יבגני זרובינסקי
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יבגני זרובינסקי
פרסום ראשון

מסתמן: זרובינסקי יהיה יועץ אסטרטגיה דיגיטלית ל'רשת'

כוכב הרשת יבגני זרובינסקי עשוי לשמש כיועץ דיגיטל וסושייאל ב'רשת', לקראת המעבר של הזכיינית ל-7 ימי שידור, דבר שיגדיל משמעותית גם את הפעילות ברשתות החברתיות
אלכסנדר כץ | (11)

האם יבגני זרובינסקי בדרך לזכיינית רשת? לאייס נודע כי בין הצדדים החלו מגעים לצירופו של כוכב הרשת בתפקיד יועץ אסטרטגיה דיגיטלית. ככל הידוע מדובר על מגעים ראשוניים בלבד וטרם נחתם חוזה בין הצדדים. 

 

חטיבת הדיגיטל של רשת נערכת אף היא לקראת המעבר ל-7 ימי שידור. לפני כ-3 חודשים מונתה מיכל לוצקי לסמנכ"ל הדיגיטל במקומו של דובב גולדשטיין, והיא זו שאמורה להתוות את דרכו של אתר רשת, כמו גם כל ההתנהלות הדיגיטלית והחברתית של הזכיינית. כפי שפורסם באייס, אחד המועמדים לערוך את האתר הוא שי גולדן

לאורך השנים מנסה רשת להיאבק בזירה הדיגיטלית מול mako של קשת ופורטלי החדשות וואלה ו-ynet, והתוצאות שנויות במחלוקת. בניגוד ל-3 האתרים המוזכרים, זה של רשת מתמחה הרבה יותר בלייף-סטייל ובידור, ובעיקרו מתבסס על תכני הזכיינית. לאורך השנים הוא סבל מחולשה, אבל גורם מספר כי כעת הוא נחשב לאחר מ-4 האתרים הישראלים המובילים, תלוי בחוזק של תכנית הזכיינית המשודרים באותה עת בזכיינית בטלוויזיה.

 

האתר גם עשוי לקבל חיזוק בזכות המעבר לזכיינית של האח הגדול - מותג טלוויזיוני ודיגיטלי עוצמתי. מותג כזה יוצר הרבה שיח ברשתות החברתיות, ובכלל – מעבר ל-7 ימי שידור יוסיף עוד תכנים שאמורים לזכות ל"תרגום" גם לפעילות סושייאל. בדיוק לשם כך אפשר להעריך מדוע נוצר הקשר עם זרובינסקי.

 

זרובינסקי הוא אחד מכוכבי הרשת הגדולים בישראל עם 230 אלף עוקבים בפייסבוק, 195 אלף חברים באינסטגרם ו-10,300 עוקבים בטוויטר. הוא מפרסם פוסטים הומוריסטיים, אבל גם לא כאלה פוליטיים הנוטים לכיוון ימין, כמו גם לקח חלק בסרטונים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן. רדיו חיפה הכתיר אותו לפני כשנה כ"מותג הרשת החזק במדינה", והגולשים קבעו בטקס פרסי עכבר העיר כי הוא "אושיית הרשת של השנה". בדיוק היום נבחר זרובינסקי לכוכב הרשת של השנה, על פי תחנות הרדיו האזוריות רדיו תל אביב, רדיו דרוםרדיו חיפה ורדיו גלי ישראל - כך על פי פרסום באתר מזבלה.

על הדרך הוא גם השתתף בתפקידי אורח בסדרות שנות ה-80 ושותפים, והוא גם הבעלים של פורטל האקטואליה קריות באינטרנט אותו הקים לפני 15 שנה, ונחשב לאחד האתרים המקומיים העצמאיים החזקים באינטרנט. הוא גם מגיש פינות בתכניות רדיו ולוקח חלק בפאנלים בטלוויזיה. 

 

יבגני זרובינסקי סירב להגיב. 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    איתי 01/10/2017 14:24
    הגב לתגובה זו
    איך זה מתיישב עם הקו הפוליטי של זכייניות ערוץ 2?
  • 9.
    סאני 01/10/2017 12:45
    הגב לתגובה זו
    מעניין איך הבלוף ייצא לפועל כשיבינו שלא הוא יוצר את התוכן, אלא יוצרי הרשת האמיתיים (אביחי בראל, נועם פתחי, אבנר רסל, יותם זמרי, עידן ניידיץ...). "בהצלחה" לרשת. חחחחח
  • איציק 01/12/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
    חיה בסרט
  • 8.
    מיכאל שוורץ 04/09/2017 23:45
    הגב לתגובה זו
    לא יודע כמה הכישרון שלו יוכל לעזור לערוץ הזה
  • 7.
    אין ספק שאחד המוכשרים ברשת שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    שי מיכאל 04/09/2017 19:15
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אחרי חמש דקות הוא יעזוב (ל"ת)
    מצחיק 04/09/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גיא 04/09/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שיבגני אחד המוכשרים בתחום ואין היום מישהו שלא מכיר אותו בזכות עבודתו בפייסבוק
  • 4.
    יודע הכל 03/09/2017 17:33
    הגב לתגובה זו
    מי שחושב שלהביא עם ידוענים מבחוץ כפתרון לא באמת מבין מה הבעיה באתר רשת. המנהלים שם עובדים כמו בתקופת האבן חושבים שהם להביא שם מבחוץ יפתור את הבעיה. במילה אחת חמורים. מנכל אחד הולך מנכל אחר בא ואף אחד לא מבין שהפתרון מתחת לאף
  • 3.
    מה שמה 03/09/2017 15:59
    הגב לתגובה זו
    שום דבר לא יציל את האתר פח שלהם.. עלובים
  • 2.
    מיכל קורן 03/09/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    חחח
  • 1.
    מלךךךךך (ל"ת)
    אביהו 03/09/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.