היוניקורן הישראלי היילו גייס 120 מיליון דולר והשיק מאיץ AI חדש
חברת היילו (Hailo) הישראלית, המייצרת מעבדי בינה מלאכותית (AI) למכשירי קצה, השלימה גיוס של 120 מיליון דולר. במקביל לגיוס, השיקה החברה את המאיץ החדש שלה Hailo-10, אשר אמור לאפשר הרצה של יישומי בינה מלאכותית יוצרת (GenAI) על גבי מכשירי קצה, ללא צורך בהרשמה לשירותים מבוססי ענן.
היילו הוקמה בפברואר 2017, ובשנת 2022 הפכה ליוניקורן לאחר שהשלימה גיוס הון בהיקף 136 מיליון דולר ולפי שווי כולל של 1.1 מיליארד דולר. להיילו משרדים ביפן, טייוואן, סין, דרום קוריאה, גרמניה, וארה"ב ורשת של מפיצים ברחבי אסיה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אוסטרליה ואירופה ומוצריה משרתים יותר מ-300 לקוחות ברחבי העולם. החברה מעסיקה כיום מעל 250 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים כדי לתמוך בצמיחה המואצת. המעבדים שלה.
את הגיוס הנוכחי, שנעשה בהתאם לשווי מהגיוס הקודם, הובילו שורה של משקיעים קיימים וחדשים. בין היתר ניתן למנות שורה של שמות מוכרים כמו משפחת זיסאפל, גיל אגמון, דלק מוטורס, אלפרד אקירוב, חברת ההשקעות DCLBA, Vasuki, OurCrowd, Talcar, קומסקו, Automotive Equipment (AEV) ופועלים אקוויטי. בסך הכל גייסה החברה יותר מ-340 מיליון דולר מהקמתה.
לצד הגיוס, השיקה החברה את המאיץ החדש שלה, Hailo-10, אשר מעצים מכשירי קצה כמו מחשבים אישיים, רכבים חכמים ורובוטים מסחריים באמצעות GenAI. מאיצי החברה מיועדים בעיקר למחשבים אישיים ולמערכות בידור ומידע בכלי רכב, ושואפים להעצים מעבדים בעלי ביצועים נמוכים שאין להם יכולת משל עצמם להפעיל את הצ'טבוטים, העוזרים האישיים ומערכות ההפעלה המונעות על ידי בינה מלאכותית. היילו תתחיל למכור יחידות ראשונות של מאיץ הבינה המלאכותית Hailo-10 ברבעון השני של 2024.
- הביקוש בשיא: מיקרוסופט השקיעה כבר 60 מיליארד דולר בתשתיות AI
- מיקרוסופט תשקיע 8 מיליארד דולר באיחוד האמירויות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של היילו: "סגירת מהלך המימון החדש שלנו מאפשרת לנו למנף את כל ההזדמנויות המרגשות שיש לנו בקנה וסוללת את הדרך לצמיחה ארוכת הטווח שלנו. חד עם השקת מאיץ ה-GenAI מדגם Hailo-10 שלנו, המהלך מציב אותנו בעמדה אסטרטגית שתאפשר לנו להביא AI קלאסי ו-GenAI למכשירי קצה באופנים שירחיבו משמעותית את הפריסה וההשפעה של טכנולוגיה חשובה זו. תכננו את Hailo-10 כך שישלב באופן רציף יכולות בינה מלאכותית יוצרת בחיי היומיום של משתמשים וישחרר את המשתמשים ממגבלות של רשתות מבוססות ענן. כך המשתמשים הופכים למעשה לבעלים של כלים כגון צ'טבוטים, copilots וכלים אחרים ליצירת תוכן, ויכולים להשתמש בכלים באופן רציף ומיידי, לשיפור התפוקה והעשרת חווית המשתמש.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
