בברייק הבא של פדרר מול נדאל: קבלו את קמפיין הפרסום לישראל ביורו-ספורט
משרד התיירות יעלה בחודש מארס קמפיין בינלאומי בערוץ 'יורו ספורט' בעלות של 2.5 מיליון שקלים. קהל היעד להגדרת המשרד הוא: קהל אירופאי, ספורטיבי, ובעל אמצעים לתיור וטיול בעולם. הקמפיין יעלה בשני גלים, חודש וחצי כל אחד, הראשון בחודש מרץ והשני בחודש ספטמבר, ויכלול כ-340 פרסומות, כ-3-4 ליום, באורך של שלושים שניות כל אחת. הפרסומות ישודרו בסמוך לאירועי ספורט מרכזיים שמסקר הערוץ, הזוכים לאחוזי צפייה גבוהים של קהל מגוון ממדינות רבות. בנוסף, יופיעו קישורים לקמפיין באתרי האינטרנט השונים שמפעיל הערוץ. ככל הנראה לא הופקו סרטונים חדשים לקרת רכישת שטחי הפרסום בערוץ יורו ספורט. משרד התיירות עתיד לעשות שימוש בסרטוני תדמית שהופקו כבר על-ידי לפ"מ לאחרונה והופיעו גם בערוץ האופנה הבינלאומי. תרגעו, אנחנו לא פראיירים - יש גם בארטר במסגרת הקמפיין יגיעו צוותי הערוץ בתקופה הקרובה לישראל, במטרה לסקר שני אירועי ספורט מרכזיים: הראשון, Tour D Israel שיתקיים בתאריכים 10-7 במרץ, מרוץ אופני כביש, שיימשך 4 ימים, במהלכו יעברו הרוכבים יותר מ-600 קילומטר, מהגליל ועד אילת. הערוץ יצטרף גם לסיקור מרתון ירושלים הראשון, אשר יתקיים ב-25 במארס בו ירוצו המשתתפים במסלולים לאורכה ולרוחבה של העיר. סיקור אירועים אלו ישודר, מספר פעמים, ב- 59 מדינות, והוא יחשוף את התיירים הפוטנציאליים לנופי ואתרי ישראל. הקמפיין החדש מצטרף למגוון פעולות השיווק המתוכננות לשנת 2011, ברחבי העולם, בהשקעה כוללת של 265 מיליון, כהמשך ישיר לפעילות 2010, אשר הביאה לשיא במספר התיירים שביקרו בישראל- 3.45 מיליון. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הצגת אתרי התיירות של ישראל בעולם, בפני קהל אירופאי התר אחרי יעדי נופש בהם ניתן לקבל חווית ספורט ופנאי, תאפשר להגביר את תנועת התיירות לישראל, תוך מיצובה כיעד אטרקטיבי ונגיש".