לפ"מ מצליח לייצר תשומת לב וזורק לגברים האלימים כפפה
בשורה התחתונה: הקמפיין מצליח ללכוד את הרגעים האפורים והלא דרמאטיים של משפחה שיש בה אלימות, הלא הם רגעי היום יום, רוויי המתח והפחד. בכך ממצב הקמפיין את האלימות במשפחה כדרך חיים טוטאלית, עגומה ומדכדכת, ולא כהתפרצויות רגעיות.
בשנת 1976, על שלט חוצות בלוס אנג'לס, התנוססה פרסומת לתקליט החדש של הרולינג סטונס Black and Blue. השלט הראה אישה לבושה בגד תחרה מינימאלי, חושפני וקרוע בשדיה, גופה חבול, ידיה קשורות בחבלים מעל ראשה, ורגליה פסוקות. האישה ישבה על תמונה של ארבעת חברי ה-Stones.
- 3.יאפ 24/12/2012 20:47הגב לתגובה זומעניין מאוד. הייתי מוסיפה להתבוננות שלך גם זוית על דמות האישה בפרסום הישראלי. בשנים האחרונות האישה בפרסום הישראלי הפכה לשק חבטות ומושא ללעג. צוחקים עליה, מזלזלים בה ובאופן כללי מציגים אותה באור מגוחך. הדבר לא נעשה במכוון אלא מתוך שיקוף אמיתי של תפיסות הרווחות בחברה. מאוד עצוב להתבונן בדמות האישה הרגזנית מסדרת הפרסומות של סטארקיסט, בבחירת הילדה באב ולא באם בפרסומת של זאפ, וכו' דוגמאות ישנות כי אין אני לא רואה טלוויזיה, אבל ברור שהמצב הזה רק ממשיך
- 2.oferdesade 24/12/2012 13:17הגב לתגובה זו.... אני לא מצטרף לשום מאבק. די להכללה המגעילה הזו!!!
- 1.וזה שכול הגברים בפרסומת אשכנזים? זה מכוון? (ל"ת)מוישלה 23/12/2012 13:41הגב לתגובה זו
- שמעון 05/03/2013 11:41הגב לתגובה זו;)
- נורית 24/12/2012 15:17הגב לתגובה זולא כולם יש לפחות 1 מזזרחי . אבל מזה משנה ?

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7