הרשימו גם את אבי כץ: תלמידי 'מנשר לאמנות' הציגו קמפיין פרסום לקופיקס

תחת הדרכתו של כרמל אבוזלף, תלמידי מנשר לאמנות קיבלו את קופיקס כתרגיל בפרסום, והצליחו לספק עבודות מרשימות שעתידות להגיע גם לסניפים
משה בנימין | (5)

תחת הדרכתו של הפרסומאי והארט דיירקטור כרמל אבוזלף, מספקים תלמידי שנה ג-ד' במחלקה לתקשורת חזותית במנשר לאמנות, מספר עבודות מרשימות שנעשו עבור קופיקס במסגרת תרגיל שהיה עבורם התנסות ראשונית בפרסום.

לדברי המרצה כרמל אבוזלף: "זו השנה הראשונה שאני מלמד וכשעמית טריינין (ראש המחלקה לתקשורת חזותית במנשר, מ"ב) ומנשר הציעו לי לבוא ללמד, הגישה שלי הייתה "איך הופכים שיעור פרסום לפרסום?" - ובעיניי המהות היא - אם יש עבודות שאפשר לייצר איתן דיבור ושיח מחוץ לכתלי המוסד האקדמי - זה כל הרעיון. אם האנשים שמסיימים עכשיו, יצאו החוצה עם תיק עבודות, והתעשייה גם תיחשף לשם שלהם לפני שבכלל סיימו אז זה כיף - אפילו יותר מלראות עבודות שלי".

יש לציין, כי העבודות של הסטודנטים בקורס שנקרא "מהארד סייל לארט סייל" נראות מרשימות יחסית, למי שעבורם מדובר בהתנסות פרסומית ראשונה. מי שבנוסף הורשם מאיכות העבודות הוא מייסד קופיקס אבי כץ שראה את העבודות בתיווך משרד יחסי הציבור של הרשת. התגובה החיובית של כץ עשויה להוביל את העבודות להיות מוצגות בסניפי הרשת במה שיעניק לסטודנטים את במה ציבורית.

העבודה של אדם בניעודה: Fresh coffe, revolutionary price

העבודה של חן זוהר: "הרשו לעצמכם יותר כי על קפה כבר חסכתם"

העבודה של דנה סוריה

העבודה של איתי סופטי: Drink Responsibly

העבודה של מעיין דותן: "ההרגל הקבוע שלך"

העבודה של ניר עבדת: ש"י עגנון/יצחק בן צבי/משה שרת

העבודה של ניר מיימון: "בדרך לרומא חוסכים בקופיקס"

העבודה של נגה אילני: Be Large

העבודה של עודד אוליגון: "אתה רואה מצוין"

העבודה של אור כהן: Fix you all night

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    פרסומאי 02/04/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    אהבתי את העבודה של נגה אילני היא קונספטואלית ומדברת על התועלות היותר סמויות שמעבר לזה שזה חיסכון זה מאפשר לך להיות לארג' כל היתר לא מייצר לצרכן תועלות נוספות מעבר למה שהוא כבר ממש יודע
  • 4.
    תזוזות בקרנף 24/03/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    כרמל כרמל כרמל כרמל כרמל כרמל עבודות ברמה נוראית אפילו לסטודנטים כרמל תתבייש לך!!!!
  • 3.
    ג'וני חסון 24/03/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    עבודות ח-ל-ש-ו-ת-! חבל. חבל שיצאו לשוק ככה כי הם יהיו לא יותר מביצועיסטים טובים.
  • 2.
    רעידות בענף 23/03/2014 21:42
    הגב לתגובה זו
    והפעם אני עושה לעצמי יחצ על חשבון הסטודנטים שלי
  • 1.
    בלה פחמן 23/03/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
    רלוונטי מתמיד, ענייני כתמיד ואפקטיבי לתמיד אני מוחאה כף אל כף, שומעים?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״