איתן צ'יטיאט מונה לסמנכ"ל קריאטיב ב- TBWA Digital
איתן צ'יטיאט מונה לסמנכ"ל קריאטיב ב- TBWA Digital . במסגרת תפקידו יהיה אמון צי'טיאט על ניהול כלל פעילויות הקריאטיב המובילים את הקמפיינים של לקוחות החברה.
צ'יטיאט, בעל BA בספרות אנגלית ו- MA בשיווק ופרסום, צבר את ניסיונו במשרדים Arnold Worldwide בבוסטון, Ogilvy& Mather בניו יורק, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל קריאטיב בסוכנות הדיגיטל של BBDO בניו יורק. במהלך הקריירה הוביל איתן מהלכים עטורי פרסים וקמפיינים חוצי מדיות ללקוחות כגון Volkswagen, AT&T, American Express, DHL, Target ועוד.
איתן צ'יטיאט: "מותג חזק הוא כזה שאפשר להציגו בדרך קריאטיבית מרתקת ורלוונטית לצרכן, ושייצר דיאלוג עם הלקוח. אחרי הכל מערכת יחסים טובה בנויה על דיאלוג. בימינו המדיה הדיגיטלית היא מגרש מדהים לניהול מערכת יחסים מול לקוח. אני מלא התרגשות מההצטרפות ל- TBWADIGITAL ומהאפשרות לייצר תוצרים מעולים עבור לקוחותינו".
גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "איתן הגיע אלינו לאחר שרכש נסיון רב בניהול קריאטיב למותגים בינלאומיים ברחבי העולם, בתחומי הדיגיטאל והמדיה המסורתית. אני בטוח שהשילוב בין הכישרון והניסיון של איתן לבין החזון והיכולות של TBWADIGITAL יתרום רבות ליצירת מהלכים חוצי גבולות עבור לקוחות החברה".
TBWA Digital הוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם More Interactive. בשנת 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מחברת More Interactive באמצעות נציגותה בארץ, משרד הפרסום יהושעTBWA.
בחברה מועסקים 55 עובדים והיא מונה 6 יחידות שונות: פרסום, פיתוח אתרים, שיווק במנועי חיפוש (SEO&SEM), שיווק ברשתות חברתיות, באז ותוכן שיווקי.