מוטי נגר מנכל באטמ
צילום: אביתר נגר

באטמ עם הזמנה בהיקף של 1.5 מיליון דולר לפיתוח פתרון הצפנה

החברה קיבלה הזמנה מלקוח ותיק לפיתוח פתרון הצפנה מהדור הבא, שיתמוך במהירויות רשת גבוהות מהקיים כיום בשוק, תוך התאמה לאתגרי המחשוב הקוונטי

אביחי טדסה |
נושאים בכתבה באטמ מוטי נגר

באטמ באטמ 9.17%  , ספקית של תשתיות רשת, אבטחת סייבר וטכנולוגיות דיאגנוסטיקה מודיעה כי, קיבלה הזמנה נוספת מלקוח ותיק לפיתוח פתרון הצפנה מהדור הבא שיהיה מסוגל לתמוך במהירויות רשת מעבר למה שזמין כיום בשוק. הזמנה זו, בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר, נועדה להרחיב את העבודה שהקבוצה החלה בשנה שעברה לפיתוח פתרון הצפנה בעל יכולות מתקדמות. 

פתרון זה נועד לענות על הסיכונים הקיימים בעידן המחשוב הקוונטי, הכולל פונקציונליות הקשורה להצפנה מהירה במיוחד מהדור הבא וקריפטוגרפיה פוסט-קוונטית. הקבוצה צופה לקבל הזמנות נוספות מהלקוח עבור עבודת פיתוח זו. הקבוצה מתכוונת ליישם פונקציונליות דומה בפתרון ההצפנה שלה לשווקים המסחריים, דבר שיהווה גורם בידול מרכזי עבור הפלטפורמה של BATM.


מוטי נגר, מנכ"ל BATM מסר: "פלטפורמת ההצפנה המובילה שלנו, המוכנה לעידן הקוונטים, בעלת כוח מחשוב משמעותי, אך בנוף טכנולוגי מתפתח ללא הרף, עלינו לחדש כל הזמן. בתמיכת הלקוח שלנו, אנו מפתחים פתרון הצפנת רשת מהירה מהדור הבא - כזה שיהיה מסוגל לתמוך במהירויות רשת הרבה מעבר למה שזמין כיום בשוק. יכולת זו תבדיל באופן משמעותי את הפלטפורמה שלנו הן עבור שווקים ממשלתיים והן עבור שווקים מסחריים ותספק לנו יתרון תחרותי מרכזי שלדעתנו יניע ביקוש חזק. אנו מצפים להשקת יכולת זו, שאנו צופים שתתרום תרומה חשובה לצמיחה שלנו בשווקים אלה".


סיימה את שנת 2024 עם צמיחה קלה בהכנסות שעמדו על כ-117.3 מיליון דולר, לעומת כ-116.7 מיליון דולר בשנת 2023. זאת הודות לעלייה בהכנסות בחטיבות הסייבר והדיאגנוסטיקה שפיצו על על חולשה בהכנסות חטיבת התקשורת. בשורה התחתונה, דיווח החברה על הפסד נקי של כ-22.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 193 אלף דולר. זאת בין היתר בשל ההחלטה שלה לסגור את הפעילות הרפאית שרשמה הפסד של 15 מיליון דולר. בתוך כך, ההפסד של החברה מפעילות נמשכת עמד בסוף השנה על 4.6 מיליון דולר, בהשוואה לרווח של 2.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ירד בכ-4% ועמד על כ-36.8 מיליון דולר, לעומת כ-38.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 


בימים האחרונים, באטמ הודיעה על השקת מיתוג מחדש שמשקפף את חזון החברה להתמקד בתחומי הליבה שלה: רשתות, סייבר ואבחון. במסגרת המהלך, החברה הציגה לוגו חדש ומבנה ארגוני מעודכן הכולל שלוש חטיבות עיקריות: BATM Networks, BATM Cyber ו-BATM Diagnostics. המיתוג החדש מייצג את מחויבות החברה לפיתוח פתרונות עמידים שמחברים ומגנים על העולם, תוך התאמה לעידן טכנולוגי משתנה. בנוסף לעיצוב חזותי חדש, החברה חידשה את ייעודה, משימתה וחזונה, תוך דגש על פיתוח טכנולוגיות מתקדמות המתמודדות עם אתגרי המציאות ומקדמות עתיד בו הטכנולוגיה מחברת, מגנה ומקדמת את עולמנו.


שווי השוק של באטמ עומד על 319 מיליון שקל, מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-16%, ובמהלך 12 החודשים האחרונים ירדה ב-17%. ההון העצמי של החברה מסתכם בכ-343 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה