HAPPPY. מימין" כרמל אבוזלף ורפי טל
צילום: יח"צ

הישג ל-HAPPPY: זכו באתגר קריאייטיב בינלאומי של גוגל

הצעד הראשון היה בישראל, לאחר שנציגי גוגל בארץ העדיפו אותם על פני מתמודדים אחרים שהציגו פתרון לבריף שעסק בשיח אלים ברשת. בהמשך הציגו את הרעיון במטה גוגל העולמית 
משה בנימין | (1)

רפי טל וכרמל אבוזלף, השותפים בעלים של סוכנות הפרסום והתוכן HAPPPY שהוקמה במרץ 2016 יכולים לסמן לעצמם וי גדול על הישג נאה. לאייס נודע כי השניים הצליחו להרשים את נציגי גוגל ישראל ובעולם ונבחרו לנהל ולהפיק קמפיין של ענקית הדיגיטל במסגרת יום האינטרנט הבינלאומי שיחול בשבוע הבא. 

הצעד הראשון בדרך לבחירה המחמיאה בהם היה בישראל, לאחר שהנציגות המקומית של גוגל העדיפה אותם על פני הצעה אחרת, בהצגת פתרון לבריף שעסק בבריונות ושיח אלים ברשת. לאחר הנצחון בזירה המקומית, השניים, מלווים על ידי אנשי גוגל ישראל נסעו לסן פרנסיסקו שם הציגו את הרעיון במטה גוגל העולמית ושם קיבלו את ברכת הדרך להוציא לפועל את הרעיון שהציגו, ב-15 מדינות מסביב לעולם. 

מבסוטים. אבוזלף וטל בסן פרנסיסקו

לאייס נודע עוד, כי במסגרת המהלך, מחר יצולם הקמפיין בכנסת ישראל (בין השאר), שבו ישתתפו חברי כנסת, בנוסף לידוענים. ככל הידוע לאייס, הבריף של גוגל עסק בדרכים קריאייטיביות לצמצום שיח אלים ברשת אך בשלב זה עדיין לא ידועים פרטים על הקונספט המנצח שבזכותו טל ואבוזלף גברו על המתחרים ב-2 סבבים, מקומי ובינלאומי. 

עד להקמת המשרד, כרמל כמאל אבוזלף החזיק ברזומה של 10 שנים בענף הפרסום הישראלי. בתחילת דרכו שימש כארטדיירקטור בכיר בשלמור אבנון עמיחי וגלר נסיס. לאחר מכן שימש כמנהל קריאייטיב בכיר בגיתם ובתפקידו האחרון לפני שיצא לדרך עצמאית היה סמנכ"ל קריאטיב ב-KDA. טל סיכם 13 שנים בענף הפרסום בטרם הקים את המשרד, שבהן עסק בניהול לקוחות ואסטרטגיה. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הלקוחות במשרד הפרסום ענבר מרחב g, ולפני כן שימש כמנכ"ל חברת הפרסום של קבוצת g. כמו כן, בעברו היה סמנכ"ל לקוחות בקבוצת אדלר חומסקי. 

אבוזלף וטל סירבו להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ארז 01/02/2017 11:24
    הגב לתגובה זו
    תגיעו רחוק אין ספק
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״