האקזיט הבא? חברות פרסום מובילות מבריטניה יפגשו יזמי טכנולוגיה בישראל

המשלחת, במסגרת שת"פ בין שגרירויות ישראל - לונדון, מרכז הטכנולוגיות בריטניה-ישראל ומכון הייצוא הישראלי, תכלול 9 חברות, ביניהן: BBDO ו-BBH
משה בנימין | (1)

לא בכל יום נציגי חברות הפרסום המובילות בבריטניה מגיעים לישראל - מאורע שייערך בשבוע הקרוב, בין ה-3 ל-6 בנובמבר. 9 חברות פרסום, בינהן: Manning Gottlieb-OMD, Media Com, AMV BBDO, Group M, BBH, MEC and Unreal יגיעו לארץ כדי לפגוש ביזמי טכנולוגיה מקומיים - זאת במסגרת שת"פ בין נספחות מסחרית בשגרירויות ישראל-לונדון, מרכז הטכנולוגיות בריטניה-ישראל ומכון הייצוא הישראלי.

במהלך הביקור תחשף המשלחת של אנשי תעשיית הפרסום ומובילי הטרנדים למגוון רחב של טכנולוגיות ישראליות ביניהן חיפוש ויזואלי, מדיה חברתית, פלטפורמות וידאו, ביג דאטה, פרסום במובייל, קידום תוכן, מציאות רבודה ועוד. החברות המגיעות לישראל מתמקדות באיתור טכנולוגיות לשיפור מודעות למותגים והגברת פעילות עם צרכנים.

במהלך הביקור, יציגו עשר חברות סטראט-אפ לחברי המשלחת את הטכנולוגיות החדשניות שלהן במפגש בסגנון ספיד-דייטינג, ויפגשו עם עשרות חברות נוספות לפגישות עסקיות אישיות בתיאום מכון הייצוא.

בנוסף תבקר המשלחת במשרדי חברות השוכנות בשדרות רוטשילד הידועות בתור "שדרות הסיליקון" של תל אביב, יבקרו בחממה הטכנולוגית JVP Media Labs, ייפגשו עם חברת הפרסום הפרסונלית MyThings, וכן ישתתפו באירוע נטוורקינג בקמפוס גוגל בתל אביב, אליו יגיעו כ-150 יזמים ומשקיעים ישראלים.

סטפן ברדגה, שותף ומנהל תחום דיגיטל במשרד MediaCom אמר לפני הביקור: "שמעתי דברים נפלאים על הטכנולוגיות והחדשנות שמגיעות מישראל. אני מאד מתרגש לקחת חלק במשלחת ולהתוודע לפתרונות פרסום טכנולוגים שיכולים להשפיע על העבודה והעסקים שאנחנו עושים ב-MediaCom".

בין החברות הישראליות שיציגו את מרכולתן בפני האורחים הבריטים: Magisto, Adquant, Qmence, Visalead, Rounds, tracx, Idomoo, Gigya, Clicktale, Kenshoo, Rankabove, EverythingME, Ply Media, Applicaster.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ענן מעונן 31/10/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    בפורום השנתי של EMC הבינלאומית. בואו לאירוע הכי חשוב בתחום ה-IT, ללמוד מהמומחים, לעשות Networking עם שותפים ולקוחות, ולהתחיל את השינוי בארגון שלכם. http://www.emcblog.co.il/emc-forum-2013 הכניסה חינם, חובה להירשם מראש.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.