תקציב הפרסום של 9 מיליון: באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-נטלר-סמסונוב בשלב הסופי

אדלר-חומסקי שטיפלו בתקציב עד לאחרונה הודיעו לחברת הביטוח על פרישתם מהמכרז טרם ההודעה על העולים לשלב הגמר
משה בנימין | (6)

חברת הביטוח 9 מיליון המוחזקת על-ידי ביטוח ישיר הגיעה להכרעה על 2 המשרדים שעולים לשלב הגמר במכרז על תקציב הפרסום. באומן בר ריבנאי וגליקמן נטלר סמסונוב. אחד מהשניים יקבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום.

2 המשרדים הנוספים שהתמודדו על התקציב, אדלר-חומסקי ומקאן אריקסון שטיפלו בו לתקופה קצרה וניסו להשיגו שוב נמצאים מחוץ להתמודדות. אדלר חומסקי החליט לפרוש מהמכרז מיוזמתו עוד בתחילת השבוע והודיע על כך לחברת הביטוח טרם ההכרזה על העולים לשלב הגמר. בכך נפרדים הצדדים לאחר כ-7 שנים של עבודה משותפת.

יוזכר כי התקציב נחשב לאחד המושקעים בענף הפרסום. בשנה האחרונה הוא עמד על כ-18 מיליון שקל, ע"פ יפעת בקרת פרסום, וב-2009 עמד התקציב על כ-12 מיליון שקלים.

סדרת הפרסומות האחרונה של ביטוח 9,000,000 בהובלת אדלר-חומסקי מבוססת על הקונספט של '9 מיליון דרכים לעזוב את סוכן הביטוח שלך'. בפרסומת האחרונה שולב כוכב סדרת הריאליטי 'היפה והחנון' אלכס מורוזוב. במקביל לסדרת הסרטונים האחרונה הוביל את הקמפיינים של חברת הביטוח השחקן משה אבגי.

מניות החברה-האם של 9 מיליון מוחזקות על-ידי ביטוח ישיר השקעות פיננסיות המחזיקה בכ-85% מהון המניות של החברה-האם. מניות ביטוח ישיר השקעות פיננסיות מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ המחזיקה בכ-67% מהון המניות של ביטוח ישיר השקעות פיננסיות ואשר בעלי השליטה בה הינם ה"ה שלום שניידמן, משה (מוקי) שניידמן, דורון שניידמן וא.ד.ש אחדות אחזקות בע"מ, חברה פרטית בבעלות ה"ה אבינועם שניידמן ודורון שניידמן.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אסי כהן 10/02/2011 11:57
    הגב לתגובה זו
    בלבד - בלבד, הבנתם?
  • 5.
    שמה כסף שגליקמן לוקחים (ל"ת)
    רחלי 10/02/2011 11:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קופי 09/02/2011 12:45
    הגב לתגובה זו
    מטרחנים
  • 3.
    09/02/2011 10:11
    הגב לתגובה זו
    משרד שמתמנף היטב על הבינוניות בענף. בלי אסטרטגיה ובלי קראייטיב. משרד של פריזנטורים נטו.
  • 2.
    אדלר משעממים (ל"ת)
    08/02/2011 20:58
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    08/02/2011 18:51
    הגב לתגובה זו
    ברור שגליקמן נטלר סמסונוב ! עושים תמיד עבודה מדהימה ואין ספק שמגיע להם.
לוי הלוי, מנכ"ל כאל
צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על

הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?

רן קידר |

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים  ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה. 

פרידה מכאל בעיתוי רגיש

הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות. 

הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.

אתגרי אל על

כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.

ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.