25 שנה ל'מוטו': 'מוטו תקשורת' תציין שנתיים למותו של מייסד המגזין טל שביט
קבוצת מוטו תקשורת מציינת בימים אלו 25 שנה להקמת מגזין האב של הקבוצה, עם 300 גיליונות. לצד השמחה בחגיגה זו, בקבוצה מציינים שנתיים למותו של מייסד 'מוטו' של טל שביט ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים.
במשך השנים, חברת 'מוטו תקשורת' התרחבה ורכשה 16 מגזינים שונים, והפכה לקבוצת המגזינים הגדולה בישראל. כעת תוציא הקבוצה לאור גיליון מיוחד שיוקדש לשביט, שיכלול ראיונות עם כל כותבי, עורכי וצלמי המגזין לדורותיו, את השערים והכתבות הנבחרים שלו וכן מבחנים מיוחדים של אופנועי וקטנועי 300 סמ"ק.
שביט, בן 55 במותו, נכנס לעולם עיתונות הרכב מ-1983, כשכתב עבור המגזין 'טורבו' ולאחר מכן ב'אוטו'. בתחילת 1988 היה ממקימי 'מוטו' ושימש כעורכו עד 1996. בתחילת שנות ה-2000 החל לכתוב על מכוניות, והגיש את תכנית הטלוויזיה 'אוטו בראש'. בהמשך הקים את אתר האינטרנט של 'אוטו'. ב-2009 הצטרף שביט למאבק להורדת תעריפי הביטוח, ובעקבות כך חזר לכתוב על אופנועים, בין היתר כפרילנס בערוץ הרכב ב-ynet. בהלווייתו השתתפו 1,500 אופנוענים.
גיא בן ברק ערך את 'מוטו' בשנים 1999-2009. הוא אחראי על הכפולה לזכרו שביט: "טל אהב ולימד אותי שוב ושוב דרך השטויות שעשיתי בלי סוף כאילו הייתי בנו. אנחנו רכבנו המון, שוחחנו המון, טל איפס אותי ותכנת מחדש, הוריש לי מטען אינסופי של ידע ויותר מכך - את הקוד הגנטי של האופנועים, של עיתונאי האופנועים וזה נשאר איתי לנצח. אני עדיין מצפה לראות את הראש המזוקן והממושקף מציץ מעל כתפי במסך המחשב. זה כבר לא יקרה יותר ואני עצוב".
"מגזין מוטו הפך בשנים האחרונות לנכס צאן ברזל בקרב קהילת הרוכבים ההולכת וגדלה בישראל", אמר סגן העורך הראשי של 'מוטו תקשורת', תני גולדשטיין. "אנו רואים את השפעתו על השיח הציבורי וקהילת האופנוענים, הן בעליה המתמדת במספר המנויים למגזין מדיי חודש והן בכמות הגולשים באתר 'מוטו'. אנו פועלים כל העת להביא לקוראי המגזין את הכתבות, הראיונות, החידושים והעדכונים החמים ביותר מהעולם המוטורי, תוך הקפדה על סיקור מגוון רחב של תחומים".
- 1.מ 05/03/2013 12:41הגב לתגובה זואגדה בחייו ובמותו, הותיר אחריו מסורת מצילת חיים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
