אמזון לוקחת צעד אחורה בתחום ההפצה של תרופות

ע"פ הדיווחים בעיתונות האמריקנית, ענקית הקמעונאות לוקחת צעד אחורה בתחום שיווק התרופות, צעד שעורר חשש מוקדם יותר השנה
ג'ף בזוס, צילום: AFP
ענקית הקמעונאות אמזון (סימול:AMZN) תוותר ככל הנראה על האפשרות למכור ולהפיץ תרופות לבתי החולים בארה"ב, אפשרות שנשקלה בשנה האחרונה ועוררה לא מעט חששות אצל החברות בתחום, כך עולה הערב מדיווח ברשת החדשות cnbc. במקום זאת, החברה תתמקד במכירה של מוצרים רפואיים פחות רגישים.
שינוי האסטרטגיה של החברה מגיע לאחר שאמזון לא הצליחה לשכנע את בתי החולים הגדולים לשנות את תהליך הקניה המסורתי שלהם, שמורכב בדר"כ ממספר מתווכים נאמנים אחד לשני. הצעד מדגים את האתגרים של כניסה לתחום הרפואה ושיווק התרופות, אפילו עבור חברה גדולה כמו אמזון.
לפי הדיווח הערב, החברה תמשיך לחקור פרויקטים אחרים בתחום הבריאות באמצעות צוותים שונים ברחבי החברה, כולל Alexa ואת צוות חשאי גרנד אתגר, המכונה לעתים "1492."
 
נזכיר כי בתחילת השנה גרמו הדיווחים על כניסה של אמזון לתחום לירידות חדות במניות הפארמה הישראליות (לכתבה המלאה), אך נראה כי הערב כי ההתקפלות של אמזון איננה מעוררת חדוות קניות מיוחדת בסקטור.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דווקא cvsמגיבה יפה להודעה (ל"ת)
    Zozo 16/04/2018 20:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור