כרמל אבוזלף ורפי טל
צילום: יח"צ

פתחו חשבון: HAPPPY יעלה בקמפיין צעירים בדיגיטל לבנק הפועלים

במרכז הפעילות - יעלה לאוויר אתר בשם WOWJOB שעליו לוקח הבנק חסות ראשית. באתר תוצע לבני הנוער אפשרות להתמודד על תפקידים ייחודיים שנוצרו לפרויקט יחד עם עשרות מותגים , לדוגמא: שליח דומינוס בהליקופטר, DJ בחופשת צעירים ליוון עם ישראייר יאנג ועוד
משה בנימין | (4)

משרד הפרסום והתוכן HAPPPY בבעלותם של רפי טל וכרמל כמאל אבזולף שהוקם לפני כ-4 חודשים, רושם לעצמו הישג נאה, בהתייחס לגודלו וזמן פעילותו כשהוא מקבל לידיו את ניהול קמפיין הדיגיטל של בנק הפועלים מול הקהל הצעיר. הקמפיין, במסגרת פעילות הקיץ של הבנק, נועד לעודד גיוס פתיחת חשבונות צעירים חדשים בקיץ ל-פועלים YOUNG - מותג הצעירים של הבנק.

במרכז הפעילות של הבנק באמצעות HAPPPY - יעלה לאוויר אתר חדש בשם WOWJOB שעליו לוקח בנק הפועלים חסות ראשית. באתר מתקיימת תחרות אשר מציעה "משרות קיץ חלום" במיוחד לבני נוער שנוצרו לטובת הפעילות עם 20 מותגים מובילים בקרב קהל היעד הצעיר.

למשל, באתר תוצע לבני הנוער האפשרות להתמודד על תפקידים ייחודיים שנוצרו לפרויקט יחד עם עשרות מותגי הצעירים, לדוגמא: שליח של דומינוס פיצה בהליקופטר, DJ בחופשת צעירים לזקינטוס יוון עם ישראייר יאנג, האינסטגרמודל של מותג האופנה לצעירים TNT, קריין השמות הרדיופוני של רשת ארומה ישראל, בודק הגאדג'טים החדשים של רשת באג, נסיין מתקני אקסטרים בסופרלנד, מבקר ספרים של סטימצקי בחוף הים, הבורגולוג של רשת בורגרים, העוזר האישי של שחקן הכדורסל עמרי כספי ועוד.

 

במהלך חופשת הקיץ יבחרו עשרות זוכים מבין אלה שיתמודדו באתר ופתחו חשבון צעיר בבנק הפועלים ובבעלותם כרטיס חיוב בנקאי. כל זוכה יקבל בנוסף ליום הכיף החוויתי במסגרת הזכייה בפרס גם 1,000 שקלם שיופקדו לחשבון הצעירים על שמו בבנק.

הקמפיין עולה היום (יום ב') בפלטפורמות הדיגיטליות המרכזיות לצעירים: סנאפצ'ט, אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק, גוגל, ווטסאפ, באתרים השונים ובאמצעות 300 שגרירים מובילים במדיה החברתית.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ענת 11/07/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    לגבי הכישרון שלך ללא ספק יש לך יציאות, לגבי ההתנהלות שלך כאדם ישר בעולם עסקי הייתי מציעה לך לבדוק את עצמך. בכייאת לפני דקה עבדת בחברה שנתנה שרותים לבנק הפועלים ודקה אחרי שאתה מסיים את תפקדך אתה פונה ללקוח באופן ישיר...
  • 3.
    אלעד 11/07/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    ואחלה סרטון. עשוי מעולה. הפתעתם
  • 2.
    ארז 11/07/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    קמפיין גדול, רעיון גדול, משרד ענק
  • 1.
    אורן 11/07/2016 16:34
    הגב לתגובה זו
    גאה בך מאוד, אבל לא יצליח לך ילד
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״