פורסייט טסה 23% - "המערכת שלנו לא פחות ממושלמת"

המנכ"ל חיים סיבוני לקראת הכנס בלאס ווגאס על המערכת שצפויה להיחשף: "בבירור פריצת הדרך"
|
(18)
בורסה, צילום: Istock
מנייתה של חברת פורסייט -4.67% פורסייט 102 -4.67% פורסייט בסיס:107 פתיחה:105 גבוה:105.9 נמוך:101.5 תמורה:376,592 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמפתחת מערכות למניעת תאונות דרכים, מזנקת כעת ביותר מ-20% בבורסה בתל אביב, וזאת בהמשך לעליות חדות שרשמה אמש בוול סטריט על רקע הדיווחים על שיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה אינבידיה  (סימול:NVDA).
מניית פורסייט מרכזת מחזור של 12.5 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 3.4 מיליון שקל בלבד בחודש האחרון.
אינבידה (סימול:NVDA) נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום הרכב האוטונומי. אחת המתחרות הבולטות עבורה היא אינטל, שהסתערה על תחום הרכב האוטונומי כאשר הודיעה בחודש מרץ כי תרכוש את מובילאיי הישראלית לפי שווי של 15.3 מיליארד דולר. 
בתוך כך, פורסייט תציג היום לראשונה את מערכת הראייה הממוחשבת שלה QuadSight, המכוונת לשוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי, בתערוכת CES 2018 בלאס וגאס.
חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט: "אנו מאמינים שמערכת הראייה של הרכב צריכה להיות לא פחות ממושלמת. מערכת הראייה היא הבסיס החיוני לבטיחות הנוסעים, וראייה מושלמת בכל תנאי מזג אוויר ותאורה היא בבירור פריצת הדרך שיצרני הרכבים האוטונומיים צריכים על מנת לחזק את אמון הצרכנים ולהאיץ את תהליכי אימוץ הרכב האוטונומי".
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אז מה?
    משקיע 09/01/2018 17:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מוציאים עוד ועוד הודעות אך לא מוכרים אפילו לא מערכת אחת.
    סגור
  • 12.
    התיחסות החברה לידיעה מתבקשת מאתר המתימר
    הגולש 09/01/2018 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להיות מיקצועישום מילה במאיהועש מקום גם לדרישת הרשות לקבלת תגובה מהחברה
    סגור
  • 11.
    בהצלחה
    נסראללה 09/01/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נקווה שתהיה טובה ממוביליי והמדינה תרוויח עוד כמה מיליארדים שיושקעו בנכים ובפנסיונרים
    סגור
  • 10.
    לרוץ לקנות, לקראת רכישה, מדברים על 170% פרמייה בדילול
    אני 09/01/2018 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדילול 70% מהמניות.
    סגור
  • השתכנעתי ! קונה ! (ל"ת)
    דודי 10/01/2018 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    מדהים החברה הזו היא בוננזה
    דניאל 09/01/2018 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראו את קרוס של עופר היום.פוטנציאל עצום לתפוס מנניה במחירשלפני הסערה
    סגור
  • 8.
    יש היום 20 מיליון בלוטו
    לוטו 09/01/2018 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה השקעה בכרטיס לוטו פחות טובה מהשקעה בפורסייט? הלא אם המערכת היתה מושלמת כבר היו מצליחים להתחיל להציג מכירות. עד היום רק מדברים ומדברים, ועושים ניסוי בסין, ועוד ניסוי, ועוד ניסוי, אבל מכירות ורווחים? אין. לשלם 400 מיליון שקל שווי שוק על כרטיס לוטו זה לא מעט כסף. למה שלא יהיה 40 מיליון, עשירית מהיום, כדי שיהיה איזשהו סיכוי לאפסייד במקרה זכייה? (ועלולים גם לא לזכות ואז הלך כל הכסף, כמו בכרטיס לוטו שלא יזכה הערב) מישהו כאן היה מוציא 2 מיליון שקל היום בערב בשביל הצ'אנס לזכות ב 20? 46 שקל זה סביר.
    סגור
  • 7.
    המון פוטנציאל. שתמשיך ככה! (ל"ת)
    אילן ר 09/01/2018 13:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    99 אחוז של העוקצים בישראל נעשים עי מרוקאים הזהרו (ל"ת)
    קרוב של מירי סיבוני 09/01/2018 13:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    עוד חודש היא בשער 1800-2000
    גארי 09/01/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חברת אינבידיה עומדת לרכוש מניות של פורסייט בפרמיה גדולה מאוד ממחיר השוק היום גם לאחר העלייה היום של 20%
    סגור
  • על סמך מה אתה חושב ככה (ל"ת)
    משקיע נבון 10/01/2018 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואם הם לא יקנו?
    משקיע 10/01/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז המניה תרד לשער של 10 אגורות. זה לא יחס סיכון סיכוי טוב, וכדי שהמניה תהיה אטרקטיבית להימור אז השער שלה צריך להיות נמוך בהרבה.
    סגור
  • עוד סיבון ??
    SHOS 10/01/2018 06:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המסבן הזה לא מפסיק לקשקש והנייר רק יורד !!!!
    סגור
  • 4.
    אתה והמשפחה שלך תהיו הראשונים שיסעו ברכב המושלם עם
    בא 09/01/2018 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המערכת המערכת המושלמת שלכם ,בדרך לפגישה עם משאית לא מושלמת בכלל עם גלגלים ממוחזרים .
    סגור
  • 3.
    אז עכשיו ממציאים מכונית ללא נהג ,מה שהם לא יודעים שכבר
    בא 09/01/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש דבר כזה , זה ניקרא..............נהגת .
    סגור
  • 2.
    כתבתי ביום ראשון לקנות
    על בטוח 09/01/2018 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כשתגיע לשער 1000 - 1100 אחשוב אם למכור
    סגור
  • ההודעה היתה הזדמנות יציאה
    משקיע 10/01/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שלא ניצל את ההזדמנות לברוח במחיר גבוה יצטרך עכשיו למכור במחיר יותר נמוך, והיום זה עדיין טוב. המניה יכולה לרדת גם עוד 90%.
    סגור
  • 1.
    מושלמת או לא - ימים יגידו (ל"ת)
    בהצלחה למנחשים 09/01/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות