ג. יפית גרינברג
צילום: איתן ריקליס

סטימצקי - העידן החדש: ענבר מרחב ניסן G יטפל בפרסום, היח"צ בגיל-עד תדמית

זה היה צפוי וכעת זה רשמי. לאחר שקבוצת גרינברג רכשת את רשת הספרים, משרדי הפרסום והיח"צ בהם היא שותפה יחלו לטפל במערך התקשורתי
משה בנימין | (9)

שלושה שבועות לאחר השלמת הרכישה של רשת סטימצקי על ידי קבוצת גרינברג בראשות יפית גרינברג, מתחילה הבנייה מחדש של המערך התקשורתי שכולל את משרד הפרסום ומשרד היח"צ שיעבדו עם רשת הספרים.

זה היה צפוי, מתבקש וכעת זה הפך לרשמי. קבוצת גרינברג שמחזיקה מניות במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G ומשרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית לוקחת לידיה את ניהול תקציב הפרסום וגזרת יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי. רשת הספרים הגדולה בישראל נרכשה בחודש שעבר על ידי קבוצת רוכשים בראשות יפית גרינברג, עופרה מיתר, הוצאת קוראים ורואה החשבון גידי הירש ורז שפירא.

עד לאחרונה ומזה מספר שנים טופל תקציב הפרסום של סטימצקי על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום של סטימצקי על כ-1.6 מיליון דולר במחיר מחירון, ב-2013 עמד התקציב על כמעט 2 מיליון דולר, וב-2014 עד לנקודת זמן זו עומד התקציב על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחרון.

יהב דרייזין מנכ"ל ענבר-מרחב-ניסן-g: "סטימצקי היא עוגן בתרבות הישראלית, מותג אהוב ועולם תוכן ייחודי. אנו בטוחים שנעמוד במשימה לפרוץ יחד גבולות חדשים ולמנף מהלכים חדשניים, כיאה לרשת המובילה בישראל בתחומה".

בגזרת היח"צ, למחלקת התרבות של גיל-עד תדמית מבית G group, בניהולה של שמרית כרמי-מיכאל רזומה רב בתחום הספרות והתרבות, כאשר בין לקוחותיהם בתחום, בעבר ובהווה נמנים: הוצאת קוראים, מפעלי תרבות של מפעל הפיס, פרס ספיר, מתחם ביאליק ו'בית העיר', פרויקט 'ימי תרבות', בית המכירות סות'ביס, גלריות אמנות ועוד. בנוסף, חברת הקד"מ G pro קבלה לידיה את תקציב הקד"מ והאירועים של סטימצקי.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    16/07/2014 09:33
    הגב לתגובה זו
    עוגן תרבותי MY ASS
  • ערן 16/07/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    למה להיות כזה מגעיל ונמוך ודוחה מי עשה לך רע בחיים? לך תתאבד יה ממורמר דוחה
  • 17/07/2014 09:37
    בגלל פרסומות (אם אפשר לקרוא לזה ככה) מהסוג שהמשרד מייצר.
  • 5.
    יחזקאל ס. 16/07/2014 06:08
    הגב לתגובה זו
    לכיוונים חדשים ונוספים. ספרות מודפסת, דיגיטלית, מוזיקה. לא להתבייש בתקציב ולהתייצב מול מגמת ה"זול" והצהבת של הרשת המתחרה.
  • 4.
    בשיא הרצינות 15/07/2014 22:48
    הגב לתגובה זו
    האם כתבת את הטקסט לבד או שגם בזה רובי עזר לך?
  • רובי 16/07/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    החוכמה זה להעזר באנשים טובים כמו רובי ולעבור אפסים כמוך שתקועים במרמרה שלהם ואני אומר את זה בשיא הרצינות (:
  • 3.
    רונן 15/07/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    ממש להביא תקציב..נו באמת. קחי אותי יפית.
  • 2.
    כל הכבוד ליפית, יישר כח (ל"ת)
    דנית 15/07/2014 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה. (ל"ת)
    צחי 15/07/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.