זיקר 7X. צילום יצרן
זיקר 7X. צילום יצרן

זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול

ג'יאו מוביליטי, יבואנית דגמי זיקר לישראל החלה בשיווק ה 7X - הקרוסאובר החשמלי הגדול של היצרנית שיתחרה בסגמנט D-SUV. 

יואב פולס | (1)

ג'יאו מוביליטי (חברה בת של יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל) יבואנית דגמי זיקר לישראל השיקה את הזיקר 7X.

ה  7X הוא קרוסאובר חשמלי חדש של היצרנית, בסגמנט D-SUV, כשהוא מביא עימו טכנולוגיות מתקדמות דוגמת ארכיטקטורת 800V התומכת בטעינה אולטרה מהירה, מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.

תעודת חובה
קטגוריה        קרוסאובר D-SUV
מימדים (מטר)    אורך 4.787 / רוחב 1.93 / גובה 1.65 / בסיס גלגלים 2.9
מספר מושבים    חמישה
הנעהחשמלית אחורית ב Essence וב Long Range / חשמלית כפולה ב Krypton
הספק ומומנט        422 כ"ס / 44.9 קג"מ ב Essence ובלונג ריינג' / 646 כ"ס 78.5 קג"מ ב Krypton
סוללה וטעינה        75Kw ב Essence ו - 100Kw ב LR וב Krypton. טעינת AC 22Kw, טעינת DC בהספק 450Kw
טווח ותקן        476 / 640 / 544 ק"מ. WLTP
בטיחות        ציון איבזור בטיחות 8. עדיין לא נבחנה ב EuroNcap
מחיר            234.0 אש"ח / 263.0 אש"ח / 290.0 אש"ח


 

זיקר 7X. צילום יצרן

עיצוב חיצוני ופנימי

העיצוב החיצוני של ה - 7X פחות מוחצן משני אחיו, ה - X עם הקווים החדים, או ה - 001 עם עיצוב שוטינגברייק יפהפה. ה - 7X נאה אך לא פורץ דרך, עם חזית אטומה, למעט כונס אוויר בתחתית החזית, משטחים עם קווים זורמים ומעוגלים קלות, חישוקי ''19 או ''20 נאים, יחידות תאורה צרות מאוד מאחור, ומעט פחות בחזית. לא פורץ דרך כאמור אך נאה גם אם אף אחד לא יסובב אחריו את הראש.

גם העיצוב הפנימי לא מהפכני, עם זאת הוא נקי מאוד, וכולל מתגים פיזיים, לרבות שני מתגים אותם ניתן להגדיר בהתאם לרצון הנהג. ההגה קטום בחלקו העליון והתחתון, וחלק מהמתגים שעל ההגה בעלי פונקציונליות משתנה בהתאם לתפריטים השונים. לנהג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ''13.02 כאשר בדגמי הלונג ריינג' והקריפטון מתווספת גם תצוגה עילית HUD אשר מתאימה את עצמה בהתאם לנהג. מסך מולטימדיה בגודל ''16 בעל רזולוציה של 3.5K ותמיכה מלאה באנדרואיד אוטו ובאפל קארפליי. עוד כאבזור סטנדרטי בקרת אקלים עם שלושה איזורים, יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית מטריקס לד, גג פנורמי עם וילון חשמלי, שני מטענים אלחוטיים, פקודות קוליות, תא מטען חשמלי ועוד.

היושבים מאחור נהנים ממיזוג בשליטתם, חימום למושבים ובנוסף אפשרות להטייה חשמלית של משענת המושב. המרווח מאחור מצוין הודות לבסיס הגלגלים שעומד על 2.9 מטר.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"


זיקר 7X סביבת נהג. צילום יואב פולס

טעינה מהירה. באמת. 

חשוב לציין כי בזכות ארכיטקטורת 800V ל - 7X אפשרות טעינה איטית AC בהספק של עד 22Kw וטעינה מהירה DC בהספק של עד 450Kw. לפי אנשי ג'יאו מוביליטי, טעינה מרמה של 10% עד ל 80% אורכת כ – 13 דקות, וקצב טעינה מקסימלי של כ – 2000 ק"מ לשעה. לרכב פונקציית V2L בהספק של עד 3.3Kw.

ה 7X משווק כאמור בשלוש רמות גימור הנבדלות ביניהן בגודל הסוללה ובמפרט המנועים.

מנועים, הספקים וסוללות

דגם הכניסה Essence בעל מנוע יחיד המפתח הספק של 422 כ"ס ומומנט של 44.9 קג"מ. הסוללה בקיבולת 75Kwh והטווח הרשמי עומד על 476 ק"מ בתקן WLTP. ההנעה אחורית. התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 6 שניות.

דגם ה Long Range עושה שימוש באותו מנוע יחידה והנעה אחורית, אך עם סוללה גדולה יותר בקיבולת של 100Kwh. הטווח בהתאם כ – 610 ק"מ בתקן WLTP. דגם זה מקבל מערכת שמע משודרגת Zeekr Sound Pro בעלת 21 רמקולים, לרבות בכרית הראש של מושב הנהג.

הדגם הבכיר Krypton מקבל מתלי אוויר אדפטיביים, ושני מנועים לטובת הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 646 כ"ס, והמומנט 78.5 קג"מ. לדגם זה מצב נהיגה off-road אולם אם אתם כבר מדמיינים את ה 7X במעלה עשוש או ורדית, אז לא לזה הוא מיועד אלא לדרכי עבר סלולות היטב. בזכות שני המנועים התאוצה מעמידה ל – 100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות בלבד.

בטיחות

הזיקר 7X מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות מקיפות המבוססות על הדור המתקדם ביותר של חברת  מובילאיי הישראלית, עם 12 מצלמות ורדאר המאפשרות בקרת שיוט אדפטיבית, מעבר נתיב עצמאי, חניה אוטומטית, ניטור נהג, זיהוי תמרורים, מניעת שכחת ילדים במושב האחורי ובנוסף מצלמה המצלמת את המושב האחורי ומאפשר לצלם בזמן אמת את הנעשה בו (לטובת הורים שרוצים לדעת מי מהילדים התחיל מהומה, או נהגי מוניות החוששים מהפללה של נוסעים).

אחריות ומחירים

האחריות מקיפה וכוללת חמש שנים או 150,000 ק"מ על הרכב כולו, ושמונה שנים או 200,000 ק"מ לסוללה.

המחירים של ה - 7X מתחילים ב - 234.0 אש"ח לדגם ה Essence, 263.0 אש"ח לדגם ה Long Range ו - 290.0 אש"ח לדגם Krypton.

כרגיל, מבחן ממצה לרכב בהקדם.  


תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מינו 03/07/2025 18:30
    הגב לתגובה זו
    יקר מיותר וללא כל יתרון על טסלה.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולס

ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.

המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH

בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026

יואב פולס |

ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.

הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.

ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.

המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.

ג'ילי Starray EM-i סביבת נהג. צילום יואב פולס