לקראת שיווק - MG3 בנזין מוזלת
קבוצת לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל רשמה דגם חדש של ה MG3 עם הנעת בנזין בלבד (ולא היברידית) בפחות מ 120.0 אש"ח
לובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל עתידה להתחיל לשווק גירסת בנזין מוזלת ל MG3 ההיברידית המשווקת היום.
מי שנכנס לקומפלקס של לובינסקי בשורק לא יכול לפספס את הנעשה באולם של MG. עם מבחר גדול של דגמים, הקהל מצביע ברגליים כך שאת השולחנות של סוכני המכירות הוציאו מהאולם, והעבירו לאולם ממול, ואת המקום שהם פינו תפסו דגמים חדשים של מכוניות. ההיצע של MG התחיל עד עתה ב MG3 ההיברידית המצויינת שמחירה מתחיל ב 128,888 ₪. ההנעה מתקדמת, הרכב חסכוני מאוד, העיצוב נאה וההצלחה לא איחרה לבוא.
ל'ביזפורטל' נודע כי לאחרונה רשמה לובינסקי דגם נוסף של ה MG3 עם הנעת בנזין בלבד, ובמחיר מוזל, שמביא אותה להיות אחת מהסופר מיני הזולות בישראל במחיר של 119,888 ₪.
ל MG3 הבנזינית מנוע בנפח 1.5 ליטר מפיק 115 כ"ס ומומנט של כ 15.1 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית, ככל הנראה רציפה (לובינסקי – יש מצב להביא גם את הידנית במחיר עוד יותר זול? סתם זורק רעיון).
- דגמי IM בישראל - תחרות לטסלה ואקספנג
- אופל פרונטרה עם חמישה או שבעה מקומות - כוכב נולד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קונפיגורציית האיבזור מבחינת מסכים, מולטימדיה, ריפודים ועוד, עדיין לא ידועה לנו. מה שכן ידוע הוא המחיר כאמור 119,888 ₪ בו הרכב נרשם במשרד הרישוי, כשהוא עם מערכות בטיחות אקטיביות מלאות, ומקבל ציון איבזור בטיחות 6, אולם ככל הנראה ללא ניטור רכב בשטח מת.
סיכוי טוב שהרכב יאובזר גם בגלגל חלופי אמיתי ולא רק בערכת ניפוח. מחיר זה מציב את ה MG3 הזו כשהיא הסופר מיני מהזולות בישראל, כשרק הדונגפנג בוקס החשמלית ( 114.0 אש"ח) והסיטרואן C3 (118.0 אש"ח) זולות ממנה, מה שגורם לנו לחשוב שייתכן והמחיר בפועל עם ההשקה יהיה זול יותר.
- 7.אנונימי 02/04/2025 10:29הגב לתגובה זואהה יואבי הכי טוב לחסום מדרכה רק בשביל תמונה מסכנה
- 6.אנונימי 30/03/2025 13:26הגב לתגובה זואלך לראות ואולי לקנות
- 5.אנונימי 26/03/2025 15:46הגב לתגובה זואיך בוזזים אותנו
- 4.אנונימי 25/03/2025 23:50הגב לתגובה זוהספיק לי נסיעת מבחן על MG4 שלפתע החליט לבלום בעצמו ללא סיבה. סרט אימה !!!לא מתקרב!!!
- 3.אנונימי 25/03/2025 12:47הגב לתגובה זואוטו נחות
- 2.חשבתי עולה 90 אלף..יקר ולא זול בכלל לסיני. (ל"ת)אנונימי 25/03/2025 09:50הגב לתגובה זו
- 1.משהו 25/03/2025 07:44הגב לתגובה זוסיני סיני אמור להיות הרבה יותר זול ממה שמוכרים.מספיק לפרגן ולפאר.....
טויוטה קורולה 'יפנית'. צילום יצרןנחשף - טויוטה קורולה 'יפנית' במחיר של 160.0 אש"ח
על פי דיווחי 'יוניון מוטורס' יבואנית דגמי טויוטה למשרד החבורה, נרשמה הקורולה ההיברידית אשר תיובא מיפן במחיר של 159,990 ש"ח.
בשלב זה רמת גימור יחידה - לימיטד, עם עשר כריות אוויר ומערכת בטיחות TSS 3.0
מאגר נתוני משרד התחבורה טומן בחובו הרבה מידע מעניין. מידע כזה נרשם אתמול על ידי יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל. הטויוטה קורולה, אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל מאז ומעולם, נעדרת מהשוק המקומי מזה כמעט שנתיים, עקב החרם הטורקי על ייצוא סחורות לישראל. יוניון מוטורס שכבר הודיעה רשמית על כוונתה לשווק בישראל את הטויוטה הקורולה ההיברידית ממפעלי טויוטה ביפן, רשמה אתמול את הקורולה 'היפנית' ששיווקה יחל בשבועות הקרובים.
