כרמל אבוזלף ורפי טל
צילום: יח"צ

בגלל שהם HAPPPY: כרמל אבוזלף ורפי טל מקימים משרד פרסום ותוכן בשותפות

אבוזלף פועל כעצמאי בשנים האחרונות וטל פרש לאחרונה מתפקידו כסמנכ"ל לקוחות בענבר מרחב G. לדבריהם המשרד ישים דגש על "חיבור בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי - אל נקודת המכירה והקצה בצד הצרכן"
משה בנימין | (7)

כרמל אבוזלף ורפי טל חוברים יחד להקמת משרד פרסום ותוכן בשותפות תחת השם HAPPPY - כך נודע לאייס. לדברי אבוזלף וטל המשרד "יתמקד ביצירת מהלכי תוכן ופרסום חוצי פלטפורמות לחברות ומותגים בישראל, תוך מינוף וניהול הנכסים הדיגיטלים של החברות בכדי להשפיע וליצור מערכת יחסים רציפה, יוניקית ובולטת יותר בין המותג לבין הצרכן במשך כל השנה".

כרמל כמאל אבוזלף מחזיק ברזומה של 10 שנים בענף הפרסום הישראלי. בתחילת דרכו הוא שימש כארטדיירקטור בכיר בשלמור אבנון עמיחי וגלר נסיס (דאז, כיום פובליסיס). לאחר מכן שימש כמנהל קריאטיב בכיר בגיתם BBDO ובתפקידו האחרון לפני שיצא לדרך עצמאית היה סמנכ"ל קריאטיב ב-KDA. במהלך הקריירה שבה לקח חלק במהלכים זוכי פרסים, הוביל אבוזלף קמפיינים למותגים מובילים כמו חיש גד-מפעל הפיס, טמבור, שטראוס, דפי זהב, נטוויז'ן, פפסי ועוד. 

רפי טל מסכם 13 שנים בענף הפרסום שבהן עסק בניהול לקוחות ואסטרטגיה. בתפקידו האחרון, שממנו פרש להקמת השותפות עם אבוזלף, שימש כסמנכ"ל הלקוחות במשרד הפרסום ענבר מרחב g, ולפני כן שימש כמנכ"ל חברת הפרסום של קבוצת g. כמו כן, בעברו היה סמנכ"ל לקוחות בקבוצת אדלר חומסקי. במרוצת השנים טל הוביל מהלכי פרסום ללקוחות מובילים במשק כמו בנק הפועלים, רשת סטימצקי, קבוצת רקיט בנקיזר (נורופן, דורקס ועוד), קבוצת הרכב קרסו (ניסאן), רשת הצעצועים טויס אר אס ועוד. 

HAPPPY. לוגו המשרד

המשרד החדש שסנונית ראשונה לפעילותו ניתן לראות בפעילות עם עיריית תל אביב (רון חולדאי) ישים דגש על "חיבור בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי - אל נקודת המכירה והקצה בצד הצרכן, וכך להעניק לצרכנים אפשרות להשפיע ולצרוך רק את התוכן הפרסומי והשיווקי הרלוונטי אליהם במסכים השונים בחייהם". כך לדבריהם.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רפי בחור מרגש ומוכשר, בהצלחה! (ל"ת)
    אדם 22/03/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חרטטנים (ל"ת)
    אחד שיודע 22/03/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    טל 21/03/2016 22:59
    הגב לתגובה זו
    רפי אתה יותר טוב כשכיר מאשר כעצמאי. חבל.
  • 4.
    ערן פ. 21/03/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    את רפי אני מכיר בעיקר דרך הפיסבוק והוא עושה רושם של אדם מוכשר, מענטש ואהוב על חבריו. בהצלחה גדולה
  • 3.
    השם HAPPY העיף לי את הראש, החזיר והעיף שוב (ל"ת)
    אין לי ראש 21/03/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותחים!!! הכי מקצוענים במשק (ל"ת)
    מירי 21/03/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ממש מזכיר את הלוגו של PHP (ל"ת)
    נעמי 21/03/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״