המהדורה המוגבלת של לאומי-קארד - POP UP ב-4 מיליון שקל
חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד חוצה את הקווים מהפיננסים לקמעונאות ומשיקה חנות Pop-Up בהשקעה של 4 מיליון שקל בה יוצגו מוצרים יחודיים במהדורות מוגבלות (Special Edition) ע"י עשר הרשתות הארציות השותפות בתוכנית הנאמנות של לאומי קארד.
המהלך השיווקי המעניין בו יוצאת לאומי קארד יתקיים בחודש מאי ויקרא "לאומי קארד Store". החנות תפתח בהשקעה של 2 מיליון שקל, תהיה פתוחה לשבועיים וחצי ותמוקם בנמל ת"א.
במקביל תצא החברה עם מסע פרסום בהיקף 2 מיליון שקל לצד פעילות ברשת: פתיחת כרטיס ברשת החברתית Facebook אשר ילווה את פעילות החנות, ויעדכן בדבר המוצרים וההנחות השונות . מועדי פתיחת החנות 6/5/08 – 24/5/08
חנויות Pop-Up הינן חנויות מותג שצצות בהתראה קצרה לתקופת זמן מוגבלת של ימים עד שבועות במיקום אסטרטגי. בישראל זו תהיה הפעם הראשונה בה חברה מתחום הפיננסים, שמוצריה כמעט ואינם מוחשיים, פותחת חנות Pop-Up מתוך מטרה ליצור עם קהל לקוחותיה ולקוחות פוטנציאליים מגע בלתי אמצעי במגרש משחקים חדש ובלתי צפוי.
ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק של לאומי קארד: "לאומי קארד עשתה בשנים האחרונות מאמצים גדולים להעניק ללקוחותיה ערך מוסף במסגרת השימוש באמצעי התשלום שלנו, יחד עם זאת, המפגשים הישירים עם לקוחותינו היו מועטים ושוחחנו עמם בעיקר דרך אתר האינטרנט, הטלפון והדואר".
"כמו כל מותג שרוצה להתקרב עוד יותר אל לקוחותיו, אנו רואים בחנות ה-Pop Up הזדמנות להפגיש אותם עם החברה, תחת אותם ערכים, אך באופן בלתי אמצעי ובמסגרת חוויה שונה מזו שאנו מציעים ביומיום".
הרשתות שייטלו חלק ב"לאומי קארד Store", הן פוקס, סטימצקי, ספורט ורטהיימר, אופטיקנה, גלי, סולוג, ללין, איסתא, ישרוטל וקפה ג'ו. כל אחת מהרשתות תקבל שטח תצוגה בתוך המתחם המעוצב של החנות בו היא תציג לצד המוצר הייחודי גם שורה ממגוון מוצריה הקיים.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
