פרסום ראשון

האוצר ביטל שוב פגישה: גם ב-1 באפריל לא תצא הרפורמה ברשות השידור לדרך

הממונה על השכר באוצר קובי אמסלם ביטל פגישה מכרעת שאמורה הייתה להתקיים מחר עם בכירי הרשות, ותאריך היעד ליציאת הרפורמה לפועל, יתעכב
אלכסנדר כץ | (8)

מרמור רב ברשות השידור מהתנהלות משרד האוצר. שבועיים לאחר שביטל פגישה מכרעת, לאייס נודע כי הממונה על השכר במשרד האוצר קובי אמסלם, ביטל הבוקר (יום א') פגישה נוספת שאמורה הייתה להתקיים מחר, והרפורמה ברשות השידור צפויה להתעכב שוב, ככל הנראה לחודש מאי.

הרפורמה אמורה הייתה לצאת לפועל ב-1 בנובמבר, אולם אותו תאריך יעד חלף עבר לו והרפורמה לא נחתמה בשל השגות של עיתונאי הרשות. לאחר שההנהלה הגיע עם נציגי העיתונאים להבנות לגבי תנאי העסקה ופרישה של העובדים, הייתה אמורה להתקיים פגישה עם משרד האוצר לסגירת הפרטים האחרונים באישורה של הרפורמה. היו"ר אמיר גילת אף קבע תאריך יעד ל-1 במארס, אולם זאת נדחתה בשל פגישה שאמורה הייתה להתקיים ב-3 במארס עם אמסלם.

יש לציין כי על-פי אותו ההסכם בין הנהלת הרשות לעיתונאים, כ-1,270 עובדים צפויים להישאר ברשות, וכ-700 יפרשו ממנה, נכון ל-1 בינואר 2011, אז סוכם על פרישת 367 עיתונאים. באותה עת היו 40 עובדים בגיל פרישה. בשנתיים האחרונות פרשו באופן טבעי כ-180 עובדים, מה שהותיר כעת כ-180 עיתונאים שיפרשו במסגרת ההסכם החדש. כמו כן סוכמו המענקים שיוצאו לפורשים, שינועו על פי הפרסומים בין 100 אלף שקלים למיליון שקלים לפורש. בימים אלו משלימים ההנהלה והעיתונאים את הפרטים הקטנים בהסכם, ובין הצדדים ישנו תיאום עמדות מול משרד האוצר.

ואולם, כבר לפני כחודש הצהירו גורמים ברשות כי אגף התקציבים באוצר לא היה שבע רצון מההסכם, ואף נשקלה האפשרות לבטל את ההסכם. מאידך, באגף הממונה על השכר באוצר הצהירו בעבר כי הם מחויבים להסכם בין הצדדים, במידה והוא לא יפרוץ את מסגרת התקציב למימון הרפורמה. השבוע תושבע ממשלה חדשה, ולא מן הנמנע שבאוצר מעדיפים פשוט למינויו של השר החדש, יאיר לפיד.

אגב, לאחר הפרסום באייס לפני כחודש, התייחס גילת לדברים בזלזול בראיון עיתונאי כאשר ענה לשאלה על העיכוב ביציאה לרפורמה, ב"אתה באמת מאמין לכל דבר שמתפרסם?".

ממשרד האוצר טרם התקבלה תגובה. מרשות השידור נמסר: "איננו מגיבים".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מודי 17/03/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    קודם תבדקו את המינויים והמכרזים שנעשו. מושחתים רקובים ותפורים, אחד אחד...כולם בלי יוצא מן הכלל , חוץ אולי מפרופסור מגי .
  • 5.
    עובד שיודע 17/03/2013 16:39
    הגב לתגובה זו
    הנהלה מושחתת.רוב העובדים שבפנסיה תקציבית תוך שנתיים כולם פורשים למה לתת להם כסף .הכי חשוב להחליף את ההנהלה הקיימת שהורסת כל חלקה טובה שעוד נשארה במקום העלוב הזה.
  • 4.
    דני 17/03/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    עם מי נעשה רפורמה? עם הנהלה רדודה ורודפת? עם ועדי עובדים בעלי אינטרסים אישיים וחסרי יושרה? עם פקידי אוצר שהבינו שהרפורמה יקרה לא רלוונטית ולא כדאית? עם קופת מדינה ריקה? על גבם וכיסם של משלמי האגרה ומיסים כבדים? לאיזה צורך?להעשיר מאות פורשים בגיל של קרוב לפרישה טבעית?לאפשר להנהלה שרירותית ומחסלת את אלה שחולקים עליה להתקיים להמשיך בכך?להרוס את מה שעדיין קיים?
  • 3.
    גביש 17/03/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    הם לא יפקידו בידי גילת ובן מנחם והכנופיה שלהם את הרפורמה.
  • 2.
    עובד 17/03/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    כאחד שמכיר את סעיפי הרפורמה ומצוי בנבכיה , אני חושב שצריכים לגנוז אותה לחלוטין.זורקים כאן ים של כסף ותנאי פרישה שערוריתים,בתקופה של גרעון ענק בתקציב המדינה.כדאי ששר האוצר החדש יכנס לעובי הקורה ויבין עד כמה הרפורמה הזאת הזויה ואבסורדית,מה עוד שהיא לא תביא כל מזור לרשות השידור,ההיפך ,הפיקציות בהעסקה נותרו כשהיו,הרשות תקרוס תפעולית וכלכלית ,מאות מליוני שקלים מתקציה המדינה ומנכסיה יתאדו ללא כל סיבה ותמורה נאותים .ורק בגלל רצונם של קברניטי הרשות ומנהליה להצדיק את עצם קיומם הוירטולי . אלה שהתגדו לרפורמה נחרצות בזמן שעוצבה וקודמה על ידי ההנהלה הקודמת. טובלים ושרץ בידם.
  • חותם על כל מילה (ל"ת)
    עובד ותיק 17/03/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    היא לא תצא לעולם, מילה שלי (ל"ת)
    היודע 17/03/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
  • יעקב 17/03/2013 11:09
    הגב לתגובה זו
    אתה צודק לגמרי...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״