אורי אבן עוזב את הצנרת; אמיר שואן מצטרף מידיעות אחרונות
אמיר שואן, כתב התחקירים של מוסף 'שבעה ימים' בידיעות אחרונות עוזב את העיתון אחרי 15 שנה, ומצטרף למערכת התכנית 'הצנרת' ברשת 13 – כך נודע לאייס. שואן יחליף את אורי אבן, מעורכי התכנית שעזב אותה אחרי 8 שנים ועובר לשמש בתפקיד תוכן בהפקת האירוויזיון בכאן 11.
שואן ישמש כמשנה לעורך אדם שפיר ואחראי על התחקירים בתכנית. הוא החל את דרכו ברשת המקומונים של ידיעות תקשורת ב-2003, ולאחר 4 שנים עבר למוסף הדגל של העיתון בו פרסם מאות תחקירים ב-11 השנים האחרונות. בין השאר פרסם תחקיר שהביא לסגירת חוות מזור, תחקיר שחשף את ניסויי הקופים במכון ויצמן והביא לביטולם, תחקיר על הרוכשים המסתוריים של ציורי עליזה אולמרט וקשריהם לבעלה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ותחקיר שחשף לראשונה את ניגודי העניינים של עו"ד דוד שמרון, 6 שנים לפני חשיפת פרשת הצוללות בחדשות עשר.
שואן אישר את הפרטים, ומסר: "ידיעות אחרונות היה לי כבית שני ב-15 השנים האחרונות. אני מודה לעורך המוסף גדי בלום, לעורך הראשי לשעבר רון ירון ולעורך הנוכחי נטע ליבנה על האתגרים הרבים והזכות שהייתה לי לכתוב בעיתון. אני מצפה לעבודה עם לרר וצוות הצנרת ומקווה להמשיך לעשות איתם מהפכות בחברה הישראלית ולהיות עם אלו שקולם לא נשמע".
- 4.אמיר כתב ממחזר כתבות 26/11/2018 23:08הגב לתגובה זותחקירן? מצחיק
- 3.מי שיכול בורח מידיעות? (ל"ת)פוליצר 26/11/2018 16:33הגב לתגובה זו
- 2.ממחזר כתבות מאתרי אינטרנט (ל"ת)אמיר שואן בדיחה 26/11/2018 13:46הגב לתגובה זו
- אלי מאירוף 27/11/2018 05:20הגב לתגובה זויצא לי לעבוד איתו ואני עוקב אחריו כבר הרבה שנים. עיתונאי חרוץ מאד.
- 1.דנה 26/11/2018 12:16הגב לתגובה זורגינה עוברת עכשיו לגוזי ואמור להחליף אותה פיטוסי. חבר'ה, מי האנשים האלו בכלל? אתם מציינים שמות שלא אומרים כלום לאף אחד. אז עברו/עזהו/נטשו ---- את מי זה מעניין בדיוק?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
