טיבולי של KGM חוזר - האם רכב בן עשר יכול להיות תחרותי?
טלקאר חוזרת לשווק את ה KGM טיבולי - קרוסאובר קומפקטי בן עשר שנים שעבר שדרוג גיר ומנוע ובמחיר של 140.0 אש"ח. התחרות שהוא פוגש היום שונה לחלוטין מזו עימה התמודד בעבר.
טלקאר יבואנית דגמי KGM (לשעבר סאנגיונג) הודיעה על תחילת שיווק מחדש של ה KGM טיבולי, קרוסאובר קומפקטי.
הטיבולי של KGM הוא קרוסאובר בסגמנט B-SUV כלומר מידה אחת יותר קטנה מהקרוסאוברים הגדולים דוגמת KGM טורס, קיה ספורטאז' ודומיהם הנמצאים בקטגוריית C-SUV.
הטיבולי העדכני הוא למעשה אותו הדגם שהושק בשנת 2015 שעבר עידכוני עיצוב קלים, וקיבל את המנוע הביריון של ה KGM טורס. הטיבולי משתלב במשפחת הדגמים העדכנית של KGM שמצליחה לייצר גידול נאה במכירות הודות ל KGM טורס ול KGM רקסטון 2X4, והוא היום הדגם הזול מבין הדגמים של KGM בישראל.
המידות של הטיבולי קומפקטיות עם אורך כולל של 4.255 מטר, רוחב של 1.81 מטר, גובה של 1.615 מטר ובסיס גלגלים של 2.6 מטר האמור לספק מרווח פנימי ראוי.
- טנדר KGM מוסו חשמלי - אחריות למיליון ק"מ, מ 240.0 אש"ח
- טלקאר משיקה את KGM טורס ההיברידי - החל מ 175,000 ש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לטיבולי מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 163 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית מתוצרן אייסין היפנית. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 12.8 ק"מ לליטר, עם זאת לא מדובר בתקן המתקדם של WLTP, ולכן יש לצפות לצריכת דלק גבוהה מהמוצהר.
הטיבולי מצוייד בלוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25'', מסך מולטימדיה בגודל 9'' עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת אקלים דו איזורית, חישוקי סגסוגת 18'' ועוד.
- ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
- אומודה בישראל - עם שני דגמים אומודה 7 ואומודה 9
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
הטיבולי שאסף נקודות זכות עד עתה, מאבד את כולן בהיבטי מערכות הבטיחות, כאשר הוא מקבל ציון איבזור בטיחות 1, נמוך מאוד ולא מספק. לטיבולי שבע כריות אוויר, בלימה אוטומטית, תאורת דרך אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב והתרעה על עייפות נהג. זהו. לא זיהוי רכב בשטח מת, לא בקרת שיוט אדפטיבית ונכון להיום גם לא EuroNcap עדכני (יש מבחן בטיחות של ה EuroNcap משנת 2016 בו קיבל הרכב ארבעה כוכבי בטיחות, אבל הקריטריונים השתנו משמעותית מאז נבחן), דבר שמעיד יותר מכל על גילו האמיתי של הדגם.
הטיבולי ישווק במחיר של 140.0 אש"ח, ונכנס לתוך קטגוריה תחרותית מאוד שם הוא יפגוש מתחרים זולים ממנו אבל גם חלשים משמעותית, וכן מתחרים מתקדמים מאוד טכנולוגית באותה סביבת המחיר.
כרגיל, נחזור לדווח לאחר מבחן ממצה.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH
בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.
הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.
ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.
המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.
- פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
