ג'ילי STARRAY EM-i הפלאג אין הראשון תחת מותג ג'ילי בישראל. צילום יצרןפרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל תשיק בשבועות בישראל את הג'ילי STARRAY EM-i קרוסאובר עם הנעת פלאג אין, וקוראי ביזפורטל הם הראשונים להתעדכן. השקת הדגם בישראל צפויה עוד בשנת 2025.
עד עתה דגמי ג'ילי בישראל היו חשמליים מלאים, וה STARRAY EM-i יהיה הדגם הראשון תחת מותג ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד בשוק הישראלי.
כתלות במחיר, ל STARRAY פוטנציאל להיות להיט.
ג'ילי מענקיות הרכב הסיניות משווקת בישראל מספר מותגים - ג'ילי כמובן, ובנוסף מותגים בבעלות הקונצרן דוגמת וולוו, פולסטאר, זיקר, סמארט, ולינק & קו, המיוצגים על ידי יבואנים מקומיים שונים.
עד עתה תחת מותג ג'ילי שווקו שני דגמים חשמליים - הג'יאומטרי C מהחשמליות המודרניות הראשונות בישראל, אותה החליפה הג'ילי EX5.
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל נערכת להשקת הג'ילי STARRAY EM-i. ה STARRAY EM-i יהיה הרכב הראשון בישראל של ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד, ויעניק לג'ילי דריסת רגל בסגמנט הכי לוהט היום, קרוסאוברים C-SUV עם הנעת פלאג אין, בוא היא לא נמצאת היום. בסגמנט זה מככבים היום הג'אקו 7 פלאג אין הייבריד שהוא הרכב הנמכר ביותר בישראל מתחילת 2025, הצ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד ולציגו הטיגו 8 פלאג אין עם שבעה מקומות. בימים הקרובים גם BYD מצטרפת לתחרות על לב הלקוח עם ה BYD Sealion 5 שגם הוא עם הנעת פלאג אין הייבריד.
ה STARRAY EM-i הוא כאמור קרוסאובר בסגמנט C-SUV המזכיר בעיצובו את הג'ילי EX5 החשמלי, אך עם עיצוב מעט יותר מתקדם.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- ג'ילי EX5 - קרוסאובר חשמלי ראוי במחיר אטרקטיבי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים של ה STARRAY EM-i נמצאים בחלק העליון של הקטגוריה עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר.
נתונים רשמיים ל STARRAY EM-i כפי שישווק בישראל עדיין אין לנו, אולם ממה שאנחנו למדים מנתוני היצרן אזי ה STARRAY EM-i עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ללא טורבו המפיק 98 כ"ס ומומנט של 12.7 קג"מ יחד עם מנוע חשמלי המפיק 215 כ"ס ומומנט של 26.7 קג"מ. אין בשלב זה נתונים משולבים של הספק או מומנט.
- דאצ'יה ביגסטר - הכי גדול של דאצ'יה
- מס הקנייה על רכבים חשמליים צפוי לעלות
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- משלוש יוצא אחד - פרימיום חשמלי סיני
ה STARRAY EM-i הוא כאמור פלאג אין הייבריד, וככזה מצויד בסוללה בקיבולת של 18.4Kwh המעניקה לרכב טווח חשמלי טהור של 83 ק"מ בתקן WLTP. מיכל הדלק בקיבולת של 51 ליטר, והטווח המשלב בנזין וחשמל יחד יהיה כ 950 ק"מ. את הסוללה ניתן להטעין בטעינה איטית AC בהספק של עד 6.6Kw או בטעינה מהירה DC בהספק של עד 30Kw.
הביצועים של ה STARRAY EM-i טובים עם תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש ב 8.0 שניות, ומהירות מקסימלית של 170 קמ"ש.
ה STARRAY EM-i משווק בחו"ל במספר רמות גימור ואין טעם להיכנס להבדלים שכן מדובר בקונפיגורציה ייעודית לכל שוק ושוק. כן ניתן לומר כי לרכב שלושה מצבי נהיגה Pure לנהיגה חשמלית בלבד, Hybrid לשילוב שתי ההנעות ו – Power כשמו כן הוא.
