איתן צ'יטיאט מונה לסמנכ"ל קריאטיב ב- TBWA Digital
איתן צ'יטיאט מונה לסמנכ"ל קריאטיב ב- TBWA Digital . במסגרת תפקידו יהיה אמון צי'טיאט על ניהול כלל פעילויות הקריאטיב המובילים את הקמפיינים של לקוחות החברה.
צ'יטיאט, בעל BA בספרות אנגלית ו- MA בשיווק ופרסום, צבר את ניסיונו במשרדים Arnold Worldwide בבוסטון, Ogilvy& Mather בניו יורק, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל קריאטיב בסוכנות הדיגיטל של BBDO בניו יורק. במהלך הקריירה הוביל איתן מהלכים עטורי פרסים וקמפיינים חוצי מדיות ללקוחות כגון Volkswagen, AT&T, American Express, DHL, Target ועוד.
איתן צ'יטיאט: "מותג חזק הוא כזה שאפשר להציגו בדרך קריאטיבית מרתקת ורלוונטית לצרכן, ושייצר דיאלוג עם הלקוח. אחרי הכל מערכת יחסים טובה בנויה על דיאלוג. בימינו המדיה הדיגיטלית היא מגרש מדהים לניהול מערכת יחסים מול לקוח. אני מלא התרגשות מההצטרפות ל- TBWADIGITAL ומהאפשרות לייצר תוצרים מעולים עבור לקוחותינו".
גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "איתן הגיע אלינו לאחר שרכש נסיון רב בניהול קריאטיב למותגים בינלאומיים ברחבי העולם, בתחומי הדיגיטאל והמדיה המסורתית. אני בטוח שהשילוב בין הכישרון והניסיון של איתן לבין החזון והיכולות של TBWADIGITAL יתרום רבות ליצירת מהלכים חוצי גבולות עבור לקוחות החברה".
TBWA Digital הוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם More Interactive. בשנת 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מחברת More Interactive באמצעות נציגותה בארץ, משרד הפרסום יהושעTBWA.

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.