בגלל שהם HAPPPY: כרמל אבוזלף ורפי טל מקימים משרד פרסום ותוכן בשותפות
כרמל אבוזלף ורפי טל חוברים יחד להקמת משרד פרסום ותוכן בשותפות תחת השם HAPPPY - כך נודע לאייס. לדברי אבוזלף וטל המשרד "יתמקד ביצירת מהלכי תוכן ופרסום חוצי פלטפורמות לחברות ומותגים בישראל, תוך מינוף וניהול הנכסים הדיגיטלים של החברות בכדי להשפיע וליצור מערכת יחסים רציפה, יוניקית ובולטת יותר בין המותג לבין הצרכן במשך כל השנה".
כרמל כמאל אבוזלף מחזיק ברזומה של 10 שנים בענף הפרסום הישראלי. בתחילת דרכו הוא שימש כארטדיירקטור בכיר בשלמור אבנון עמיחי וגלר נסיס (דאז, כיום פובליסיס). לאחר מכן שימש כמנהל קריאטיב בכיר בגיתם BBDO ובתפקידו האחרון לפני שיצא לדרך עצמאית היה סמנכ"ל קריאטיב ב-KDA. במהלך הקריירה שבה לקח חלק במהלכים זוכי פרסים, הוביל אבוזלף קמפיינים למותגים מובילים כמו חיש גד-מפעל הפיס, טמבור, שטראוס, דפי זהב, נטוויז'ן, פפסי ועוד.
רפי טל מסכם 13 שנים בענף הפרסום שבהן עסק בניהול לקוחות ואסטרטגיה. בתפקידו האחרון, שממנו פרש להקמת השותפות עם אבוזלף, שימש כסמנכ"ל הלקוחות במשרד הפרסום ענבר מרחב g, ולפני כן שימש כמנכ"ל חברת הפרסום של קבוצת g. כמו כן, בעברו היה סמנכ"ל לקוחות בקבוצת אדלר חומסקי. במרוצת השנים טל הוביל מהלכי פרסום ללקוחות מובילים במשק כמו בנק הפועלים, רשת סטימצקי, קבוצת רקיט בנקיזר (נורופן, דורקס ועוד), קבוצת הרכב קרסו (ניסאן), רשת הצעצועים טויס אר אס ועוד.
HAPPPY. לוגו המשרד
המשרד החדש שסנונית ראשונה לפעילותו ניתן לראות בפעילות עם עיריית תל אביב (רון חולדאי) ישים דגש על "חיבור בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי - אל נקודת המכירה והקצה בצד הצרכן, וכך להעניק לצרכנים אפשרות להשפיע ולצרוך רק את התוכן הפרסומי והשיווקי הרלוונטי אליהם במסכים השונים בחייהם". כך לדבריהם.
- 7.רפי בחור מרגש ומוכשר, בהצלחה! (ל"ת)אדם 22/03/2016 10:20הגב לתגובה זו
- 6.חרטטנים (ל"ת)אחד שיודע 22/03/2016 09:28הגב לתגובה זו
- 5.טל 21/03/2016 22:59הגב לתגובה זורפי אתה יותר טוב כשכיר מאשר כעצמאי. חבל.
- 4.ערן פ. 21/03/2016 13:01הגב לתגובה זואת רפי אני מכיר בעיקר דרך הפיסבוק והוא עושה רושם של אדם מוכשר, מענטש ואהוב על חבריו. בהצלחה גדולה
- 3.השם HAPPY העיף לי את הראש, החזיר והעיף שוב (ל"ת)אין לי ראש 21/03/2016 12:10הגב לתגובה זו
- 2.תותחים!!! הכי מקצוענים במשק (ל"ת)מירי 21/03/2016 11:13הגב לתגובה זו
- 1.ממש מזכיר את הלוגו של PHP (ל"ת)נעמי 21/03/2016 10:34הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.