נתון צריכת הדלק הרשמי של ה STARRAY EM-i בתקן המחייב WLTP נוקב במספר 2.4 ליטר ל 100 ק"מ, עם זאת חשוב לציין כי כמו כל רכב פלאג אין הייבריד, השימוש הנכון הוא להטעין את הרכב ככל שניתן, ואז מרבית הנסיעות הקצרות שהן צרכניות הדלק הבזבזניות יבוצעו תוך שימוש בסוללת הרכב ולא באמצעות שימוש בבנזין. נתון מעניין נוסף בו נוקבים בג'ילי מתייחס לייעלות הטרמית של מנוע הבנזין. בג'ילי נוקבים בנתון חסר תקדים של 46.5% של ניצול טרמי, כאשר בעבר הלא רחוק מנוע שהגיע לניצול של 30% נחשב ליעיל במיוחד.
בתחום האבזור ניתן לצפות לחישוקי ''18 או ''19 בהתאם לבחירת היבואן, יחידות תאורה ראשיות משולבות לד, לצד תאורת DRL לד. גג פנורמי עם וילון תלוי כבר ברמת הגימור וכך גם חלונות אחורים מושחרים. עוד נמצא ב STARRAY EM-i לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ''10.2, ומולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. תצוגה עילית HUD בגודל ''13.8 ומשטח טעינה אלחוטי תלויים ברמת הגימור ובאופן בו היבואן יגדיר את הרכב.
גם ב- STARRAY EM-i תשלב ג'ילי יכולות OTA לעדכוני תוכנה מרחוק, ללא צורך בכניסה למרכז שירות של החברה, וכן אפליקציה עימה ניתן יהיה לשלוט במרכיבים שונים של הרכב ולקבל מידע מגוון.
שני המרכיבים צפויים להיות זמינים ללקוחות גם בישראל.
בתחום הבטיחות מצוידת ה STARRAY EM-i בסט מלא וכולל של מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות דוגמת קרוז קונטרול אדפטיבי וחכם, בלימה אוטומטית, שמירה אקטיבית על נתיב, זיהוי תמרורים, ניטור נהג ועוד. אני צופה לציון אבזור בטיחות 7 או 8 המקסימלי.
אין לנו בשלב זה הערכה למחיר הרכב כאשר יושק בישראל, עם זאת בהינתן שהתחרות הגדולה שלו תהיה מכיוון ה BYD Sealion 5 שמחירו 167.0 אש"ח / 172.0 אש"ח, ובהינתן שבג'יאו מוביליטי ידעו לתמחר את ה EX5 מעט זול מהתחרות מבית BYD, ובמידה וה STARRAY EM-i יגיע לישראל בשתי רמות גימור, ניתן לצפון למחירים שבין 160.0 אש"ח ל 170.0 אש"ח. מחיר כניסה מתחת ל 160.0 אש"ח ייחשב למצויין ועשוי להביא את הג'ילי החדשה להיות להיט מכירות ב 2026.
מבטיחים לעקוב ולדווח ככל שיהיה מידע נוסף.
- 1.אלי 04/11/2025 23:11הגב לתגובה זומקווה שהיבואן באמת יתמחר את הרכב הזה בצורה הוגנת ולא חזירית כמו היבואנים האחרים.עד כה הרכבים בארץ של גילי אכן תומחרו דיי טובולכן נמכרו בכמויות יפות מאוד בארץ.נראה אם זה יהיה המצב גם אם הרכב פלאג אין הזה בארץ.
טורס היברידי. צילום רונן טופלברגטלקאר משיקה את KGM טורס ההיברידי - החל מ 175,000 ש"ח
טלקאר יבואנית דגמי KGM לישראל משיקה את הטורס ההיברידי במחיר של 180.0 אש"ח / 190.0 אש"ח עם הטבת השקה של 5000 ש"ח.
הטורס ההיברידי מהווה אלטרנטיבה למי שרוצה קרוסאובר חסכוני שאינו מתוצרת סין.
טלקאר יבואנית דגמי KGM (בעבר הרחוק סאנגיונג) החלה בשיווק ה KGM טורס ההיברידי. הטורס של KGM הוא קרוסאובר בסגמנט C-SUV הפופולרי מאוד, אולם הוא נבדל מעדר הקרוסאוברים השוטף את כבישי ישראל בזכות עיצוב שונה ורענן. עד עתה שווק הטורס עם מנוע טורבו בנזין בלבד, ועתה מצטרף אליו טורס היברידי עם הנעה היברידית אמיתית מתקדמת שפותחה בשיתוף BYD.
החידוש בטורס ההיברידי הוא כמובן מערכת ההנעה, המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 150 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי המפיק 177 כ"ס. מנוע הבנזין מפעיל גנרטור בהספק של 130 כ"ס המטעין את הסוללה.
