"פער של מיליארדי שקלים, בין צרכי המשק לבין היכולת לתקצב"
"השנה הממשלה תעבוד עם תקציב המשכי, מצב הגורם לפער של מיליארדי שקלים בין צרכי המשק לבין יכולת הממשלה לתקצב את הצרכים. אך בניגוד לשאר תקציבי הממשלה, תקציב ההשקעה בתשתיות יגדל ב-2020 בכ-23%", כך הכריז שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר, בוועידת התשתיות והרכבות של Aon ישראל והפניקס.
באב"ד הסביר כי "הסיבה להבדל בין ההשקעה בתשתיות לבין שאר ההוצאות על שירותי הממשלה נובעת מכך שהשקעה בתשתיות באופייה היא התחייבויות ארוכות טווח, ועל הפרויקטים של שנת 2020 הממשלה התחייבה כבר בשנים עברו. כך שבכל הקשור להשקעה בתשתיות, הממשלה תשקיע בשנת 2020 כ-32 מיליארד שקל, גידול של כ-23% ביחס להוצאת הממשלה ב-2019 שסך ההשקעה בתשתיות בה עמד על כ-26 מיליארד שקל".
במסגרת הוועידה, הגיעו לישראל כ-20 מנהלים בכירים מתחום התשתיות והפיננסים מ- Aon ארה"ב ואירופה, לצד נציגי מבטחים זרים מובילים, ביניהם Swiss Re, Berkshire, Allianz ו-HDI.
לדבריו, "תחומי התשתיות והרכבות היינם מהתחומים החמים והצומחים בארץ ובעולם והגידול המואץ בהם דורש פתרונות ביטוח חדשניים, המותאמים למורכבות התחום ודרישות הפרויקטים. מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מהפכה אשר בסופה נעבור כולנו לשימוש על בסיס יומי במערכות הסעת המונים כמו בכל מדינה מתוקנת אחרת בעולם המערבי. על פי התכנית האסטרטגית של רכבת ישראל לשנת 2040 יושקעו לאורך השנים סכומים בהיקף כולל של מעל 120 מיליארד ש"ח בתשתיות הרכבת ברחבי ישראל".
- שטראוס: צמיחה בהכנסות וברווח התפעולי אך ירידה ברווח
- שטראוס: עליה בהכנסות - שחיקה ברווחיות התפעולית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.זו לא ממשלה זה אירגון פשע... (ל"ת)דיסלקציה 31/01/2020 10:01הגב לתגובה זו
- 2.בני זכאי 30/01/2020 10:21הגב לתגובה זולא זה ולא זה עם עובדות לא מתווכחים 52 מיליארד שקל גרעון החמאס ממשיך לקבל מזוודות כסף כל 1 לחודש בושה ... חייבים שינוי
- 1.עדו 30/01/2020 09:53הגב לתגובה זושר אוצר יש לי ומנכ"ל יש לי שסיפרו לנו בשנתיים האחרונות שאין עליה בגרעון פתאם נזכרו שיש גרעון וכמובן כח עליון אחראי עליו ולא התנהלות לא שקולה ולא אחראית שלהם ושל הממשלה

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
