25 שנה ל'מוטו': 'מוטו תקשורת' תציין שנתיים למותו של מייסד המגזין טל שביט
קבוצת מוטו תקשורת מציינת בימים אלו 25 שנה להקמת מגזין האב של הקבוצה, עם 300 גיליונות. לצד השמחה בחגיגה זו, בקבוצה מציינים שנתיים למותו של מייסד 'מוטו' של טל שביט ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים.
במשך השנים, חברת 'מוטו תקשורת' התרחבה ורכשה 16 מגזינים שונים, והפכה לקבוצת המגזינים הגדולה בישראל. כעת תוציא הקבוצה לאור גיליון מיוחד שיוקדש לשביט, שיכלול ראיונות עם כל כותבי, עורכי וצלמי המגזין לדורותיו, את השערים והכתבות הנבחרים שלו וכן מבחנים מיוחדים של אופנועי וקטנועי 300 סמ"ק.
שביט, בן 55 במותו, נכנס לעולם עיתונות הרכב מ-1983, כשכתב עבור המגזין 'טורבו' ולאחר מכן ב'אוטו'. בתחילת 1988 היה ממקימי 'מוטו' ושימש כעורכו עד 1996. בתחילת שנות ה-2000 החל לכתוב על מכוניות, והגיש את תכנית הטלוויזיה 'אוטו בראש'. בהמשך הקים את אתר האינטרנט של 'אוטו'. ב-2009 הצטרף שביט למאבק להורדת תעריפי הביטוח, ובעקבות כך חזר לכתוב על אופנועים, בין היתר כפרילנס בערוץ הרכב ב-ynet. בהלווייתו השתתפו 1,500 אופנוענים.
גיא בן ברק ערך את 'מוטו' בשנים 1999-2009. הוא אחראי על הכפולה לזכרו שביט: "טל אהב ולימד אותי שוב ושוב דרך השטויות שעשיתי בלי סוף כאילו הייתי בנו. אנחנו רכבנו המון, שוחחנו המון, טל איפס אותי ותכנת מחדש, הוריש לי מטען אינסופי של ידע ויותר מכך - את הקוד הגנטי של האופנועים, של עיתונאי האופנועים וזה נשאר איתי לנצח. אני עדיין מצפה לראות את הראש המזוקן והממושקף מציץ מעל כתפי במסך המחשב. זה כבר לא יקרה יותר ואני עצוב".
"מגזין מוטו הפך בשנים האחרונות לנכס צאן ברזל בקרב קהילת הרוכבים ההולכת וגדלה בישראל", אמר סגן העורך הראשי של 'מוטו תקשורת', תני גולדשטיין. "אנו רואים את השפעתו על השיח הציבורי וקהילת האופנוענים, הן בעליה המתמדת במספר המנויים למגזין מדיי חודש והן בכמות הגולשים באתר 'מוטו'. אנו פועלים כל העת להביא לקוראי המגזין את הכתבות, הראיונות, החידושים והעדכונים החמים ביותר מהעולם המוטורי, תוך הקפדה על סיקור מגוון רחב של תחומים".
- 1.מ 05/03/2013 12:41הגב לתגובה זואגדה בחייו ובמותו, הותיר אחריו מסורת מצילת חיים.
 
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף בראש כל רצועות השידור
כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11
לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010
 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג. 
פריים טיים
 בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה,
 עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד. 
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
 - חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
