת קבר
    שמטוב 06/02/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ב 10 השנים הקרובות שדה תמר יספק את כל צרכי ישראל. אין למי לייצא, מספיק עם האשליות.
    סגור
  • 4.
    לברוח מהר מהבורסה
    אברהם 06/02/2016 14:23
    הגב לתגובה זו
    17 11
    השווקים בחו"ל על סף תהום, יגררו את המעוף לנפילות חדות.
    סגור
  • אותם. (ל"ת)
    המעוף יגרור 07/02/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 76% נפילות זה חד ? שטויות מהר מאד יחזור למעלה.
    לאברהם 06/02/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא כדגאי אפילו לשלם עמלות על בריחה וחזרה.
    סגור
  • זה בריחה וחזרה עם הפסד של התיקון המשמעותי ...
    יוסף פותר החלמות 07/02/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבדרך כלל מגיע לאחר שכל אלה שברחו נכנסים בחזרה התוצאה הפסד כבד של עמלות והפסד של התיקון זה הסיבה למה כאשר הבורסה בישראל עלתה 5 שנים רצוף עד שנת 2007 70 אחוז הפסידו את כספם
    סגור
  • 3.
    אידיבי פיתוח תזנק לאור תוכנית הצעת רכש מלאה
    רון 06/02/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    7 11
    יש מו"מ בין הנאמנים לאלשטיין על הצעת רכש כוללת לכל מניות החברה מיידית שתחליף את מנגנון הצעות הרכש הנוכחי. סיכוי גבוה להצלחת מו"מ.
    סגור
  • 2.
    מחר הפוטים עושים חיל 300 אחוז ,המפולת ממשיכה בעוצמה (ל"ת)
    מחר בלאק פברואר 06/02/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    16 12
    סגור
  • המעוף יצלול 1.5 אחוז (ל"ת)
    הצוללן 06/02/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 1.
    אמרתי שמיום שני שעבר נפילות,תנו בלייק.......
    הצוללן 06/02/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    26 30
    אין מנוס מהנפילות ל1350 זה לא יקרה החודש תרשמו לכם תוך חודשיים אנחנו ב1350
    סגור
  • סנטר או באייס. מה אתה רוצה מאיתנו? (ל"ת)
    תקנה בלייק &דקר בהום 07/02/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לצוללן
    החוללן 06/02/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היצחקת את בבו ופפי ודוחמק וצצקה. 1350 כתבת. לארז' אתה יענו. רשום לפניך בלי להניד עפעף 350.
    סגור
  • 1350. כבר השבוע חבר (ל"ת)
    אילן 06/02/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • המוסדיים בלחץ
    מוטי 06/02/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גברת כהן מחדרה איפה את????
    סגור