יואב גאון מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי לזכיינות קמעונאית בגאון סחר
דירקטוריון קבוצת גאון אחזקות אישר אתמול (ג'), פה אחד את מינויו של יואב גאון לסמנכ"ל פיתוח עסקי לתחומי זכיינות קמעונאית בחברת הבת גאון קמעונאות וסחר. בישיבת הדירקטוריון הוחלט לזמן אסיפה כללית של בעלי המניות של החברה, ולהעלות על סדר יומה את תנאי העסקתו של יואב.
לדברי מנכ"ל גאון אחזקות, שי פרמינגר, "גאון סחר נמצאת כיום בבחינה מעמיקה של מספר קונספטים וכיוונים אפשריים להבאת מותגי קמעונאות בינלאומיים לישראל. מינויו של יואב נעשה כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של גאון סחר ליצירת שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים בישראל ומחוצה לה. אני בטוח כי יואב, שלו 10 שנות ניסיון בעבודה בתחומים אלה, מרביתן בענק קמעונאות עולמי - יוניליוור, יסייע לנו בהגשמת מטרה זו".
יואב גאון (36), כיהן כ-7 שנים (1999-2006) בתאגיד מוצרי הצריכה הבינלאומי יוניליוור בתפקידי פיתוח עסקי, ניהול בכיר, סחר, מכירות ושיווק קמעונאי וזכייני של מותגים מקומיים ובינלאומיים. בין התפקידים אותם מילא: מנהל שיווק תחום קולינרי ומותג בינלאומי בכיר, בפורטפוליו שכלל מותגים כגון - "קנור", "מיונז הלמנס" ועוד; מנהל מותג בכיר - "קליק" של ורד הגליל; מנהל שיווק ללקוחות קמעונאיים בחטיבת המכירות של יוניליוור.
בתפקידו האחרון, בשנים 2007-2008, כיהן כמנכ"ל קונספט טרייד פתרונות, חברת סחר ויבוא פרטית בה הוא שותף. בחברה זו עסק באיתור מוצרים, זיכיונות וקונספטים שיווקיים לרשתות קמעונאיות וחברות מסחריות. כמו כן, כיהן כדירקטור במהלך 2007 בחברת שגיב, מקבוצת גאון אגרו, ומאז מרץ 2007 מכהן כדירקטור בגאון סחר. לגאון תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל בת"א והוא בוגר תכניות הניהול ופיתוח המנהלים של תאגיד יוניליוור.
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
הדס מינקה ברנד"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"
הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל
תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.
היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".
אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".
מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.
- האיחוד האירופי בין קריסה סופית להתעוררות
- הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח לצד ריסון באינפלציה – מה זה אומר על הריבית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".
