האקזיט הבא? חברות פרסום מובילות מבריטניה יפגשו יזמי טכנולוגיה בישראל

המשלחת, במסגרת שת"פ בין שגרירויות ישראל - לונדון, מרכז הטכנולוגיות בריטניה-ישראל ומכון הייצוא הישראלי, תכלול 9 חברות, ביניהן: BBDO ו-BBH
משה בנימין | (1)

לא בכל יום נציגי חברות הפרסום המובילות בבריטניה מגיעים לישראל - מאורע שייערך בשבוע הקרוב, בין ה-3 ל-6 בנובמבר. 9 חברות פרסום, בינהן: Manning Gottlieb-OMD, Media Com, AMV BBDO, Group M, BBH, MEC and Unreal יגיעו לארץ כדי לפגוש ביזמי טכנולוגיה מקומיים - זאת במסגרת שת"פ בין נספחות מסחרית בשגרירויות ישראל-לונדון, מרכז הטכנולוגיות בריטניה-ישראל ומכון הייצוא הישראלי.

במהלך הביקור תחשף המשלחת של אנשי תעשיית הפרסום ומובילי הטרנדים למגוון רחב של טכנולוגיות ישראליות ביניהן חיפוש ויזואלי, מדיה חברתית, פלטפורמות וידאו, ביג דאטה, פרסום במובייל, קידום תוכן, מציאות רבודה ועוד. החברות המגיעות לישראל מתמקדות באיתור טכנולוגיות לשיפור מודעות למותגים והגברת פעילות עם צרכנים.

במהלך הביקור, יציגו עשר חברות סטראט-אפ לחברי המשלחת את הטכנולוגיות החדשניות שלהן במפגש בסגנון ספיד-דייטינג, ויפגשו עם עשרות חברות נוספות לפגישות עסקיות אישיות בתיאום מכון הייצוא.

בנוסף תבקר המשלחת במשרדי חברות השוכנות בשדרות רוטשילד הידועות בתור "שדרות הסיליקון" של תל אביב, יבקרו בחממה הטכנולוגית JVP Media Labs, ייפגשו עם חברת הפרסום הפרסונלית MyThings, וכן ישתתפו באירוע נטוורקינג בקמפוס גוגל בתל אביב, אליו יגיעו כ-150 יזמים ומשקיעים ישראלים.

סטפן ברדגה, שותף ומנהל תחום דיגיטל במשרד MediaCom אמר לפני הביקור: "שמעתי דברים נפלאים על הטכנולוגיות והחדשנות שמגיעות מישראל. אני מאד מתרגש לקחת חלק במשלחת ולהתוודע לפתרונות פרסום טכנולוגים שיכולים להשפיע על העבודה והעסקים שאנחנו עושים ב-MediaCom".

בין החברות הישראליות שיציגו את מרכולתן בפני האורחים הבריטים: Magisto, Adquant, Qmence, Visalead, Rounds, tracx, Idomoo, Gigya, Clicktale, Kenshoo, Rankabove, EverythingME, Ply Media, Applicaster.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ענן מעונן 31/10/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    בפורום השנתי של EMC הבינלאומית. בואו לאירוע הכי חשוב בתחום ה-IT, ללמוד מהמומחים, לעשות Networking עם שותפים ולקוחות, ולהתחיל את השינוי בארגון שלכם. http://www.emcblog.co.il/emc-forum-2013 הכניסה חינם, חובה להירשם מראש.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.