MG3 מבחן
צילום: יואב פולס

לקראת שיווק - MG3 בנזין מוזלת

קבוצת לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל רשמה דגם חדש של ה MG3 עם הנעת בנזין בלבד (ולא היברידית) בפחות מ 120.0 אש"ח

יואב פולס | (7)
נושאים בכתבה לובינסקי MG3

לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל עתידה להתחיל לשווק גירסת בנזין מוזלת ל MG3 ההיברידית המשווקת היום.

מי שנכנס לקומפלקס של לובינסקי בשורק לא יכול לפספס את הנעשה באולם של MG. עם מבחר גדול של דגמים, הקהל מצביע ברגליים כך שאת השולחנות של סוכני המכירות הוציאו מהאולם, והעבירו לאולם ממול, ואת המקום שהם פינו תפסו דגמים חדשים של מכוניות. ההיצע של MG התחיל עד עתה ב MG3 ההיברידית המצויינת שמחירה מתחיל ב 128,888 ₪. ההנעה מתקדמת, הרכב חסכוני מאוד, העיצוב נאה וההצלחה לא איחרה לבוא.

ל'ביזפורטל' נודע כי לאחרונה רשמה לובינסקי דגם נוסף של ה MG3 עם הנעת בנזין בלבד, ובמחיר מוזל, שמביא אותה להיות אחת מהסופר מיני הזולות בישראל במחיר של 119,888 ₪.

ל MG3 הבנזינית מנוע בנפח 1.5 ליטר מפיק 115 כ"ס ומומנט של כ 15.1 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית, ככל הנראה רציפה (לובינסקי – יש מצב להביא גם את הידנית במחיר עוד יותר זול? סתם זורק רעיון).

קונפיגורציית האיבזור מבחינת מסכים, מולטימדיה, ריפודים ועוד, עדיין לא ידועה לנו. מה שכן ידוע הוא המחיר כאמור 119,888 ₪ בו הרכב נרשם במשרד הרישוי, כשהוא עם מערכות בטיחות אקטיביות מלאות, ומקבל ציון איבזור בטיחות 6, אולם ככל הנראה ללא ניטור רכב בשטח מת.

סיכוי טוב שהרכב יאובזר גם בגלגל חלופי אמיתי ולא רק בערכת ניפוח. מחיר זה מציב את ה MG3 הזו כשהיא הסופר מיני מהזולות בישראל, כשרק הדונגפנג בוקס החשמלית ( 114.0 אש"ח) והסיטרואן  C3 (118.0 אש"ח) זולות ממנה, מה שגורם לנו לחשוב שייתכן והמחיר בפועל עם ההשקה יהיה זול יותר.


תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אנונימי 02/04/2025 10:29
    הגב לתגובה זו
    אהה יואבי הכי טוב לחסום מדרכה רק בשביל תמונה מסכנה
  • 6.
    אנונימי 30/03/2025 13:26
    הגב לתגובה זו
    אלך לראות ואולי לקנות
  • 5.
    אנונימי 26/03/2025 15:46
    הגב לתגובה זו
    איך בוזזים אותנו
  • 4.
    אנונימי 25/03/2025 23:50
    הגב לתגובה זו
    הספיק לי נסיעת מבחן על MG4 שלפתע החליט לבלום בעצמו ללא סיבה. סרט אימה !!!לא מתקרב!!!
  • 3.
    אנונימי 25/03/2025 12:47
    הגב לתגובה זו
    אוטו נחות
  • 2.
    חשבתי עולה 90 אלף..יקר ולא זול בכלל לסיני. (ל"ת)
    אנונימי 25/03/2025 09:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משהו 25/03/2025 07:44
    הגב לתגובה זו
    סיני סיני אמור להיות הרבה יותר זול ממה שמוכרים.מספיק לפרגן ולפאר.....
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

ג'אקו 7 פלאג אין הייבריד בעמת טעינה מהירה. לא מראה נפוץ. צילום יואב פולסג'אקו 7 פלאג אין הייבריד בעמת טעינה מהירה. לא מראה נפוץ. צילום יואב פולס

כלמוביל בראש: החשמליות שינו את מפת יבואני הרכב בישראל

ג'אקו הפכה ללהיט השנה והחזירה את כלמוביל למקום הראשון; קרסו מזנקת, טלקאר ואונגר בירידה, וטסלה ממשיכה להיחלש

רונן קרסו |
נושאים בכתבה רכב

שוק יבואניות הרכב בישראל עבר בשנים האחרונות מהפכה עמוקה. אם עד לפני כחמש שנים היה זה תחום שמרני שבו השינויים התרחשו באיטיות, כניסת הרכבים החשמליים וההיברידיים, ובעיקר התפרצות המותגים הסיניים, טלטלו את הסדר הישן והפכו את הענף לדינמי ותחרותי מתמיד. נאמנות הצרכנים למותגים ותיקים התערערה, ויבואנים שנשענו על מותגים מסורתיים בלבד נאלצו להתמודד עם ירידות חדות במכירות, בעוד אחרים, שהימרו בזמן על השוק הסיני, נהנים כעת מגידול דו-ספרתי ואף תלת-ספרתי בהיקפי המסירות. 

בפסגת הענף ניצבת השנה כלמוביל של שמואל חרלפ, ששווייה מוערך בכ-8 מיליארד שקל. לאחר שנה מאתגרת שבה נתח השוק שלה ירד ל-17.8%, החברה התאוששה במהירות בזכות החדרת מותג החשמליות הסיני ג'אקו (JAECOO), שהפך לרכב הנמכר ביותר בישראל ב-2025. מתחילת השנה נמסרו בישראל כ-13 אלף רכבי ג'אקו, המהווים כשליש מסך המסירות של קבוצת כלמוביל. בכך הצליחה החברה להחזיר לעצמה נתח שוק מרשים של 20.8%, ולהוביל את השוק בפער גדול. 


עם זאת, מדובר בהצלחה שמחייבת גיוון: מותגים סיניים נוטים לתנודתיות חדה, וכלמוביל תידרש למצוא את ה”ג'אקו הבאה” כדי לשמור על מעמדה. 

במקום השני שומרת על יציבות יוניון מוטורס של ג’ורג’ חורש, עם נתח שוק של 14.9%. החברה נשענת על ההצלחה המתמשכת של טויוטה, שדגמיה הפופולריים, RAV4 ויאריס קרוס, ממשיכים להימכר היטב. לצד טויוטה, יוניון שילבה בהצלחה מותגים סיניים כמו ג’ילי וזיקר, אך שניהם חוו השנה ירידות ניכרות של 22% ו-24% בהתאמה, בהתאם לשינויי הטעם של הצרכנים. 

את הזינוק המרשים ביותר רושמת השנה קרסו מוטורס קרסו מוטורס 0%  , שטיפסה למקום השלישי עם נתח שוק של 14.6%, לאחר שלפני שלוש שנים הסתפקה רק ב-4%. הסיבה המרכזית: המותג הסיני צ’רי (Chery), שהפך לשם דבר בישראל ומכר השנה לא פחות מ-21 אלף מכוניות, כ-66% ממכירות הקבוצה. לצדו נהנתה קרסו גם מהצלחת מותג אקספנג (XPeng), שממנו נמכרו כ-5,000 רכבים נוספים. שוק ההון הגיב בהתאם, ושווי החברה הוכפל בשנה האחרונה ל-4 מיליארד שקל.