שילוב המערכות מביא לכך שבמהירות נמוכה יעשה הטורס ההיברידי שימוש במנוע החשמלי. תחת עומס יכנס לפעולה הגנרטור שיספק אנרגיה לסוללה, ובמהירויות גבוהות יכנס לפעולה גם מנוע הבנזין, כך שבפועל קיימים תשעה שילובים שונים של הנעה. אם זה נראה לכם מורכב, הנהג לא צריך לעשות דבר אלא לתת למחשב הרכב לקבוע את צורת ההנעה הנכונה. עבור הנהג בחירת צורת ההנעה שקופה.
העיצוב החיצוני והפנימי של הטורס ההיברידי זהה לזה של מתיחת הפנים של הטורס, עם החזית המזוהה של דגמי KGM החדשים, וכך גם תא הנוסעים המשלב שני מסכי ''12.3, ותא נוסעים מרווח ונעים. המידות החיצוניות של הטורס לא השתנה עם אורך כולל של 4.7 מטר, רוחב של 1.89 מטר וגובה של 1.72 מטר. בסיס הגלגלים של הטורס עומד על נתון ממוצע של 2.68 מטר בלבד, אולם הודות לתכנון חכם של תא הנוסעים מתקבל תא נוסעים מרווח באופן מפתיע.
- טלקאר נכנסת לתחום הליסינג לפרטיים
- מוסו EV - נהיגה ראשונה בדגם ה'לייף סטייל' של KGM
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נפח תא המטען של הטורס עומד על 599 ליטר, ואם מקפלים את שורת המושבים השניה מתקבל נפח של 1662 ליטר.
דאצ'יה ביגסטר היברידי. צילום יואב פולסדאצ'יה ביגסטר - הכי גדול של דאצ'יה
הביגסטר של דאצ'יה הוא האח הגדול של הדאסטר, וחולק עימו את אותו DNA מחוספס שאנחנו כל כך אוהבים. הוא גם משווק עם גירסאות 4X4 עם תיבת הילוכים, או היברידיות אמיתיות אבל עם הנעה קדמית בלבד.
אהבנו: עיצוב, מרווח גחון, צריכת דלק בהיברידי, גירסאות 4X4 ידניות
פחות אהבנו: אבזור, אבזור בטיחות, ציוני EuroNcap, מחיר
ציון מסכם 4.1 בסולם פולס
דגם הביגסטר ( BIGSTER ) של דאצ'יה הוא הדגם הבכיר ביותר של יצרנית ה Low Cost לכאורה. ה'לכאורה' הוא מפני שבאירופה דגמי דאצ'יה פופולריים מאוד, על אף שאינם מושלמים. לדעת הלקוח האירופאי הם מספקים את התמורה הטובה ביותר לכספו. כלומר מיצוב החברה לא פוגע בביצועי המכירות, אולי אפילו תורם.
את הד'אציה דאסטר אנחנו מכירים כבר שנים, ולמען האמת גם אוהבים מאוד, בעיקר בגירסאות ה 4X4 הידניות.
ביולי האחרון השיקה פריסבי יבואנית דגמי דאצ'יה לישראל את הביגסטר, האח הגדול של הדאסטר, החולק עימו את אותו DNA של היצרנית.
| תעודת חובה | |
| קטגוריה | קרוסאובר – C-SUV , שטח קל |
| מימדים (מטר) | אורך 4.57 /רוחב 1.813
/גובה 1.705 /בסיס גלגלים 2.702 |
| מספר מושבים | חמישה |
| הנעה ותיבת הילוכים | 1.2 ליטר היברידי קל / ידני 4X4. 1.8 ליטר היברידי, קדמית 2X4 |
| הספק ומומנט | 130 כ"ס ו 23.5 קג"מ ב 1.2 ליטר. 155 כ"ס בהיברידי 1.8 ליטר |
| נפח מיכל דלק (ליטר) | 55 ליטר ב 1.2 / 50 ליטר ב 1.8 |
| צריכת דלק (משולב) ותקן | 16.7 ק"מ לליטר ב 1.2 / 21.7 ק"מ לליטר ב 1.8 ליטר. תקן יצרן |
| בטיחות | ציון איבזור בטיחות 3 באקספרשן,
4 באקספרשן פלוס, 5 בג'רני . שלושה כוכבים EuroNcap |
| מחיר | 170.0 אש"ח /
175.0 אש"ח / 185.0 אש"ח |
- דאצ’יה מנסה להחזיר את החשמלית אל העם
- דאצ'יה ביגסטר - האח הגדול של הדאסטר החל מ-170.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עיצוב חיצוני ופנימי
