הר הכסף – הדרך שלכם להגיע לכספים אבודים
מיזם הר הכסף הוא מיזם ששם לו למטרה לעשות לכם סדר בכל הנוגע לכספים האבודים שלכם, כאלו שהותרתם אצל חברות מסוימות וגופים גדולים, על אף שמגיע לכם לקבל אותם בחזרה. אז איך עובד הר הכסף ומה צריך לדעת עליו? בואו נגלה ביחד.
הר הכסף – כי בטוח השארתם סכום כסף כלשהו מאחור
החיים שלנו רצופים בשינויים גדולים, אשר באים לידי ביטוי דרך מעבר בין מקומות עבודה, החלפת סוכני ביטוח, רילוקיישן לתקופה מסויימת בחוץ לארץ, פטירה של אדם אשר קרוב אלינו קרבה משפחתית ועוד. כל השינויים האלו הם שינויים שאין מישהו מאיתנו שלא חווה אותם, אבל מעבר ללשנות לנו את חיי היום יום, הם מביאים איתם עוד השלכות שצריך להכיר.
ההשלכות האלו כוללות, בין היתר, גם הותרת כספים אצל אותם הגופים. לפעמים תכניות מסוימות ממשיכות לפעול ולגבות מכם כספים על אף שהחלפתן אותן בתכניות אחרות, כמו גם כספים ששילמתם בעבר לאותם הגופים אך לא נעזרתם בהם בפועל, ויכולים בהחלט לעשות את דרכם בחזרה אליכם. בין אם נדמה לכם שזה לא יכול להיות קשור אליכם ובין אם לא, שווה לתת הזדמנות להר הכסף בניסיון לאתר עבורכם כספים אבודים.
הר הכסף – כי אף אחד אחר לא יטרח לעדכן אתכם על הכסף שלכם
אותם גורמים בסופו של דבר די מרוצים מהמצב שנוצר – מצד אחד הם לא צריכים להעניק לכם שום סוג של שירות, ומצד שני הם עדיין יכולים להנות מהכספים האבודים שהותרתם אצלם. הר הכסף בא לעשות סוף לעניין הזה, ולהחזיר כל סכום כסף לבעלים המקוריים שלו – אתם. אז על כמה כספים אנחנו מדברים כאן בעצם? מדובר על מיליארדי שקלים ששייכים לציבור.
אף גוף לא יצור איתכם קשר מיוזמתו ויגיד לכם "היי, שמואל? שלום, מדבר דן, השארת אצלנו כספים אבודים". מתוך נקודת ההנחה הזאת, מיזם הר הכסף יצא לדרך.
אז מה עושה מיזם הר הכסף?
מיזם הר הכסף הוא מיזם שאליו כל תושב ישראל יכול להיכנס ולקחת בו חלק בבדיקה קצרה, מקיפה ויסודית. הר הכסף, על ידי הזנת פרטים אישיים קצרים שלכם, יבצע חיפוש מעמיק אל מול גופים שהייתם איתם בקשר לאורך השנים – חברות ביטוח, קרנות פנסיה ועוד, ויחפש אחר כספים אבודים שנמצאים אצלם ושייכים, בעצם, לכם.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
