ראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק מרקו מיקאלי פורש
לאחר 6 שנים בתפקיד ראש תחום משרדי הפרסום בפייסבוק ישראל, מרקו מיקיאלי, מבכירי הסניף הישראלי פורש מתפקידו. מיקיאלי הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו כבר בדצמבר האחרון לאחר כ-6 שנים בתפקיד, אך עם הקדמת הבחירות לכנסת ה-21 התבקש על ידי מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר-תאני, להישאר בצוות משימה ייעודי בפייסבוק לטיפול בבחירות.
במסגרת עבודתו, מיקיאלי היה האיש המקשר בין פייסבוק לקמפיינרים במשרדי הפרסום, האסטרטגיה והמדיה וכמו כן עמד בקשר עם המפלגות הפוליטיות.
עם פרישתו מהתפקיד, מתבררת כעת, לאחר יותר משנה סיבת גיוסה של ניצן אלמוג-עברון לפייסבוק, בתפקיד שהיה חופף לפעילותו של מיקיאלי בחברה. עם מינויה בפברואר 2018, נשאלה השאלה המתבקשת לגבי סיבת הצטרפותה לחברה כשותפה וכתוספת כח למחלקה שבראשה עמד מיקיאלי. באופן טבעי, אלמוג-עברון תהפוך ליורשת של מיקיאלי, לאחר שהיה אחד מאלו שעמדו מאחורי גיוסה.
מיקיאלי הוא מ"דור המייסדים" של פייסבוק ישראל ונמנה על צוות ההקמה של החברה מאז שנת 2014, ועוד קודם לכןף בהשקת הפעילות הישראלית (יחד עם אלעד ברינדט-שביט, ענת אלחנני ונמרוד הלוי) אשר פעלו מהמטה האירופאי שבדבלין, אירלנד. במסגרת תפקידו הקים וניהל מיקיאלי את כלל האסטרטגיה והפעילות של פייסבוק אל מול תעשיית הפרסום המקומית, החל ממשרדי הפרסום המסורתיים ועד לסוכנויות הדיגיטל, האד-טק והמדיה-טק הפועלות בשוק.
"להצטרף לפייסבוק לפני 6 שנים היה הימור ענק, רילוקיישן ועבודה בתאגיד אמריקאי נשמע לי מטורף בזמנו. וללא ספק זכיתי בכל הקופה ונהניתי כל כך לאורך כל הדרך. התנהלנו ממש כמו סטארט-אפ חכם, ממזרי ומרוחק. היה מרגש, היה מרתק ולמדתי כל כך הרבה מכל אחד ואחת מכם" כך אומר מיקיאלי. "קשה לתאר במילים את גודל הכרת התודה שאני חש לעדי על האמונה, הגיבוי וההשראה לאורך כל המסע הזה. תודה על השותפות ויותר חשוב החברות - הצלחנו בגדול ושינינו לחלוטין את שוק הפרסום בישראל. אחרי 6 שנים ולמרות כל הפחדים והחששות הטבעיים, אני מרגיש שצריך ללכת עם הלב, להתחלות חדשות שישובו וירגשו אותי ויוציאו ממני את המיטב. לכן אני אקח את השבועות הקרובים על מנת לגלות מחדש תחומי עניין, משפחה והזדמנויות עסקיות".
נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה הצעד הבא של מיקיאלי אך ערכו כטאלנט בעולמות הפרסום, מדיה, דיגיטל, טכנולוגיה והיי-טק גבוה מאוד. מיקיאלי צפוי לפרוש למנוחה בשבועות הקרובים אך לאייס נודע כי פניות אליו כבר החלו לזרום מצד משרדי פרסום מחד ומפלגות שרצות לכנסת מצד שני, המנסות לגייס לשורותיהם את מי שעד עכשיו היה בצד השני והסביר להם איך למקסם ולייעל את הקמפיינים בפייסבוק.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
