אחרי טיסה של יותר מ-300%: ננו-דיימנשן מגייסת 44 מיליון שקל
החברה מנס ציונה התחייבה לפעול באופן מיידי לרישום המניות כ-ADR בארה"ב. עוסקת בפיתוח מדפסת תלת-מימד
חברתננו דיימנשן, המפתחת מדפסת תלת מימד לתחום האלקטרוניקה, מודיעה היום כי חתמה על הסכמי השקעה פרטית בהיקף של לפחות 44 מיליון שקל, כאשר הסכום הסופי יקבע בימים הקרובים. הגיוס יתבצע לפי מחיר מניה של 550 אג', המשקף את מחיר המניה הממוצע במהלך החודשיים האחרונים.
חלק מתנאי ההשקעה, כל משקיע יקבל בגין כל מניה 0.5 אופציה. האופציות ניתנות למימוש במשך תקופה של עד שנתיים, במחיר מימוש של 900 אג' לאופציה. מחיר הבסיס הבוקר - 651 אג'.
בהנפקה לקחו חלק משקיעים חדשים, ביניהם בכירים בתעשיית ההייטק הישראלית, משקיעים פרטיים וקרנות מקנדה, בריטניה, ארה"ב וישראל, לרבות לידר שוקי הון, וכן משקיעים קיימים המלווים את החברה בגיוסי ההון האחרונים, כולל חברי דירקטוריון ויו"ר החברה.
במסגרת תנאי הגיוס יהיו מניות החברה חסומות לתקופה של חצי שנה. כמו כן, התחייבה החברה לפעול באופן מיידי לרישום המניות כ-ADR. החברה מעריכה כי הגיוס הנוכחי יאפשר לה לפעול ללא צורך בגיוסי הון נוספים בשנתיים הקרובות. עם זאת, בכוונת החברה לבחון הנפקה בנאסד"ק או התקשרות עם משקיע אסטרטגי.
- האם מניית סטרטסיס מעניינת ומה לגבי ננו דיימנשן?
- המניה שמזנקת ב-96% ומה הקשר הישראלי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עמית דרור, מנכ"ל חברת ננו דיימנשן, ציין "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הגדולה בחברה. מדובר בסכום משמעותי שיאפשר לחברה להשיג את מטרותיה העסקיות בשנים הקרובות. לאחר השקת הדור הראשון של מדפסת החברה, אנו מתכוננים לקראת עבודה מול לקוחות נבחרים והתחלת ייצור מסחרי של הדיו הייחודי של החברה".
יצחק שרם, יו"ר החברה, ציין "החברה ביצעה רודשואו אינטנסיבי בארה"ב ובמזרח, כאשר ההיענות לחזון החברה היתה גדולה כפי שבאה לידי ביטוי בהיקף הגיוס. החשיפה לארה"ב היא חשובה הועיל וארה"ב היא שוק היעד המרכזי של החברה, בכוונת החברה להנפיק את מניותיה בנאסד"ק, אם השווקים יאפשרו זאת ב-12 החודשים הקרובים. אני גאה להיות יו"ר של חברה עם צוות ניהולי ברמה גבוהה".
ננו דיימנשן הוקמה בשנת 2012 ועוסקת במחקר ופיתוח מדפסת תלת-מימד (3D) המדפיסה מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB), ופיתוח מוצרי דיו מבוססי ננוטכנולוגיה שהינם מוצרים משלימים ונלווים למדפסות תלת-מימד. החברה נוסדה על ידי ארבעה יזמים, שרון פימה, עמית דרור, סיימון פריד ודגי בן-נון, בעלי רקע בחברות דפוס מהמובילות בעולם ובחברות טכנולוגיה.
- לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
- ישראל קנדה: ההכנסות גדלו בשל הכרה בפרויקטים אבל שחיקה נרשמה בשורה התחתונה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- טאואר תיפול - נייס תזנק; המניות הבולטות מחר בבורסה
ננו דיימנשן משתמשת בטכנולוגיה חדשנית וייחודית המשלבת בין שלוש טכנולוגיות: הזרקת דיו (INKJET), הדפסת 3D וננוטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שימוש בדיו מוליך לטובת הדפסת מוליכים חשמליים וכרטיסי PCB. תוך אינטגרציה של טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, ננו דיימנשן מפתחת מדפסת תלת-מימד ייחודית וחדשנית, המדפיסה מעגל מודפס אלקטרוני (כרטיס PCB) רב-שכבתי, וכן פועלת החברה למכירת ננו-דיו מוליך לתחומים נוספים בשוק האלקטרוניקה.
- 5.ארז 01/06/2015 11:51הגב לתגובה זולהיזהר - עד שיגיעו למכירות יקח שנים. - באמת דור העתיד אבל בנתיים קצת נסחפים פה... המשקיעים יממנו ויממנו את החברה .
- 4.ארי 01/06/2015 11:45הגב לתגובה זוהמניה הולכת למימוש עמוק לפחות עד ל-500. ראו הוזהרתם
- 3.אופטימי 01/06/2015 11:34הגב לתגובה זוללא ספק מדובר במניה שצריכה להיות בכל תיק...
- 2.משקיע 01/06/2015 11:31הגב לתגובה זוhttps://stocker.co.il/profile/1474-comp235
- 1.ננו דיימנשן 01/06/2015 11:30הגב לתגובה זוהם הורידו את שווי המנייה בכ 20%, על הפנים.. אני מכרתי היום, להתראות ב 500
- איפה יש חברה שמגייסת כזה סכום במניות חסומות (ל"ת)כמה שאתה דביל 01/06/2015 11:46הגב לתגובה זו

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.
