המהדורה המוגבלת של לאומי-קארד - POP UP ב-4 מיליון שקל
חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד חוצה את הקווים מהפיננסים לקמעונאות ומשיקה חנות Pop-Up בהשקעה של 4 מיליון שקל בה יוצגו מוצרים יחודיים במהדורות מוגבלות (Special Edition) ע"י עשר הרשתות הארציות השותפות בתוכנית הנאמנות של לאומי קארד.
המהלך השיווקי המעניין בו יוצאת לאומי קארד יתקיים בחודש מאי ויקרא "לאומי קארד Store". החנות תפתח בהשקעה של 2 מיליון שקל, תהיה פתוחה לשבועיים וחצי ותמוקם בנמל ת"א.
במקביל תצא החברה עם מסע פרסום בהיקף 2 מיליון שקל לצד פעילות ברשת: פתיחת כרטיס ברשת החברתית Facebook אשר ילווה את פעילות החנות, ויעדכן בדבר המוצרים וההנחות השונות . מועדי פתיחת החנות 6/5/08 – 24/5/08
חנויות Pop-Up הינן חנויות מותג שצצות בהתראה קצרה לתקופת זמן מוגבלת של ימים עד שבועות במיקום אסטרטגי. בישראל זו תהיה הפעם הראשונה בה חברה מתחום הפיננסים, שמוצריה כמעט ואינם מוחשיים, פותחת חנות Pop-Up מתוך מטרה ליצור עם קהל לקוחותיה ולקוחות פוטנציאליים מגע בלתי אמצעי במגרש משחקים חדש ובלתי צפוי.
ורדית גונדטר, סמנכ"ל השיווק של לאומי קארד: "לאומי קארד עשתה בשנים האחרונות מאמצים גדולים להעניק ללקוחותיה ערך מוסף במסגרת השימוש באמצעי התשלום שלנו, יחד עם זאת, המפגשים הישירים עם לקוחותינו היו מועטים ושוחחנו עמם בעיקר דרך אתר האינטרנט, הטלפון והדואר".
"כמו כל מותג שרוצה להתקרב עוד יותר אל לקוחותיו, אנו רואים בחנות ה-Pop Up הזדמנות להפגיש אותם עם החברה, תחת אותם ערכים, אך באופן בלתי אמצעי ובמסגרת חוויה שונה מזו שאנו מציעים ביומיום".
הרשתות שייטלו חלק ב"לאומי קארד Store", הן פוקס, סטימצקי, ספורט ורטהיימר, אופטיקנה, גלי, סולוג, ללין, איסתא, ישרוטל וקפה ג'ו. כל אחת מהרשתות תקבל שטח תצוגה בתוך המתחם המעוצב של החנות בו היא תציג לצד המוצר הייחודי גם שורה ממגוון מוצריה הקיים.
פוקס תייצר חולצת T מעוצבת עם הדפסים מיוחדים, סטימצקי תציע מארז של 6 ספרים במחיר מיוחד (כל אחד יוכל לבחור את ששת הספרים האהובים עליו מתוך 60 הספרים הנמכרים בישראל), ספורט ורטהיימר תציע אופניים מיוחדות שלא ניתן להשיג בישראל, אופטיקנה עיצבה תכשיט להחזקת משקפיים ועוד.