הקורולה 'היפנית' תגיע לישראל עם תקינה צפון אמריקאית חלף הקורולה 'הטורקית' בתקינה האירופאית.
מהנתונים שנרשמו במשרד התחבורה עולה כי הקורולה 'היפנית' תגיע עם מערכת בטיחות מקיפה TSS 3.0 ( Toyota Safety Sense ), 10 כריות אוויר, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימה אוטומטית ועוד וציון אבזור בטיחות 6.
למיטב הבנתנו הקורולה ההיברידית תגיע בשלב זה ברמת אבזור יחידה - לימיטד, כלומר בניגוד לקורולה הטורקית ששווקה בשלוש רמות גימור, כשהבסיסית ביותר SUN יועדה לציי רכב, הקורולה החדשה תגיעה מאובזרת ללקוחות פרטיים וציי רכב. עם זאת, בהחלט תיתכן בהמשך גירסה משונמכת לציי רכב. בנוסף, הדגם העדכני משלב גם יכולות עדכוני OTA המאפשר עדכוני גירסה ושדרוגי תוכנה ללא צורך להגעה למרכז שירות.
- הקורולה חוזרת לשוק - ממפעלי טויוטה ביפן
- דלק רכב משלימה עסקה, כלמוביל מתרחבת לחו"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקורולה 'היפנית' תצוייד במנוע 1.8 ליטר והנעה היברידית, מהדור האחרון של טויוטה, כפי שראינו בטויוטה קורולה קרוס ובטויוטה CHR (שגם היא נעדרת מהשוק עקב החרם הטורקי).
המחיר - 159,990 ש"ח
מפעל לייצור מכוניות קרדיט: גרוקהבעיה של תעשיית הרכב הגרמנית: מנהלים המבינים במכניקה, ולא בדיגיטל
בשנים האחרונות, במהלך ביקורי באירועים של תעשיית הרכב, שאלתי מנהלים בכירים בתעשיית הרכב הגרמנית, כיצד הם מתקדמים בדיגיטליזציה של התעשייה (דיגטליזציה קשורה כיום לכל רכיב במכונית מהנעה ועד מערכות אינפוטיינמנט ונהיגה אוטונומית). השאלות הגיעו על רקע הכישלונות המתמשכים של קבוצת פולקסווגן, קבוצת הרכב הגדולה בעולם, ביישום יכולות דיגיטליות למרות השקעות של מיליארדי יורו והתברברות של יצרניות וקבוצות טיר 1 גרמניות בתחום.
לפני יותר משנתיים, באירוע בווינה שאלתי את תומאס שמאל, חברת הנהלת קבוצת פולקסווגן אחראי למו״פ, מדוע Cariad, חטיבת הדיגיטל של הקבוצה, אינה מנוהלת ע״י מקצוען בדיגיטל, אלא ע״י מהנדס מכאני. אין לזה חשיבות, אמר שמאל, מאחר שמדובר ב ״עבודת צוות״, ואין חשיבות יתרה למי שעומד בראש הצוות.
כעבור חודשיים פוטרה ההנהלה הבכירה של Cariad, במקומה מונתה הנהלה חדש, שבראשה הוצב, כצפוי, מהנדס מכאני.
הסבר רחב יותר לתופעה קיבלתי בקריאת הספר Kaput The end of the German Miracle שכתב וולפנג מנשאו (Münchau), עיתונאי גרמני.
הספר אינו מתייחס לתעשיית הרכב בלבד, אם כי על תמונת השער מצוירת מכונית דמוית חיפושית המעלה עשן שחור מתא המנוע, אלא הוא מתייחס לכלל הכלכלה, החברה והפוליטיקה הגרמניות, התקועות בעבר.
- צריכים משכנתא ומעדיפים לא לצאת מהבית? בבנק לאומי אפשר לסגור הכול מרחוק
- האם זכרתם לדווח? פלטפורמה חדשה תאפשר דיווח מקוון על עזיבת העבודה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנשאו מסביר שמאז מלחמה העולם השנייה ניהלה גרמניה כלכלה ניאו מרכנטליסטית, שמטרתה העיקרית הייתה יצירת עודף במאזן התשלומים תוך מתן דגש לנקודות החוזקה של הכלכלה והתעלמות מהעתיד. בתקופה של לפני מלחמת העולם השנייה חוסל המדע בגרמניה, כאשר לאחר עליית הנאצים לשלטון, מדענים דגולים ברחו, או חוסלו, ומי שנותרו היו מהנדסים מכאנים (ראש וראשון להם פרדיננד פורשה, שאינו מוזכר בספר), שפיתחו וייצרו את כלי המלחמה, הטיס, השיט והתחבורה הגרמניים עבור הוואהרמאכט במלחמת העולם השנייה. אולם מדענים שהיו יכולים להביא לפריצות דרך מדעיות שהשפעתן מעבר להנדסה מכאנית לא נותרו בנמצא.
