לקראת שיווק - MG3 בנזין מוזלת
קבוצת לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל רשמה דגם חדש של ה MG3 עם הנעת בנזין בלבד (ולא היברידית) בפחות מ 120.0 אש"ח
לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל עתידה להתחיל לשווק גירסת בנזין מוזלת ל MG3 ההיברידית המשווקת היום.
מי שנכנס לקומפלקס של לובינסקי בשורק לא יכול לפספס את הנעשה באולם של MG. עם מבחר גדול של דגמים, הקהל מצביע ברגליים כך שאת השולחנות של סוכני המכירות הוציאו מהאולם, והעבירו לאולם ממול, ואת המקום שהם פינו תפסו דגמים חדשים של מכוניות. ההיצע של MG התחיל עד עתה ב MG3 ההיברידית המצויינת שמחירה מתחיל ב 128,888 ₪. ההנעה מתקדמת, הרכב חסכוני מאוד, העיצוב נאה וההצלחה לא איחרה לבוא.
ל'ביזפורטל' נודע כי לאחרונה רשמה לובינסקי דגם נוסף של ה MG3 עם הנעת בנזין בלבד, ובמחיר מוזל, שמביא אותה להיות אחת מהסופר מיני הזולות בישראל במחיר של 119,888 ₪.
ל MG3 הבנזינית מנוע בנפח 1.5 ליטר מפיק 115 כ"ס ומומנט של כ 15.1 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית, ככל הנראה רציפה (לובינסקי – יש מצב להביא גם את הידנית במחיר עוד יותר זול? סתם זורק רעיון).
- דגמי IM בישראל - תחרות לטסלה ואקספנג
- אופל פרונטרה עם חמישה או שבעה מקומות - כוכב נולד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קונפיגורציית האיבזור מבחינת מסכים, מולטימדיה, ריפודים ועוד, עדיין לא ידועה לנו. מה שכן ידוע הוא המחיר כאמור 119,888 ₪ בו הרכב נרשם במשרד הרישוי, כשהוא עם מערכות בטיחות אקטיביות מלאות, ומקבל ציון איבזור בטיחות 6, אולם ככל הנראה ללא ניטור רכב בשטח מת.
סיכוי טוב שהרכב יאובזר גם בגלגל חלופי אמיתי ולא רק בערכת ניפוח. מחיר זה מציב את ה MG3 הזו כשהיא הסופר מיני מהזולות בישראל, כשרק הדונגפנג בוקס החשמלית ( 114.0 אש"ח) והסיטרואן C3 (118.0 אש"ח) זולות ממנה, מה שגורם לנו לחשוב שייתכן והמחיר בפועל עם ההשקה יהיה זול יותר.
- 7.אנונימי 02/04/2025 10:29הגב לתגובה זואהה יואבי הכי טוב לחסום מדרכה רק בשביל תמונה מסכנה
- 6.אנונימי 30/03/2025 13:26הגב לתגובה זואלך לראות ואולי לקנות
- 5.אנונימי 26/03/2025 15:46הגב לתגובה זואיך בוזזים אותנו
- 4.אנונימי 25/03/2025 23:50הגב לתגובה זוהספיק לי נסיעת מבחן על MG4 שלפתע החליט לבלום בעצמו ללא סיבה. סרט אימה !!!לא מתקרב!!!
- 3.אנונימי 25/03/2025 12:47הגב לתגובה זואוטו נחות
- 2.חשבתי עולה 90 אלף..יקר ולא זול בכלל לסיני. (ל"ת)אנונימי 25/03/2025 09:50הגב לתגובה זו
- 1.משהו 25/03/2025 07:44הגב לתגובה זוסיני סיני אמור להיות הרבה יותר זול ממה שמוכרים.מספיק לפרגן ולפאר.....
סוזוקי סוויפט ידנית. חמודה אך יקרה באופן מופרז. צילום יואב פולססוזוקי סוויפט ידנית - חמודה עם מחיר מופרז
הסוזוקי סוויפט בגירסתה הידנית היא מכונית שלא ניתן להתייחס אליה ללא עננת המחיר הרובצת עליה, עם תמחור מוגזם גם של הדגם הידני וגם של הדגם האוטומטי.
אהבנו: זריזות, גיר ידני, התנהגות כביש
פחות אהבנו: מחיר, בטיחות, מחיר, נוחות, מחיר
הערה: המחיר כל-כך מופרז שאנחנו מתקשים למצוא הצדקה לרכוש אותה בהינתן האלטרנטיבות המודרניות בשוק.
ציון מסכם 3.6 בסולם פולס.
לסוזוקי סוויפט מעמד אלמותי בשוק הישראלי. הסוויפט הראשונות נמכרו בישראל עוד בתחילת שנות ה – 80' ובמהרה ביססו תדמית של אמינות מוחלטת עם תמורה מצוינת לכסף. גירסאות ידניות ואוטומטיות, מזגן מקורי מצוין, מי צריך יותר. לא נדיר לראות איזו סוויפט ישנה נוסעת עם בעלים שנשבע שלא ימכור אותה לעולם.
נריץ מהר את הזמן ואנחנו בשנת 2025 עם סוזוקי סוויפט ובמיוחד עם הדגם הידני, ויש לנו תובנות נחרצות.
