אחרי טיסה של יותר מ-300%: ננו-דיימנשן מגייסת 44 מיליון שקל
החברה מנס ציונה התחייבה לפעול באופן מיידי לרישום המניות כ-ADR בארה"ב. עוסקת בפיתוח מדפסת תלת-מימד
חברתננו דיימנשן, המפתחת מדפסת תלת מימד לתחום האלקטרוניקה, מודיעה היום כי חתמה על הסכמי השקעה פרטית בהיקף של לפחות 44 מיליון שקל, כאשר הסכום הסופי יקבע בימים הקרובים. הגיוס יתבצע לפי מחיר מניה של 550 אג', המשקף את מחיר המניה הממוצע במהלך החודשיים האחרונים.
חלק מתנאי ההשקעה, כל משקיע יקבל בגין כל מניה 0.5 אופציה. האופציות ניתנות למימוש במשך תקופה של עד שנתיים, במחיר מימוש של 900 אג' לאופציה. מחיר הבסיס הבוקר - 651 אג'.
בהנפקה לקחו חלק משקיעים חדשים, ביניהם בכירים בתעשיית ההייטק הישראלית, משקיעים פרטיים וקרנות מקנדה, בריטניה, ארה"ב וישראל, לרבות לידר שוקי הון, וכן משקיעים קיימים המלווים את החברה בגיוסי ההון האחרונים, כולל חברי דירקטוריון ויו"ר החברה.
במסגרת תנאי הגיוס יהיו מניות החברה חסומות לתקופה של חצי שנה. כמו כן, התחייבה החברה לפעול באופן מיידי לרישום המניות כ-ADR. החברה מעריכה כי הגיוס הנוכחי יאפשר לה לפעול ללא צורך בגיוסי הון נוספים בשנתיים הקרובות. עם זאת, בכוונת החברה לבחון הנפקה בנאסד"ק או התקשרות עם משקיע אסטרטגי.
- האם מניית סטרטסיס מעניינת ומה לגבי ננו דיימנשן?
- המניה שמזנקת ב-96% ומה הקשר הישראלי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עמית דרור, מנכ"ל חברת ננו דיימנשן, ציין "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הגדולה בחברה. מדובר בסכום משמעותי שיאפשר לחברה להשיג את מטרותיה העסקיות בשנים הקרובות. לאחר השקת הדור הראשון של מדפסת החברה, אנו מתכוננים לקראת עבודה מול לקוחות נבחרים והתחלת ייצור מסחרי של הדיו הייחודי של החברה".
יצחק שרם, יו"ר החברה, ציין "החברה ביצעה רודשואו אינטנסיבי בארה"ב ובמזרח, כאשר ההיענות לחזון החברה היתה גדולה כפי שבאה לידי ביטוי בהיקף הגיוס. החשיפה לארה"ב היא חשובה הועיל וארה"ב היא שוק היעד המרכזי של החברה, בכוונת החברה להנפיק את מניותיה בנאסד"ק, אם השווקים יאפשרו זאת ב-12 החודשים הקרובים. אני גאה להיות יו"ר של חברה עם צוות ניהולי ברמה גבוהה".
ננו דיימנשן הוקמה בשנת 2012 ועוסקת במחקר ופיתוח מדפסת תלת-מימד (3D) המדפיסה מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB), ופיתוח מוצרי דיו מבוססי ננוטכנולוגיה שהינם מוצרים משלימים ונלווים למדפסות תלת-מימד. החברה נוסדה על ידי ארבעה יזמים, שרון פימה, עמית דרור, סיימון פריד ודגי בן-נון, בעלי רקע בחברות דפוס מהמובילות בעולם ובחברות טכנולוגיה.
- היום בבורסה: נייס תעלה, החוזים על האפס; הסנטימנט החיובי צפוי להימשך
- אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- "אי אפשר לעלות 20%-30% בשנה, זה ייגמר בתיקון״
ננו דיימנשן משתמשת בטכנולוגיה חדשנית וייחודית המשלבת בין שלוש טכנולוגיות: הזרקת דיו (INKJET), הדפסת 3D וננוטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שימוש בדיו מוליך לטובת הדפסת מוליכים חשמליים וכרטיסי PCB. תוך אינטגרציה של טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, ננו דיימנשן מפתחת מדפסת תלת-מימד ייחודית וחדשנית, המדפיסה מעגל מודפס אלקטרוני (כרטיס PCB) רב-שכבתי, וכן פועלת החברה למכירת ננו-דיו מוליך לתחומים נוספים בשוק האלקטרוניקה.
- 5.ארז 01/06/2015 11:51הגב לתגובה זולהיזהר - עד שיגיעו למכירות יקח שנים. - באמת דור העתיד אבל בנתיים קצת נסחפים פה... המשקיעים יממנו ויממנו את החברה .
- 4.ארי 01/06/2015 11:45הגב לתגובה זוהמניה הולכת למימוש עמוק לפחות עד ל-500. ראו הוזהרתם
- 3.אופטימי 01/06/2015 11:34הגב לתגובה זוללא ספק מדובר במניה שצריכה להיות בכל תיק...
- 2.משקיע 01/06/2015 11:31הגב לתגובה זוhttps://stocker.co.il/profile/1474-comp235
- 1.ננו דיימנשן 01/06/2015 11:30הגב לתגובה זוהם הורידו את שווי המנייה בכ 20%, על הפנים.. אני מכרתי היום, להתראות ב 500
- איפה יש חברה שמגייסת כזה סכום במניות חסומות (ל"ת)כמה שאתה דביל 01/06/2015 11:46הגב לתגובה זו
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה 0% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל
אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה
קבוצת אלקטרה אלקטרה 0% , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.
לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.
220 שערים בשלוש טבעות
הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.
מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.
- בשורה ירוקה: יוזמה להקמת מתקן ראשון בישראל לייצור אנרגיה מפסולת
- רמ"י משיקה מכרז בלהבים: 254 מגרשים לחיילי מילואים ולנכי צה"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת
גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.