תעודת חובה קטגוריה סופר-מיני מימדים (מטר) אורך
3.86 /רוחב 1.735 /גובה 1.485 /בסיס גלגלים 2.45 מספר מושבים חמישה הנעה ותיבת הילוכים 1.2 ליטר היברידי קל, ידני, הנעה קדמית הספק
ומומנט 82 כ"ס, 11 קג"מ נפח מיכל דלק 37 ליטר צריכת דלק (משולב) 22.2 ק"מ לליטר. WLTP בטיחות ציון איבזור בטיחות 5, שלושה כוכבים EuroNcap מחיר 120 אש"ח לידני, 130.0 אש"ח לאוטומטי
עיצוב חיצוני ופנימי
העיצוב של הסוויפט העדכנית נעוץ עמוק בסוויפט של 2004, שהציגה עיצוב צעיר ורענן. העדכונים השונים שעבר העיצוב החיצוני רק פגעו במקור המקסים. הסוויפט לא דומה לאף רכב אחר על הכביש כשהחזית מזכירה גור מעולמות בעלי החיים עם יחידות תאורה גדולות, אבל ממש גדולות, גריל אובאלי גדול וסמל סוזוקי גדול במרכז. מכסה המנוע יושב 'מעל' המרכב כשהקו התחתון שהוא מתווה ממשיך דרך הדלתות עד יחידות התאורה האחוריות. רכב המבחן צוייד באביזרי אפטרמרקט מיותרים גודמת פסי ניקל בתחתית הרכב ומגיני רוח בחלק העליון של החלונות. לטעמי רק פוגע עוד יותר העיצוב המכוניות. גם מאחור יחידות התאורה גדולות, משולבות לד, ומרגישות לי כמשהו מתאמץ מדי כדי להיות מודרני.
פנים הרכב מסגיר מעט את גילו, עם זאת הוא שימושי ויעיל. לוח מחוונים מסורתי, לא צג, עם מד מהירות גדול מימין ומד סל"ד גדול משמאל. ביניהם צג LCD בגודל ''4.2 עם תצוגה משתנה. במרכז הדשבורד מזדקר מסך מולטימדיה בגודל ''9.0 עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. מתחתיו שני פתחי מיזוג עם כיוונון ידני, ופאנל מתגים לשליטה על המזגן. בין הנהג לנוסע מוט הילוכים ידני בעל חמישה הילוכים.
סוזוקי סוויפט ידנית. חמודה אך יקרה באופן מופרז. צילום יואב פולססוזוקי סוויפט ידנית - חמודה עם מחיר מופרז
הסוזוקי סוויפט בגירסתה הידנית היא מכונית שלא ניתן להתייחס אליה ללא עננת המחיר הרובצת עליה, עם תמחור מוגזם גם של הדגם הידני וגם של הדגם האוטומטי.
אהבנו: זריזות, גיר ידני, התנהגות כביש
פחות אהבנו: מחיר, בטיחות, מחיר, נוחות, מחיר
הערה: המחיר כל-כך מופרז שאנחנו מתקשים למצוא הצדקה לרכוש אותה בהינתן האלטרנטיבות המודרניות בשוק.
ציון מסכם 3.6 בסולם פולס.
לסוזוקי סוויפט מעמד אלמותי בשוק הישראלי. הסוויפט הראשונות נמכרו בישראל עוד בתחילת שנות ה – 80' ובמהרה ביססו תדמית של אמינות מוחלטת עם תמורה מצוינת לכסף. גירסאות ידניות ואוטומטיות, מזגן מקורי מצוין, מי צריך יותר. לא נדיר לראות איזו סוויפט ישנה נוסעת עם בעלים שנשבע שלא ימכור אותה לעולם.
נריץ מהר את הזמן ואנחנו בשנת 2025 עם סוזוקי סוויפט ובמיוחד עם הדגם הידני, ויש לנו תובנות נחרצות.
תעודת חובה קטגוריה סופר-מיני מימדים (מטר) אורך
3.86 /רוחב 1.735 /גובה 1.485 /בסיס גלגלים 2.45 מספר מושבים חמישה הנעה ותיבת הילוכים 1.2 ליטר היברידי קל, ידני, הנעה קדמית הספק
ומומנט 82 כ"ס, 11 קג"מ נפח מיכל דלק 37 ליטר צריכת דלק (משולב) 22.2 ק"מ לליטר. WLTP בטיחות ציון איבזור בטיחות 5, שלושה כוכבים EuroNcap מחיר 120 אש"ח לידני, 130.0 אש"ח לאוטומטי
עיצוב חיצוני ופנימי
העיצוב של הסוויפט העדכנית נעוץ עמוק בסוויפט של 2004, שהציגה עיצוב צעיר ורענן. העדכונים השונים שעבר העיצוב החיצוני רק פגעו במקור המקסים. הסוויפט לא דומה לאף רכב אחר על הכביש כשהחזית מזכירה גור מעולמות בעלי החיים עם יחידות תאורה גדולות, אבל ממש גדולות, גריל אובאלי גדול וסמל סוזוקי גדול במרכז. מכסה המנוע יושב 'מעל' המרכב כשהקו התחתון שהוא מתווה ממשיך דרך הדלתות עד יחידות התאורה האחוריות. רכב המבחן צוייד באביזרי אפטרמרקט מיותרים גודמת פסי ניקל בתחתית הרכב ומגיני רוח בחלק העליון של החלונות. לטעמי רק פוגע עוד יותר העיצוב המכוניות. גם מאחור יחידות התאורה גדולות, משולבות לד, ומרגישות לי כמשהו מתאמץ מדי כדי להיות מודרני.
פנים הרכב מסגיר מעט את גילו, עם זאת הוא שימושי ויעיל. לוח מחוונים מסורתי, לא צג, עם מד מהירות גדול מימין ומד סל"ד גדול משמאל. ביניהם צג LCD בגודל ''4.2 עם תצוגה משתנה. במרכז הדשבורד מזדקר מסך מולטימדיה בגודל ''9.0 עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. מתחתיו שני פתחי מיזוג עם כיוונון ידני, ופאנל מתגים לשליטה על המזגן. בין הנהג לנוסע מוט הילוכים ידני בעל חמישה הילוכים.
